شناسه خبر : 55600
چهارشنبه 29 شهريور 1396 , 16:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آغاز نخستین دوره مسابقات کشوری سالمندان شاهد و ایثارگر

نخستین دوره مسابقات ورزشی سالمندان شاهد و ایثارگر سراسر کشور در مرکز تفریحی ایثار کردان آغاز شد.

فاش نیوز - نخستین دوره مسابقات ورزشی سالمندان شاهد و ایثارگر سراسر کشور در مرکز تفریحی ایثار کردان در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار اعزامی «فاش نیوز» نخستین دوره مسابقات ورزشی سالمندان شاهد و ایثارگر سراسر کشور که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود از تاریخ 29 الی 31 شهریور در مرکز تفریحی ایثار واقع در کردان کرج در حال برگزاری است.

هدف از برگزاری این مسابقات توسعه سلامت جسمی، روحی و روانی سالمندان شاهد و ایثارگر است و ورزشکاران در دو قسمت مسابقات پیاده‌روی و ایستگاهی شامل دارت، پرتاب حلقه، فریزبی، تیراندازی، بولس، دوچرخه و جابجایی توپ مدیسنبال در 5 رده سنی به رقابت خواهند پرداخت.
در خلال این مسابقات دو برنامه شنای تفریحی با حضور مربی و مدرس آب‌درمانی و یک کلاس تئوری در خصوص مشکلات و بیماری‌های مربوط به سالمندی و نحوه جلوگیری و یا درمان آن‌ها از طریق ورزش پیش بینی شده است تا قدمی در تغییر نگرش شرکت‌کنندگان در روی آوردن به ورزش ایجاد شود.
در این مسابقات تقریبا 70 ورزشکار از اقصی نقاط میهن اسلامی خود را به کردان رسانده اند تا در رقابتی دوستانه در کنار هم اوقات خوشی را سپری کنند.
صبح امروز مسابقات پیاده روی در 5 رده سنی بین 60 تا 80 سال میان پدران شهدا و جانبازان و سالمندان شاهد و ایثارگر برگزار شد که نتایج این دوره از مسابقات متعاقباً اعلام می‌شود.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
دست فاش درد نکند.
ولی چرا عکس ها تکرای است و فقط از مسابقه دو عکس گرفته شده است؟
آیا در چند روزی که ایثارگران سالمند در این اردو حضور داشتند همین یک مسابقه نمادین برگزار شد؟
عجیب نیست؟
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi