شناسه خبر : 55604
پنجشنبه 30 شهريور 1396 , 10:34
اشتراک گذاری در :
عکس روز

راه انداری سامانه برخط ثبت اشتغال ایثارگران

معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد: به منظور برطرف شدن دغدغه‌های ایثارگران در زمینه اشتغال، سامانه برخط برای ثبت درخواست‌های اشتغال به زودی راه‌اندازی می‌شود تا در زمان استخدام، اولویت‌ها مشخص باشد.
سامانه برخط ثبت درخواست اشتغال ایثارگران راه‌اندازی می‌شود
 

به گزارش «ایثار»، مهدی ایزدی در همایش مدیران کل استانی و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه 80 درصد مراجعات مردمی در بنیاد در حوزه تعاون است، گفت: به منظور برطرف کردن دغدغه‌های ایثارگران در زمینه اشتغال، سامانه برخط برای ثبت درخواست‌های اشتغال به زودی راه اندازی می‌شود تا در زمان استخدام، اولویت‌ها مشخص باشد.
ایزدی با اشاره به فعالیت‌های صورت گرفته در زمینه اجرای طرح سپاس خاطرنشان کرد: تاکنون به صورت میانگین سالانه 400 هزار دیدار توسط مسئولان در سطوح مختلف با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در قالب طرح ملی سپاس انجام شده است که البته به منظور مدیریت دیدارها باید سامانه‌ای برای ثبت دیدارها ایجاد شود.
وی ادامه داد: بعد از حضور حجت الاسلام والمسلمین شهیدی به عنوان ریاست بنیاد، با اکثر ایثارگران در طرح سپاس دیدار انجام شده است اما باید شرایط به گونه‌ای باشد که همه ایثارگران اعم از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان در کلیه مناطق شهری و روستایی مشمول طرح سپاس شده و ملاقات حضوری با خانواده ها صورت پذیرد.
وی افزود:با توجه به ثبت دیدارها در سامانه سجایا لازم است مدیران کل استانی با بررسی روند دیدارها به گونه ای عمل کنند که این دیدارها با هر ایثارگر حداقل هر دو سال یک بار تکرار شود.

اینستاگرام
سلام خسته نباشید بند در سال ۶۲ جانباز شدم چهارصد تا به حال نتونستم حتی یک بار با مسؤلین رد بالا ملاقات کنیم همه این حرفها برای کسی که آشنا داره وقتی یک ریال بلاعوض دریافت نکردم ولی آدم هست که با پارتی بازی درصد گرفت والان هم از تمام امتیازات استفاده می کنند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi