شناسه خبر : 55610
یکشنبه 30 مهر 1396 , 14:14
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با ایثارگران آینده چنین نکنید!

به خون شهدا اکثریت مردم فهیم و خوب می دانند اما حجب و غیرت و از همه مهمتر برای پاسداشت خون شهدا خم به ابرو نمی آوردند تا دشمن نابه کار خوشحال نشود.

فرید اسکندری- کلام آغشته به خونم که در این دو دهه اخیر چشم و دلمان را با سخن، وعده، سخنرانی های مختلف و ظاهر سازی ها، تملق ها و...تمام وجود و حتی روح شهدا را این به اصطلاح بانیان امر معذب کرده اند.

 ایران پاک و آباد زمانی این کشور کهن توسط قاجارها و عیش و نوش هایشان روز به روز تجزیه میشد. در دوران پهلوی که اوضاع بدتر شد طوری که ایمان و اعتقاد دینی را دزدیدند.

 امام آمد و آسمان سیاه و قیر اندود این کشور و مردم بدبخت و زبون شده این مرز و بوم را از زیر چکمه های زورگویان و وطن فروشان و دزدان ناموس این مردم را با علم لدنی و شجاعت علی گونه فضا را تغییر داد و بهای این آزادی را مردم زاغه نشین با خون پاک دادند و دنیا فهمید که عزت و آزادگی حسین همیشه و همه زمان با خون این مردم عجین شده.

 دنیا قانون عمل و عکسل العمل است. از آقای شهیدی شروع می کنم. وقتی ایشان از پشت رسانه ملی صحبت می کند، وی به نظرش نمی رسد وارث تمام خون شهدا و ایثارگران ست و طوری از حقوق شهدا و ایثارگران صحبت میکند که مخاطب دچار دوگانگی می شود که این آقا تمام لحظات جنگ را درک و چشیده است و ایثارگران مواجب بگیر ایشانند و بار منت گذاشتنش در کلامش در رابطه با شهدا و ایثارگران بسیار زیاد و دلخون کننده است وی ریاست کل را بر عهده دارد.

  پس به قرآن قسم فارغ از هر گونه مسامحه و در نظر گرفتن محکمه درون ما چه توقعی میتوانیم از مدیران کل و زیر دستانشان داشته باشیم. به ابوالفضل بی دست قسم اکثر نمایندگان برخی وزرا و بیشتر مدیران کل و  در کل اکثر کارگزاران نظام نمی توانند گرفتاری چند رزمنده و خانواده شهید و ایثارگر را حل کنند که با گذشت سی سال هر روز یه برنامه جدیدی رقم می زنند تحت عنوان برنامه دوم پنحم، ششم و لوایح و قانون های بی شمار.

 عزیزانم! آمار جنگ و لحظه به لحظه آن ثبت شده و تعداد شهدا رزمندگان و ایثارگران به طور واضح مشخص است. تعداد عملیات ها،  شهدای جاوید الاثر همه و همه آشکار است. این نمایندگان، این دولت و زیر مجموعه هایش شق القمر که نمی خواهند انجام بدهند. مگر چند ایثارگر و رزمنده در به در داریم که همه هستی و زندگی شون را فدای آرمان های اسلام و خمینی کبیر کردند؟

 مگر این بیچاره ها که ولی نعمت هشتاد ملیون ایرانی هستند، چقدر انتظار دارند؟ حرفمان اینه فقط دروغ دغل بازی و تملق را کنار بگذارید و هر دفعه ما را نقاب منافع خود نکنید. اگر یک ایثارگر با کارگری یه پراید قراضه بخره، دیدگاه برخی عوام اینه بخور بخور فقط برای ایثارگران و شهداست! این تصور غلط زاییده تبلیغات مسموم و دروغ مسئولان امر است. حال در جامعه به وفور یافت می شود.

 پسر یا اقوام فلان شخص که ارزنی در جنگ و انقلاب و حریم ولایت نقش نداشته با امکاناتی که تصورش هم برای ما و مردم در حکم رویا ست به صورت واقعی برخوردارند که هزینه این تجملات غیر قابل باور اما حقیقی اموال بیت المال است که از طریق فروش غیر قانونی ذخایر فسیلی و معادن و وارادات کالا قاچ کالا صورت می گیرد که در ظاهر امر این تجمع ثروت در جیب این طیف از آقایان قانونی با ب چسب قانونی مبادله می شود اما در سیرت و باطن غیر قانونی و بدتر از پدیده شوم پولشویی است.

 اینها واقعیت هاست و به خون شهدا اکثریت مردم فهیم و خوب می دانند اما حجب و غیرت و از همه مهمتر برای پاسداشت خون شهدا خم به ابرو نمی آوردند تا دشمن نابه کار خوشحال نشود. خیلی از رزمندگان و فرماندهان ما که در رأس خیلی از کارهای مهم و متولی امور ایثارگران شده اند متأسفانه و متأسفانه یا حرفشان خریدار ندارد یا بسیار در حق پیشگامان خون و قیام بسیار کاهلی می کنند یا تعلقات مادی مانند درجه، مقام، پست فریبشان داده است.

 اینها سرهای جدا شده، چشمان از حدقه بیرون آمده، سموم کشنده صدام و اربابانشان را دیده و خیلی از آن ها چشیده اند. درد دلی که اینها در دل ما می کنند، بسیار درد آورتر و کشنده تر است و در آخر برخی از این آقایان که در مجلس رییس کمیسیون و فراکسیون های مختلف مجلس که وظیفه دفاع از حقوق ایثارگران است، پشت تریبون مجلس با تیپی حزب الهی و موجه قرار می گیرند و خدایی هم خوب حرف می زنند و سخنانشان هم در اکثر رسانه های دیداری و شنیداری بطور گسترده انتشار داده می شود  و خوب هم انتشار داده می شود اما افسوس و صد افسوس که پشیزی به سود شهدا، ایثارگران رزمندگان نیست و نخواهد بود و جنبه تبلیغات و شعار و سرگرم کردن ایثارگران را دارد.

 آقای دکتر کامران نماینده ایثارگر مجلس تازه میخواهد دولت را چشم شیطون کور در مهرماه به چالش بکشد!!! و جناب دکتر حسن نوروزی رییس فراکسیون مجلس هم فرموده اند که تا کنون هیچ گزارشی به بنده در این مدت یک سال و نیم که ریاست این فراکسیون هستم به دستم نرسیده بخدا قسم ایثارگران اینقدر زخم خورده همه جوری جنگ هستند که دیگر بریده اند و تنها حرف حضرت حجت (عج) هنگام ظهور باور خواهیم کرد.

شما مسئولان، دولتیان، صاحبان قدرت ما حق خود را از خدا می گیریم. زورمان به شماها و زبانتان نرسید. فقط پیش امام و شهدا و خدا مشغول ذمه باشید. با ایثارگران و جهادگران و شهدای حریم ولایت فراتر از مرزها این کارهایی که با ما کردید با آنها نکنید تا آیندگان ماها را قضاوت غلط نکنند.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بنظرشما درآینده !!؟؟ایثار وایثارگری وجود دارد؟؟؟؟
هدف از تاسیس بنیادشهید خدمات دهی به ایثار گران بود نه حاکمیت وتحکم وتفسیر وتخریب ایثار گران برابر ماده 102 تبصره یک برنامه ششم ایثارگران درصد جانبازی نیروهای مسلح که برابر قانون این سازمان ها احراز جانبازی را به عهده تشکیلات هر سازمان و نیروهای مسلح به صورت مستقل قرار داده که در برنامه ششم تصویب شده واجرائی نمی شود لیکن چون تاکنون فردی از ایثارگران به عملکرد بنیاد شهید در این خصوص اعتراض نکرده آنها خودشان را صاحب جانبازان می دانند اصلا موازی کاری ضرورت ندارد ستاد کل نیروهای مسلح وبنیاد شهید هردو زیر نظر فرماندهی معظم کل قوا قرار دارند احراز جانبازی در قوانین ارتش سپاه پاسداران ناجا وزارت اطلاعات پیش بینی شده وموازی کاری توهین بزرگی به جانبا زان است چون ولو که احراز را هم قبول کنند 2 نوع تعیین درصد نارضایتی شدید می آورد لذا نمایندگان محترم مجلس ضمن اضافه کردن به این قانون تحت عنوان تبصره - درصد اعلام شده از طریق نیروهای مسلح مورد قبول است ونیاز به احراز وتعیین درصد مجدد نمی باشد باید به بنیاد شهید متذکر شوند که آئین نامه قانون مذکور را طوری تنظیم نمایند که درصد جانبازی نیروهای مسلح را به رسمیت شناخته وحق دخل وتصرف به میزان درصد آن را نداشته باشند وفقط به داوطلبان بسیجی که تعیین درصد نشده اند حق اظهار نظر دارند هدف از تاسیس بنیاد خدمات دهی به ایثار گران بود نه حاکمیت بر ایثار گران لذا باید احراز جانبازی که از طریق نیروهای مسلح تصویب می شود به رسمیت شناخته شود و حاکمیت و تحکم و تفسیر وتخریب از بنیاد شهید گرفته شود و به وظیفه خدمت رسانی به ایثار گران بپر دازند متاسفانه پدر شهیدی 2ماه در بیمارستان رضوی مشهد درکما بود علیرغم اطلاع رسانی هیچ فردی از بنیاد شهید از او سرکشی نکرد وقتی فوت کرد در مراسم تشییع جنازه او شرکت نکردند هیچ سرویسی برای انتقال میهمانان تا بهشت رضا دراختیار خانواده قرار ندادند پارچه تسلیت با اسم وفامیل اشتباهی به یک اسم دیگر نوشته بودند آن هم معلوم نشد کی آورده احتمالا پیک موتوری آورده بود دوستان عزیزان شما بگویید وظیفه بنیاد چیست آیا تعیین مجدد درصد واحرازجانبازی است که در قوانین نیروهای مسلح موجود است !!! موازی کاری یا موارد رسیدگی به خانواده شهید یا انجام نداده اند یا اشتباهی تسلیت را به یک فامیل دیگر نوشته اند .متاسفانه با گذشت قریب به هشت ماه از سال هنوز نه قانون موصوف اجرا شده ونه آئین نامه آن تنظیم شده است احتمالا منتظر واردات قطعات آن برای مونتاژ کردن هستند مگر این 4 تا ماده چقدر وقت می گیرد ؟ نمایندگان محترم مجلس - نماینده محترم شجاع پر تلاش ارومیه جناب آقای قاضی پور لطفا این رنجنامه را باصدای زیبای خودت درصحن علنی مجلس بخوان تا مرهمی باشد بر دل ایثار گران - ریاست محترم کمیسیون اصل 90 - ریاست محترم مجلس شورای اسلامی - ریاست محترم کمیسیون تلفیق- ریاست محترم کمیسیون ایثارگران - ریاست محترم کمیسیون اجتماعی مجلس -- دیوان محترم عدالت اداری و ریاست محترم سازمان باز رسی کل کشور و.....کو ناظر ؟ ! کو ناظر ؟ ! کو ناظر ؟ ! کو ناظر ؟ !
باسلام بنطر من ایران فقط مال ثروتمندان است جون میبینم فقط قشر ضعف است اسیب میبیند زمانیکه تو جبهه بودم خدا وکیلی بعد از یک سال دیدم یک سرباز جدید امد فرمانده ها گفتند این از شما قدیمی تره گفتیم جطور گفت بابای این سرباز انقدر ثروتمند که میزاره بجه اش زیر خمباره بمانه حالا میبینم که خدا بیامرز بدرانمان با دست خالی جقدر تحمل کردند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi