شناسه خبر : 55608
پنجشنبه 30 شهريور 1396 , 17:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

دیدار خادمان شهدای مدافع حرم با نماینده ی حزب الله لبنان

خانواده ی شهدا انتظار دارند موضوع کشف و انتقال پیکر های مطهر شهدای جاوید الاثر مجدانه پیگیری و در انتقال به ایران تسریع گردد

فاش نیوز- خانواده های معزز شهدای مدافع حرم اکبر شهریاری، مرتضی کریمی، محمد هادی ذوالفقاری، رضا فرزانه، رئیس و اعضای هیئت مدیره انجمن خادمان شهدای حرم آقایان عباس طایفه، عبدالرضا براتی، علی تیموری، سیف الله اشرفی و ناصر علی قلی طایفه و دکتر اسلام کریمی مدیر کل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر و هاشمی رئیس اداره ی تشکل ها با سید عبدالله صفی الدین نماینده ی حزب الله لبنان در تهران دیدار کردند.

 در این نشست پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله قران مجید ابتدا رئیس هیئت مدیره خادم الشهدا عباس طایفه ضمن تقدیر از آقای سید عبدالله صفی الدین، حضور در جمع خانواده ی شهدای حرم را موهبت الهی و افتخاری غیر قابل توصیف مطرح فرمودند و با معرفی خانواده های شهدا و سایر حضار مواردی را مطرح نمودند.



خانواده ی شهدا انتظار دارند موضوع کشف و انتقال پیکر های مطهر شهدای جاوید الاثر مجدانه پیگیری و در انتقال به ایران تسریع گردد.


شهدایی همچون فرزانه ها، کریمی ها، شهریاری ها و خلیلی ها و سایر شهدای عزیز ایران دست الحاق به تمام شهدای مدافع حرم داده اند و تا برقراری پرچم اسلام بر سرزمین های اشغالی از پای نخواهند نشست.


با افتخار اعلام میداریم که با پیروی از حضرت امام خامنه ای مدظله العالی تا نابودی استکبار جهانی، داعش و صهیونیست جنایت کار در کنار رزمندگان محور مقاومت خواهیم ایستاد.

  در این دیدار دکتر اسلام کریمی مدیر کل دانش پژوهان و تشکل های شاهد و ایثارگر گفت: تصمیم گیری در راستای تشکیل تشکل های شاهد و ایثارگر ، کمک و مساعدت مناسبی برای بنیاد شهید بوده است و فعالیت انها همیاری قابل تقدیری را در راستای اهداف بنیاد در پی داشته است .انشاالله با رایزنی و پیگیری لازم اینگونه تشکل ها را در لبنان و سوریه و عراق نیز دایر گردد تا از لحاظ ارتباط فرهنگی و تبادل دانش و تداوم ایثار مدافعان حرم بهره ی وافی و کافی حاصل گردد.

  در ادامه ی این نشست جناب صفی الدین ضمن تقدیر از خانواده های شهدای حرم و سایر حضار با اشاره به تاریخچه ی مقاومت بیان داشتند رهبری و هدایت مدبرانه ی حضرت امام خامنه ای در منطقه به نحوی معجزه اسا باعث تضعیف صهیونیسم جنایت کار گردید و شالوده ی بنای نیروی مقاومت را به نحوی تقویت نمود که امروز در مقابله با نیرو های داعش، خباثت های صهیونیسم و استکبار جهانی شاهد هستیم.

در ادامه ایشان اشاره نمودند تشکیل تشکل های ایثار را در لبنان پیگیری خواهیم کرد و درخواست خانواده های معزز شهدای جاوید الثر نیز در خصوص انتقال پیکر پاک شهدا در اولویت می باشد.

  وی اضافه نمود با توکل و صبر لازم، امروز جو منطقه عوض شده است و اکثر بزرگان و علمای جامعه ی لبنان به سمت حزب الله روی آورده اند که حاصل برکات و معجزات خون شهدای حرم میباشد.


در پایان این جلسه لوحی به رسم یادبود و شالی مزین به نشان انجمن خادمان شهدای حرم توسط خانواده های معزز شهدا تقدیم نماینده ی محترم حزب الله لبنان در تهران گردید.

روابط عمومی انجمن خادمان شهدای حرم
تهران 29 شهریور 1396

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi