شناسه خبر : 55598
چهارشنبه 29 شهريور 1396 , 15:07
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز سال تحصیلی دانش آموزان پیش دبستانی در جوار شهدا

جمعی از والدین و دانش آموزان پیش‌دبستانی مدرسه شهیدان طهرانی مقدم و هادی ذوالفقاری، روز اول از سال تحصیلی جدید خود را در جوار شهدا آغاز کردند.

پیش دبستانی

جمعی از والدین و دانش آموزان پیش دبستانی مدرسه شهیدان طهرانی مقدم و هادی ذوالفقاری، روز اول از سال تحصیلی جدید خود را در جوار شهدا آغاز کردند.

دانش آموزان پیش دبستانی شهید طهرانی مقدم و شهید مدافع حرم، هادی ذوالفقاری در معراج شهدای تهران با شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس در آستانه هفته دفاع مقدس عکس یادگاری گرفتند.

حسینیه شهدا واقع در معراج شهدای مرکز، محل زیارت عموم مردم و هیئت‌های مذهبی در مناسبت‌های مختلف است. این حسینیه دارای ضریحی در بردارنده شش تابوت پیکر مطهر شهدای گمنام است که در عملیات‌های مختلف هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیده‌اند و پیکر آن‌ها طی عملیات‌های تفحص شهدا توسط کمیته جستجوی مفقودان ستاد کل نیروهای مسلح کشف می‌شوند.

این حسینیه علاوه بر برگزاری مراسم وداع خانواده‌ها با پیکرهای مطهر شهدای مختلف از جمله شهدای مدافع حرم و شهدای تازه تفحص شده است به محلی برای انجام فعالیت‌های مختلف فرهنگی از جمله برگزاری مراسم‌های عزاداری، سخنرانی، افطاری ‌های ماه مبارک رمضان، تجدید میثاق‌های دانشجویی و دانش‌آموزی با شهدا و... نیز تبدیل شده است.

انتهای پیام/

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi