شناسه خبر : 55581
چهارشنبه 29 شهريور 1396 , 10:47
اشتراک گذاری در :
عکس روز

سرهنگی برای اولین بار به تلویزیون می رود

برنامه «به اضافه مستند» که به مناسبت هفته دفاع مقدس پخش خواهد شد، مرتضی سرهنگی، نویسنده و پژوهشگر ادبیات پایداری، میهمان برنامه است.

مرتضی سرهنگی

وی که پس از سال‌ها در تلویزیون حضور پیدا خواهد کرد، در قسمت گفت‌وگوی برنامه از زوایای پنهانی شخصیت صدام، دیکتاتور عراقی سخن خواهد گفت. همچنین، پس از پخش مستند نیز محمدتقی فهیم و آرش خوشخو به نقد و بررسی فرمی این اثر خواهند پرداخت.

مستند «عشق به سبک دیکتاتور» روایتی از شخصیت فردی و خانوادگی صدام حسین از زبان معشوقه اوست. این مستند به مناسبت هفته دفاع مقدس و برای اولین بار در برنامه به اضافه مستند بررسی و رونمایی خواهد شد. این مستند از تولیدات مؤسسه «روایت فتح» بوده و کارگردان آن یاسمن شریفی‌منش است.

برنامه به اضافه مستند با اجرای علی صدری‌نیا، تهیه کنندگی سید محمدحسین میری و کارگردانی محمدرضا رضاییان سه‌شنبه 28 شهریورماه ساعت 20:30 از شبکه مستند سیما پخش خواهد شد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi