شناسه خبر : 55684
دوشنبه 03 مهر 1396 , 14:36
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حالت اشتغال تابعی از مدرک تحصیلی و عائله مندی است

س - سلام خسته نباشید. بابام جانباز30درصد هستن. ما در یکی از شهرستان های کرمان زندگی میکنیم.
اومدن یه قطعه زمین وسط بیابون دادن. افرادی که اهل خود کرمان هم هستن یه جای خوب زمین دادن بهشون.
متاسفانه یروز از بنیاد زنگ زدن گفتن بیایید کارتون داریم و بابای من رو متاسفانه فریبشون دادند و  قرارداد رو امضا کردن یه زمین که شاید به زور3-4میلیون ارزش داشته باشه. از طرفی افرادی که قرارداد امضا نکردن بهشون زمین داخل کرمان دادن که40-50تومن میارزه. میخاستم ببینم میشه کاری کرد؟ (درضمن ما داخل زمین هیچگونه ساخت و سازی انجام ندادیم و حتی هنوز سند هم ندادن به ما.فقط یه برگه A4امضا کردن به عنوان قرارداد)
ممنون میشم اگه راهنمایی بفرمایید.

ج- سلام پیگیر ابطال و عودت زمین باشید تا فرم بند ج شما اصلاح شود . این موضوع امکان دارد .

 

س - سلام همسر من 65 درصد جانبازی وحدود 8سال اسارت داشت تااینکه به درجه رفیع شهادت رسید در زمانی که در قید حیات بود حق سرپرستی از بنیاد میگرفت وچون که سرباز وظیفه بود که اسیر شده ارتش نیز به او حقوقی پرداخت میکرد پس از شهادت او حق سرپرستی وحقوق ارتش قطع شد من نیز دارای 3 فرزند از شهید میباشم وفقط حقوق از اداره ای که در ان مشغول بود دریافت میکنم که کفاف زندگی را نمیکند ایا به طریقی متوانم پی گیر شوم که حقوق های بالا بر قرار شود
ج - سلام چیزی به اسم حق سرپرستی در بنیاد برقرار نشده است . چون سرباز بوده ارتش به او حقوق می داده و احتمالا"‌بنیاد به او مابه التفاوتی پرداخت می کرده است و یا مستمری   . اگر با فوت ایشان  حقوق ارتش ایشان قطع شده است این خلاف قانون و قابل پیگیری است . اگر به نتیجه نرسیدید به دیوان عدالت اداری شکایت کنید.

 

س - سلام من جانباز 25 درصد هستم .اخه به ما وام ساخت خونه دادن میکن سال 79 ما یک وام 3ملیونی کرفتید تصویه حساب کردیم جرا ب ما ساخت دادن یعنی نمیشه تغییرکنه اخه ما که زمین نمیتونیم بخریم بسازیم جیکار باید بکنیم ؟
ج- سلام در مصوبه قانون بودجه سال 96  برای تسهیلات وام مسکن به خرید هم اشاره شده و این مشکل قانونی مرتفع شده است . باید پیگیری کنید.

 

س - با سلام و خسته نباشید٬ بنده شاغل در وزارت دفاع هستم٬ به اینجانب تنها یک فوق العاده ایثارگری به مبلغ ۲۰۳۰۰۰۰ ریال پرداخت می‌شود٬ اول اینکه این مبلغ مربوط به ماده ۵۱ است یا ۶۸٬ ثانیا٬ راهکار عملی برای مجاب کردن وزارت به پرداخت بقیه حقوق فرزندان شهید چیست؟
ج- سلام به شرح حکم  حقوقی تان در زمان اعمال این فوق العاده مراجعه کنید تا مشخص شود بابت کدام یک بوده است . به معاونت حقوقی وزارت که خود از نمایندگان قانونگذار در مجلس بوده و به این موضوعات آشنا ست مراجعه و پیگیری کنید و در صورت عدم نتیجه به کمیسیون ماده 16 شکایت کنید.

 

س - با سلام بنده جانباز 30 درصد هستم و شیمیایی نیز میباشم.من فقط حقوق از بنیاد میگیرم و کمترین حقوق را دریافت میکنم.ایا بنده بازنشست خواهم شد یا نه.سال 63 جانباز شدم و در سال 82 حالت اشتغال شده ام.
ج- سلام حقوق حالت اشتغال شما تابعی از مدرک تحصیلی ، عائله مندی و ... می باشد که با ابلاغ آیین نامه ستاد کل نیروهای مسلح امید است اصلاحات لازم در آن صورت بگیرد. ضمنا" شما مشمول بازنشستگی و دریافت پاداش پایان خدمت می باشید.

 

س - باسلام وخسته نباشید. و تشکر از شما بابت کانال پر بار و خوبتون من فرزند جانباز ۵۰ درصد شاغل در اموزش پرورش هستم. میخواستم از اموزش پرورش مامور به خدمت بگیرم واسه یه اداره دیگه ( اداره برق یا فرمانداری) میخواستم ببینم قانونی هست که بتونم برم. یا اینکه اگه میشه چجوری باید اقدام کنم
ج- سلام برای ماموریت فرزندان جانبازان در دستگاهی دیگر  امتیاز خاصی در قوانین پیش بینی نشده است و این موضوع مانند سایرین با هماهنگی دستگاه مبدا و مقصد صورت می گیرد.

اینستاگرام
سلام. جانباز. جهل درصد هستم.هنگام. امرش بر اثر پرتاب نارنجک مجروح. تخلیه چشم. شدم. ماده. 38. پرونده. دادم. میگن چون بیرون منطقه جنگی. بودی. ماده. 38. بهت تعلق نمیگیره. سال 64. در هنگام. امزس. بوده. بهم. افزایش. حقوق. تعلق. میگیره. کجا. برم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi