شناسه خبر : 55594
چهارشنبه 29 شهريور 1396 , 13:20
اشتراک گذاری در :
عکس روز

روزمزد، رسمی، اخراج

مهودر عیاشی- مرداد سال 1370 از بنیاد جانبازان اهواز به مدیریت کشاورزی خرمشهر در اوایل بازسازی جهت اشتغال مراجعه و تنها یک نفر راننده سرویس کارکنان روزانه از اهواز به خرمشهر و بالعکس نیاز داشتند به لحاظ عدم داشتن امرار معاش قبول کردم و بصورت روزمزد استخدام و در حدود بیش از سه سال روزانه حدود 300 کیلومتر از اهواز به خرمشهر و بالعکس رفت و آمد کردم.

 پس از آن به علت تشدید جراحات جنگی و هوای گرم طاقت فرسای منطقه و بعد مسافت از خرمشهر به مرکز استان اهواز محل اقامت دائمی منتقل شدم و وضعیت استخدام به قراردادی یک ساله تبدیل شدم.

ناگفته نماند در طی مدت خدمت درخواست رسمی برابر قوانین جانبازان ارائه و تقدیم نمودم. متاسفانه بدون پاسخ از آن می گذشتند. در سال 1374 با عنایت به صدور قانون تسهیلات جانبازان مصوب مجلس مجددا" درخواست های مکرری با ذکر مواد قانون برای رسمی شدن تقدیم نمودم نتیجه حاصل نشد.

 در سال 1376 کلیه کارکنان غیررسمی سازمان کشاورزی خوزستان محل کار مربوطه را به گزینش معرفی که بنده با حضور و طی نمودن گزینش وبا صدور رای رسمی آزمایشی بلامانع صادر و رای صادره رابه محل کار ارسال و مع الوصف ضمن عدم ابلاغ رای صادره را بایگانی و مخفی نمودن و عده ای دیگر را که ایثارگر و بعد از من استخدام شدم، رسمی کردن موضوع را پیگیر شدم و نتیجه ای برنداشت.

 با ادغام وزراتین جهاد و کشاورزی در اول مهرماه 1388 گزینش مجددا" بدون حضور و یا دعوت و یا معرفی از سوی کارگزینی به گزینش بدون اطلاع بنده راسا" با صدور رای بی عدالتی و با غرض با ادامه اشتغال بنده موافقت ننموده و با اعتراضات مکرر و شکایت در دیوان هر طوری که خود خواستند گزارش نوشتند.

 در نهایت دیوان عدالت رو شکایت صادر نمود. اخیرا" کاشف به عمل آمد که رئیس هسته سازمان رای صادره را بدون اطلاع اعضا هسته امضا کرده و با رای غیر قانونی و مخالف ماده 16 گزینش در تاریخ 88/07/01 با سابقه 18 سال قراردادی اخراجم کردن.

لطفا راه حل؟

با تشکر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام
جهاد و کشاورزی سال 80 ادغام شد.
شما نیروی قرادادطرحی کشاورزی بودید و یا قراردادی جهاد سازندگی ؟
مدرک تحصیلی تان چیست ؟
سابقه شرکتی دارید ؟
مهر 88 در کدام سازمان اشتغال بکار داشته اید ؟
ایا حق سنوات 18 سال و ذخیره مرخصی هم دریافت کرده اید؟
سال 83 که همه نیروها با مدرک تحصیلی بالاتر از فوق دیپلم تبدیل شدند . سال 87 همه نیروهای پایین تر از دیپلم ، پیمانی شدند . ایا فقط به دلیل جوابیه گزینش اخراج شدید؟

اقای شهیدی دم دستگاه بنیاد خیلی خنثی وبی خاصیت تشریف دارند از ان طرف عده ای جمع میشوند جلوی سازمان سنجش که به خاطر سهمیه فرزندان ایثارگر وشهدا بچه های ما قبول در کنکور قبول نمیش وند ومردم وجامعه را نسبت به هرچه جانباز وخانواده شهید بدبین کرده اند واز طرفی روابط عمومی بنیاد صدایش در نمیاید چرا که مقصر خود بنیاد وصدا سیمای بی خاصیت است ببینید در کشور های دیگر کهنه سربازان ومجروحان جنگشان وخانواده های سرباز از دست داده چه مزایایی میگیرند اینجا درمان که وظیفه اصلی بنیاد است هم نصفه نیمه اجرا میشود اخر جانبازان وخاننواده شهدا ژن خوب ندارند که هم پست داشته باشند وهم اقازادگی کنند وبورسیه خارج شوند پسر دوست جانبازم دکترا قبول شده از طریق استعدادهای درخشان وچندین مقاله isi nhvi میگه هرجای دانشگاه رفتم به من گفتند با سهمیه امدید از چند دانشگاه معتبر خارجی دعوت نامه دار د به خاطر پدرش در ایران مانده همه مقاطع را شاگرد اول بوده جزو نخبه های بنیاد نیست !!؟ کارش در این کشور معلوم نیست به من میگوید عمو اگر خارج میرفتم تازه کمک حال .کمک خرج پدر هم میشدم چون از همان ابتدا به من حقوق میدهند پدرم میگوید خودت واینده ات را برای من قربانی نکن من نمیتوانم پدرم را با این همه مشکل جسمی رها کنم برادرم هم رتبه دورقمی وهردو همیشه شاگرد اول هستیم من سنم کم است هر کس میبیند باور نمیکند من دانشجوی دکتری هستم انوقت فقط سهمیه را برسرمان میکویند حتی استاد مملکت هم توجیه نیست اول میگوید سهمیه هستی با کنایه وحقیر بعد که مقاله ها ورزومه ام را میبیند تازه باورش میشود که همه اش تلاش خودم بوده وزحمت پدر مادرمان .میگفت عمو تحقیرمان میکنند بعد میگویند چرا نخبه میرودخارج. من این خانواده را از نزدیک میشناسم چیزهایی به این نخبه مملکت گفته بودند وانقدر برخورد زشتی با او داشتند که اگر اجازه میداد همه را مینوشتم افسوس خوردم که چرا در کشورش باید احساس غربت داشته باشد
بجه های نخبه و ممتاز ما گناهی ندارند، ولی صددرصد قانون گذاران گناهکار هستند . کنکور و سهمیه رشته ها باید برداشته شود و همه متناسب با دانش خودشان وارد دانشگاهها شوند مثل همه کشورهای دنیا .
ایا این درست که کلا 400 نفر هر سال در رشته پزشکی قبول شوند و 200 نفر انها با سهیمه باشند و سپس رتبه اول کنکور با رتبه 5000 در یک کلاس بنشیند در حالیکه رتبه 500 از این کلاس جا مانده ( سنجش باید احساس ان رتبه 500 رو هم درک کند )
البته حرف حق گاهی تلخ است
و هر جا انصاف نباشد ، فساد گسترده می شود .
با سلام چرا یک سری دوتا حقوق میگیرند وباکمترین درصد وهمسر شان شاغل اند و حق پرستاری می‌گیرند ویکسری با چه قانونی با حقوق بالا مدیر وپست های بالا دارن بدون اینکه غم و درد ما را لمس کنند با بیرحمی وبدون کارشناسی حقوق کمک معیشت را برای ما بریدند آخه چرا من که با چندین عمل متعدد لاپاروتومی کلا جلوی شکمم چندین بار پاره پاره شده تا قفسه سینه ور ده ام کوتاه شده ازپشت وپهلو به میزان سی سانتیمتر جراحی سخت شکافته شده وگلوله باسن ولگنم را سوراخ وهم شه عفونت میکنه ودارای اعصاب و روان شدید وصعب العلاج وترکش هایی درشکم سر کمر گردن ونه را گردن و کتف وب علت تعویض خون درمجروحیت دارای بیماری خونی صعب العلاج شدم با این همه دردو رنج دارای دو فرزند محصل وهمسر که در خانه افتاده ام و شبانه روز از من نگهداری میکنند کمیسون با بیرحمی تموم به من سی درصد داده‌اند و با این که نسبت به کسانی که دیده ام بالای هفتاد درصد میشوم به من حتی حقوق حالت اشتغال نمیدهند و مرا جانباز معسر کمک معیشت ناچیز میدهند ای کسانی که مسولیت رسیدگی به ما را دارید تو رو بخدا با این همه مجروحیت درد رنج حق من این نیست لطفا پیگری کنید بیایید برای یک با ر مشکل من وامثال من و بالای بیست پنج درصد را حل کنید و حداقل و حداقل یکار برای ما انجام دهید وحقوق حالت اشتغال به من بدهید تا بهشت را برای خودتان بخرید و این دین بر گردنشان است چون شما مدیون خون شهدا وجانبازان هستید تمام مسئولان مدیران و رییس جمهور وهر کسی که کاری که میتواند این متن را میخواند به حال من رسیدگی کنید ... هادی مردانی جانباز سی درصد با کد جانبازی 0215099653. از مازندران قائمشهر
درنهايت تاسف وتاثروتالم بايدخدمتتان عرض کنم که راه حلي دراين مقطع زماني نگذاشته انديعني شمابه هرنقطه ايي که مراجعه کني باسردي وتاسف روبروخواهي شداين روش کاملامرسوم وملموس است وقتي ارزشهاي معنوي جايشان رابه ماديات دادندآنوقت ميبينيکه درهمين جامعه هدف وازهمين همدردهايت هيچگونه بهايي يرايت صادرنخواهندکردواين يک دردسنگيني است ولاينحل.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi