شناسه خبر : 55640
شنبه 01 مهر 1396 , 16:32
اشتراک گذاری در :
عکس روز

توییت عجیب عضو شورای شهر تهران در مورد دفاع مقدس

توییت عجیب عضو شورای شهر تهران در مورد دفاع مقدس/ سروری: آقای نظری اگر به خانه اش حمله شود دست متجاوز را می فشارد!؟

عضو سابق شورای شهر تهران گفت: مسئله دفاع است اگر یک نفر هم به منزل آقای نظری هم حمله کند او باز می گوید که خشونت در هر شکلش محکوم است.
توییت عجیب عضو شورای شهر تهران در مورد دفاع مقدس/ سروری: آقای نظری اگر به خانه اش حمله شود دست متجاوز را می فشارد!؟
گروه سیاسی جهان نیوز: حجت نظری عضو شورای شهر تهران در توییتی عجیب نوشته است: "جنگ تحمیلی بنامیم یا دفاع مقدس، تفاوتی در عمق فاجعه و رنجی که بر این مملکت و ملت گذشته ایجاد نمی کند، جنگ و جنگ طلبی مذموم است"


 
در همین حال، پرویز سروری در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به توییتر سوال برانگیز و عجیب حجت نظری عضو شورای اسلامی شهر تهران درباره دفاع مقدس، اظهار کرد: آنچه در پیام آقای نظری منتشر شده، اگر درست باشد اظهارات نگران کننده ای است که عضو شورای اسلامی شهر یکی از مهمترین موضوعات و تاریخ کشور را به این شکل تحریف می کند.

وی تاکید کرد: مسئله دفاع است اگر یک نفر هم به منزل آقای نظری هم حمله کند او باز می گوید که خشونت در هر شکلش محکوم است و دست فرد متجاوز را به گرمی می فشارد.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی تصریح کرد: در زمان دفاع مقدس کشورمان هیچ حرکت تحریک آمیز و مبتنی بر جنگ طلبی انجام نداد، مردم ما سرگرم انقلاب خودشان بودند که عده ای با فشار نظام سلطه به ایران حمله و چند استان ما را اشغال کردند.

سروری اضافه کرد: اهداف صدام در حمله به کشورمان بسیار خطرناک بود، آنان اعلام کردند که قرارداد الجزایر دیگر میان ایران و عراق معتبر نیست، اروند رود هم شط العرب است، خوزستان و خرمشهر هم باید از ایران جدا شوند و تا سه روز دیگر در تهران سان خواهیم دید.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: استکبار جهانی با حمایت بی چون و چرا از صدام خواهان براندازی جمهوری اسلامی شد در چنین حالتی ملت مظلوم و بی دفاع ایران چه می کردند، آیا باید در مقابل متجاوز زانو می زدنند و می گفتند که منطق با جنگ مخالف است پس ما تسلیم تجاوز دشمن شویم.
 
وی اظهار کرد: دفاع مقدس، مقاومت مردم و خون شهدا کشور را بیمه کرد، آیا این منطق است که این ذخیره عظیم الهی و نهالی که با خون هزاران شهید به دست آمده، را به عنوان جنگ طلبی و جنگ افروزی مطرح کنیم.
وی ادامه داد: وزیر فرهنگ دولت اصلاحات آقای مهاجرانی از دفاع مقدس با عنوان برادر کشی نام برد اینگونه موضع گیری ها سابقه دارد آقای نظری هم احتمالا قصد دارد مسیر او را برود.

عضو سابق شورای اسلامی شهر تهران گفت: در هفته دفاع مقدس باید از رزمندگانمان تقدیر و تشکر کنیم و آنان را سمبل های بزرگی بدانیم، صحیح نیست که با چنین اظهارنظرهایی دل رزمندگان و خانواده های آنان را بشکنیم، غم را در وجودشان وارد کنیم و ذخیره بزرگ جنگ تحمیلی را خسارت بدانیم.

 

اینستاگرام
آدم مي ماند با اين احمقها چه كند. چه جوري مردم فريب مي خورند و به اين مهمل بافها راي مي دهند
سلام اگر اين نظري مي گويم يك بچه عراقي داشت افتخار ميكرد چون كه عزت را دوست ندارد عزت را خداوند به هركسي نمي دهد
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi