شناسه خبر : 55576
چهارشنبه 29 شهريور 1396 , 10:44
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آخرین تغییرات مربوط به کسر خدمت درسهمیه ایثارگری وعضویت دربسیج

رئیس سازمان وظیفه عمومی آخرین تغییرات مربوط به کسر خدمت ایثارگری والدین و عضویت دربسیج سخن را تشریح کرد.

رئیس سازمان وظیفه عمومی آخرین تغییرات مربوط به کسر خدمت ایثارگری والدین و عضویت دربسیج سخن را تشریح کرد.

سردار بهرام نوروزی رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا در خصوص تغییرات مربوط به کسر خدمت ایثارگری والدین اظهار داشت: برابر ابلاغیه جدید ستاد کل نیروهای مسلح، مشمولان متولد ۷۲ به قبل که غیبت سربازی دارند، می‌توانند از کسر خدمت جبهه، جانبازی و آزادگی والدین خود بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه تنها مشمولانی که به خدمت سربازی اعزام می‌شوند، می‌توانند از کسر خدمت ایثارگری والدین بهره‌مند شوند، افزود: کارکنان وظیفه یا مشمولان دارای برگ آماده به خدمت، می‌توانند با مراجعه به یگان خدمتی والدین، گواهی مربوط به کسر خدمت را دریافت و به نیروی انسانی یگان خدمتی خود تحویل دهند.
سردار نوروزی ادامه داد: پیش از این، نداشتن غیبت ملاک اصلی برای بهره‌مندی از کسر خدمت ایثارگری والدین بوده است.
غیبت مانع بهره‌مندی از کسر خدمت بسیج است
این مقام ارشد انتظامی در مورد مقررات مربوط به کسر خدمت بسیج اظهار داشت: کسانی که قبل از ورود به غیبت با بسیج همکاری کرده‌اند، برای مدت عضویت آنان، کسر خدمت محاسبه می‌شود؛ اما برای آن دسته از مشمولان که در زمان غیبت در بسیج عضویت داشته‌اند، کسر خدمت محاسبه نمی‌شود.

پایگاه خبری پلیس

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi