شناسه خبر : 55601
شنبه 01 مهر 1396 , 13:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برپایی جشنواره "صلح و زیور" با موضوعیت "صلح"

جشنواره "صلح و زیور" با موضوعیت "صلح" و با استفاده از قابلیت 110 هنرمند ایرانی در موزه آبگینه تهران دایر گردیده است.

فاش نیوز - جشنواره "صلح و زیور" با موضوعیت "صلح" و با استفاده از  قابلیت 110 هنرمند ایرانی در موزه آبگینه تهران دایر گردیده است.

به گزارش خبرنگار فاش نیوز، ندا مجیدی دبیرجشنواره صلح و زیور در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره گفت:  به مناسب روز جهانی "صلح"  با انجام فراخوانی، تصمیم گرفته شد  تا جشنواره "صلح و زیور"  با موضوعیت "صلح"  در موزه آبگینه تهران برگزار شود تا هنرمندان طراح زیور، زیورآلاتی را طراحی نمایند که نماد صلح باشد. چرا  که معتقدیم زیور ایرانی الزاما طلا وجواهر نیست بلکه  فرهنگ و هنر ایرانی است.

دبیر جشنواره صلح و زیور معتقد است: هنر "زیور" به علت ناشناخته بودن محجور باقی مانده و امیدواریم با حمایت های بیشتر در  این زمینه حرف های زیادی برای گفتن داشته باشیم.

وی علت برپایی این جشنواره در موزه آبگینه را نیز بازدیدکنندگان خارجی دانست  که با دیدن آثارتاریخی کشورمان،  ارتباط بیشتری با هنرمندان خوشفکر کشورمان برقرار می نمایند و از طرفی حمایت از این جشنواره کمک شایانی به ارزآوری و اشتغال زایی خواهدکرد.

وی در خاتمه یادآور شد: این نمایشگاه باحمایت معنوی سازمان صنایع برپا شده و اختتامیه این جشنواره  نیز روز شنبه در سالن فارابی آبگینه با حضور مسوولان صنایع دستی، میراث فرهنگی و گردشگری و وزارت ارشاد اسلامی به کار خود پایان خواهد داد.

گفتنی است بازدید از این نمایشگاه تا روز شنبه برای عموم آزاد و رایگان است.

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi