شناسه خبر : 55546
دوشنبه 27 شهريور 1396 , 16:01
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حمله موشکی تلافی جویانه یمن به مواضع نظامیان سعودی

فاش نیوز- به نقل از رسانه های یمن، یک مقام نظامی گفت که در این حمله چند فروند موشک کاتیوشا و شماری گلوله توپ به مواضع ارتش عربستان در جیران شلیک شد که در پی آن نظامیان سعودی پا به قرارگذاشتند.

یگان توپخانه یمن نیز تجمع نظامیان عربستان در غرب منطقه مثعن در جیزان را هدف قرار داد.

در منطقه عسیر نیر توپخانه ارتش یمن تجمع های نظامیان سعودی در منطقه حدیقه الربوعه و شمال موضع نظامی سبحطلرا گلوله باران کرد.

همچنین مواضع نظامی الضبعه و عباسه و محل تجمع نظامیان سعودی در فرماندهی الحماده و تجمعات نظامیان سعودی و جنگ افزارهای آنها در موضع نظامی الهجله در نجران هدف حملات توپخانه ای قرار گرفت.

حمله موشکی تلافی جویانه یمن به مواضع نظامیان سعودی

از سوی دیگر هواپیماهای رژیم عربستان سعودی شبانه روز یکشنبه در چند نوبت مناطق مختلف یمن را مورد هدف قراردادند. 

خبرنگار العالم گزارش کرد که جنگنده های سعودی مناطق صرف ولا در صنعا و المقشاب در شهرستان کعدینه در استان حجه ، جبال علیب و العواضی در شهرستان کتاف و منطقه یسنم در شهرستان باقم در استان صعده را مورد هدف قرار دادند که براثر آن تعدادی از شهروندان به شهادت رسیده یا مجروح شدند. 

عربستان همراه با چند کشور دیگر از روز ششم فروردین سال 94 اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، دریایی و هوایی این کشور با هدف بازگرداندن عبدربه منصور هادی رئیس جمهوری مستعفی یمن به قدرت کرد. 

این تجاوز نظامی که هیچ دستاوری برای سعودی و متحدانش نداشته تنها سبب ویرانی کشور فقیر یمن و کشتار و آوارگی مردم این کشور شده است.

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi