شناسه خبر : 55692
دوشنبه 03 مهر 1396 , 11:51
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای شیمی درمانی دخترم کمک میخوام!

 جانباز و ایثارگر محمدرضازلفی- اینجانب جانباز و ایثارگر متاهل مستاجر دارای ۴ فرزند دختر که مدتی است مستمری دریافت میکنم. از طریق ناحیه محترم ابوذر قرار بود ۳ میلیون تومان وام از موسسه کوثر دریافت کنم که ظاهراً متاسفانه عملی نشد!

حاج آقا از اون جایی که یکی از دخترانم خیلی وقت است دچار بیماری تومور است و در بیمارستان شیمی درمانی گردیده، لذا با توجه به مشکلات و جان آقا کمکم کنید تا مشکلاتم حدودی رفع شود حاج اقا خدا. تمامی خدمت گذاران به اسلام و مسلمین را طول عمر عنایت فرماید.

 

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
به نام خدا ووند بخشنده مهربان
زبان از بی قراری تحمل سکون در دهان ندارد .زبان قدرت تحمل نگفتن حقایق را ندارد زبان تحمل نخواندن شعر بی مهری دوستان را ندارد امام من خمینی کبیر گفت که نگذارید جانبازان در پیچ و خم زندگی گرفتار شوند ولی نیست گوش شنوا در عحبم که فاصله گوش تا دهان اندک است ولی چرا سخنی را می گویند و بعد ما را مثل توپ بین دانشگاه بنیاد و خانواده پاسکاری می کنند و همه فرار می کنند از قانون تصویب شده مجلس و برنامه ششم که میلیاردها هزینه داشت و اجرای ان سر باز می کنند و اعلام می کند که ما اسم فرزند شما را یاداشت می کنیم می دهیم بنیاد چون ما تخفیف نمی دهیم بنیاد باید تخفیف دهد بنیاد می گوید دانشگاه باید تخفیف دهد یک سوال چرا نمایندگان مجلس تکلیف ما را که بخشی از مردم هستیم را روشن نمی کند فقط شعار ئو عکس یادگاری .تو را به خدا موضوع را پیگیری کنید و ازر اقایان نظر بخواهید
والا چی بگم ؟
اولش روحیه م جور دیگه بود . اما بچه حاجی خودش بهم گفت تو نمی تونی غصه همه رو بخوری . خودشون خوب می دونن با روح و روان ما چه کردن . دنبال یه کمک برای همشهریمم رفتم . ولی به در بسته خوردم . معتقد بودن ، تو این فضا ما حداکثر کاری که از دستمان برمی آید برای همرزمانمان انجام می دیم ولی هر کسی خودش هم باید یه همتی کند . نمیشه که ما غصه همه رو بخوریم و بیاییم بیشتر از توانمان تو مشکلات افراد غرق بشیم . بعدم از من خواستن یه بار اشتباه نکنم قبول کنم . یه چیزهایی گفت عین همین جملاتی که در این بالا نوشته . می گفت کسی که مشکل داره چرا این همه بچه ؟ چرا کاری می کنه که مشکل رو مشکلش بیاد ؟
والله ، من که سر درنمیارم . فقط خوشحالم اینجا هستم . بین همینا . خوشحالم حاجی صندوق همیاری رو افتتاح کرد . شرمنده که من بیشتر از این نمی تونم کاری بکنم . یه خورده هم مقصر حاجی و دوستاشن . با حمایتی که از ظالما کردن ما الکی الکی افتادیم تو خرج ... بیایید ببینید . اون دنیا همه باید جواب بدن . این مشکلات حق ما نبودید . اگه از فهم و خرد و عاقلی ما پیش ظالما دفاع می کردن ، ما الان می تونستیم بیشتر خدمتگزار باشیم ولی حالا چی ؟ نمی تونیم دیگه مثل اول گستره دلسوزی هایم را گسترش بدم و حتی همون چند نفری رو که جمع کرده بودم هم رها کردم چون برای حفظ افراد شاخص باید خرج کرد !!! نمی دونم این چیزها رو متوجه می شید یا نه ؟
بخاطر همین من که می دونم یه مشکل دارم تو محدوده ای حرکت می کنم که مشکل رو مشکلم نیاد . امیدوارم خدا خودش گره همه رو باز کنه . اذان شد . بریم به سوی خدا که همه ما را از یکدیگر بی نیاز کنه ... محتاج هم نشیم !
سلام. شیمی درمانی جواب نمی دهد. پیش ایت الله تبریزیان ببرید خوب می شود انشا...
تجمع بزرگ عزادارن حسینی دانشگاه فنی و حرفه ای

همزمان با دهه ی ماه محرم الحرام و هفته دفاع مقدس مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) با حضور سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای ، معاونان ، مدیران کل ، کارکنان و جمع کثیری از همکاران رزمنده ی مراکز استان تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه ، همزمان با هفته ی دفاع مقدس و ایام سوگواری حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) مراسم عزاداری اساتید ، دانشجویان ، کارکنان و رزمندگان دانشگاه فنی و حرفه ای روز گذشته در سازمان مرکزی به همت اداره کل شاهد و ایثارگر دانشگاه برگزار گردید .
در این مراسم معنوی عزاداران حسینی با سوز دل ذاکر اهل بیت (ع) دکتر سید محمد قاضوی در عزای امام حسین (ع) و یاران با وفایش به سوگواری و عزاداری پرداختند .
همچنین دکتر شمس سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای طی سخنان کوتاهی با تسلیت ایام ماتم حسینی و گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان داشت : هشت سال دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ کشور ما بود که آرامش و اقتدار امروز ایران حاصل فداکاری های رزمندگان آن ایام است و اگر استقامت و از خودگذشتگی آنان نبود الان بایستی پوتین سربازان دشمن را واکس می زدیم !
وی افزود : من خود به عنوان یکی از اعضای خانواده بزرگ ایثارگران تمام تلاش خود را برای خدمتگزاری به ایثارگران دانشگاه فنی و حرفه ای به عمل خواهم آورد .
سخنران این مراسم نیز "دکتر محمد طهرانی مقدم" برادر سردار شهید " حسن طهرانی مقدم " بود که با بیان خاطراتی از برادر شهید خویش اظهار داشت : امسال ماه محرم با هفته دفاع مقدس متقارن گردیده و در طول هشت سال دفاع مقدس جوانان با معرفت و بصرت بی نظیر خویش حوادث عاشورا به تصویر کشیدند .دفاع ملت ما خاتمه نیافته و هنوز هم ادامه دارد چون الهام گرفته از نهضت حضرت امام حسین (ع) و حادثه ی عظیم عاشورا است .
در پایان عزاداران حسینی بعد از اقامه نماز از سفره با برکت دستگاه امام حسین علیه السلام اطعام شدند .
بیمارستان های دولتی تهران تقریبا کمتر از 3 درصد هزینه های شیمی درمانی و دارو را میگیرند اگر بیمه سلامت باشید
سلام
بیست سال پیش وقتی همسرم که مبتلا به سرطان خون بود و در بیمارستان آراد تهران تحت شیمی درمانی قرار داشت به ستاد آزادگان تهران مراجعه کردم و کمک خواستم. مسئولین وقت ستاد فقط خندیدند و کوچکترین اهمیتی به موضوع ندادند.
شماره کارتی جهت کمک اعلام فرمایید
با سلام لطفا راهنمایی کنید قوق العاده ایثارگری جانبازانی که از بنیاد حقوق میگیرند ودر هیچ دستگاه دیگری مشاغل نیستند چگونه باید دریافت کنند باتشکر
با سلام بخدا با این حداقل حقوق با دو فرزند همسر فقط میشود روزی یک وعده نان پنیر شاید بتوان خورد ویا بیشتر اوقات در ماه نان کجای می‌خوریم ولا اینم همه داروهایی که مصرف میکنم ودارای اعصاب و روان وبیماری صعب العلاج وداروها وخوردن روزی بالای بیست قرص که فیل را از پا در می اره تازه خیلی خوش بینانه بتوانم با حقوق کمک معیشت که حداقل حقوق کارکنان است بتوانم چای و نان پنیر آن هم در یک وعده در روز تهیه کنم ودو فرزند محصل بخدا چه کسی بدادمان میرسد پاره پاره شدیم تن سرو گردن و کمر پر ترکش و خون دادیم بخدا این عدالت نیست که فرزندان من با شکم گرسنه بخوابند و حتی پول کتاب درسی شان را نداشتم آبرویشان شرمنده میشوم توانایی کار کردن راهم ندارم تو رو بخدا بدا دم برسید بخدا حق من وامثال من این نیست روزی ما جوانانش نیرومند بودیم و خودمان را فدای این مرزوبوم و اسلام کردیم که این آرامش برای همه بوجود آمده من تقاضای زیادی ندارم حق من است که حداقل حقوق داشته باشم که بتوانم شکم یک خانواده را سیر کنم تور بخدا کمکم کنید جانباز سی درصد با کد 0215099653از مازندران قائمشهر
امروز درسایتی خواندم که شیمی درمانی رایگان شده است . لطفا به این بنده خدا اطلاع رسانی کنید. ممنون
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi