شناسه خبر : 55629
شنبه 01 مهر 1396 , 13:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تکه تکه ایم اما بدون رسیدگی!

 هادی مردانی- چرا یک سری دوتا حقوق می گیرند و با کمترین درصد و همسرشان شاغل اند و حق پرستاری می‌گیرند و یکسری با چه قانونی با حقوق بالا مدیر و پست های بالا دارن، بدون اینکه غم و درد ما را لمس کنند با بی رحمی و بدون کارشناسی حقوق کمک معیشت را برای ما بریدند؟!

 آخه چرا من که با چندین عمل متعدد لاپاروتومی کلا" جلوی شکمم چندین بار پاره پاره شده تا قفسه سینه و روده ام کوتاه شده، از پشت و پهلو به میزان سی سانتیمتر جراحی سخت شکافته شده و گلوله باسن و لگنم را سوراخ و همیشه عفونت میکنه و دارای اعصاب و روان شدید و صعب العلاج و ترکش هایی در شکم، سر و کمر، گردن و گردن و کتف و به علت تعویض خون در مجروحیت دارای بیماری خونی صعب العلاج شدم؟

  با این همه درد و رنج دارای دو فرزند محصل و همسر که در خانه افتاده ام و شبانه روز از من نگهداری می کنند، کمیسیون با بیرحمی تموم به من سی درصد داده‌اند و با اینکه نسبت به کسانی که دیده ام بالای هفتاد درصد می شوم، به من حتی حقوق حالت اشتغال نمی دهند! و مرا جانباز معسر کمک معیشت ناچیز می دهند!

 ای کسانی که مسئولیت رسیدگی به ما را دارید، تو رو بخدا با این همه مجروحیت و درد و رنج، حق من این نیست. لطفا پیگری کنید. بیایید برای یک بار مشکل من وامثال من و بالای بیست و پنج درصد را حل کنید و حداقل و حداقل یه کار برای ما انجام دهید و حقوق حالت اشتغال به من بدهید تا بهشت را برای خودتان بخرید و این دین بر گردنشان است.

 چون شما مدیون خون شهدا و جانبازان هستید تمام مسئولان مدیران و رییس جمهور و هر کسی که کاری که میتواند این متن را میخواند به حال من رسیدگی کنید  ...

هادی مردانی جانباز سی درصد با کد جانبازی 0215099653.

از مازندران قائمشهر

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
حق همه ایثارگران این است که به تناسب امتیاز ایثارشان از حقوقی با همین عنوان و به عدالت بهره مند شوند . و اگر چنین نیست یعنی انکه تصمیم گیران منصف نیستند و هر جا تبعیض و بی عدالتی هست یعنی فساد گسترش یافته .
حق با دوست عزیزمون جناب الف-ب میباشد مثلا چرا باید برای اختلاف ۵ درصد بین جانباز ۲۰ و ۲۵ و جانباز ۴۵ و ۵۰ و جانباز ۶۵ و ۷۰ درصد اینهمه اختلاف فاحش در رسیدگی باشد حتی بنیاد هم نمیتونه توضیح قانع کننده ای بده!
فوق العاده ایثارگری کسانی که از بنیاد حقوق دریافت میکنند آیا میدهند یا هنوز نمی هند یا کی میدهند بیشتر ارگانها دارند پرداخت میکنند ولی بنیاد که باید پیشقدم باشد ما هنوز ندیدیم اگر کسی اطلاع دارد ممنون میشوم راهنمایی یا اطلاع رسانی کند
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi