شناسه خبر : 55626
شنبه 01 مهر 1396 , 13:09
اشتراک گذاری در :
عکس روز

این خبرنگارغیرتمند رامی شناسید؟

بغض‌های حقیر ما، روبه‌روی تصاویر گلگون شما سرریز می‌شود و راه را برای کلام می‌بندد؛ با شما شقایق‌هایم. از شما چه باید گفت و چه باید نوشت؟

واژه‌های خاکسترگونه ما، فقط بلدند روبه‌روی شما ضجه بزنند. اما کاش می‌دانستند که یاد شما حرکت است؛ حرکتی برای بهبودی وضعِ «بودن». چه باید گفت که شما حنجره‌های خود را عبور دادید تا آن سوی مرزهای تکبیر، آن سوی مرزهای ندیدن؛ جایی که واژه‌ای یافت نمی‌شود تا شما را با آن ستود. اصلاً شما که برای تحسین برانگیزی قلم‌های ما بوسه بر عطر پرواز نزدید!

هر روز و هر شب، خاکریزها، با اشک‌ها و دعاهایتان گره می‌خورد. شما، درشتناکی شب را با تکبیرهای فاتحانه‌تان درهم می‌شکستید و روزهای سنگر را سپیدتر از بال‌های کبوتران می‌کردید.

ما مانده‌ایم و یاد شما، بدا به حال ما، اگر یاد شما را زندگی ما قاب نگیرد. اینجا فراوانند داغ‌های کمرشکن و زخم‌هایی که شما مرهمشان هستید؛ شما را می‌گویم که نگاهتان رفت و در جهت قبله پروانه‌ها خانه کرد.

همزمان با هفته دفاع مقدس برای رفع دلتنگی‌هایمان و متبرک شدن اولین روز هفته و ماه دلگیر پاییز میهمان خانواده شهید «هوشنگ نوری» یکی از شهدای رسانه دوران دفاع مقدس شده‌ایم.

همسر شهید نوری در ابتدا به بیان خصوصیات اخلاقی همسر خود پرداخت و گفت: همسرم بسیار زحمت کش و با پشتکار بود و علاقه زیادی به کار رسانه و رادیو داشت.

وی افزود: همسرم بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در برنامه رادیویی «کار و کارگر» مشغول به فعالیت شد که پس از تلاش و پشتکار بی اندازه‌ای که از خود نشان داد  به عنوان سردبیر این برنامه رادیویی انتخاب شد.‌

همسر شهید نوری تصریح کرد: همسرم به نماز اول وقت بسیار اهمیت می‌داد و عشق به امام حسین(ع) بارزترین خصوصیت ایشان بود که همه می‌دانستند. همسرم غیرت عاشورایی را از امام حسین(ع) آموخت و به جنگ نامردان روزگار خود شتافت و به آرزوی دیرینه‌اش شهادت رسید.

شهید هوشنگ نوری متولد سال 1338 در تهران از شهدای خبرنگارانی است که در عملیات «کربلای 5» در روز 21 دی 1365 به فیض شهادت رسید.

منبع: فارس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi