شناسه خبر : 55696
دوشنبه 03 مهر 1396 , 12:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مراقبت دائمی از مرزهای کشور توسط بالگردهای هوانیروز

امیر سرتیپ دوم «یوسف قربانی» فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با گرامی‌ داشتن هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای هوانیروز اظهار داشت: پرواز در پهنه آسمان و مقابله با دشمن نیازمند شجاعت است که خلبانان ما توانستند در دوران دفاع مقدس شجاعت و رشادت خود را به نمایش جهانیان بگذارند.

وی خاطرنشان کرد: شهیدان شیرودی، کشوری، شمشادیان، قاسمی و چاغروند شهدای شاخص هوانیروز هستند که با شجاعت تمام به دل دشمن زدند و از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند.

http://defapress.ir/files/fa/news/1396/7/3/276465_601.jpg

امیر قربانی بیان کرد: هوانیروز در دوران دفاع مقدس، 256 نفر از خلبانان خود را تقدیم آرمان‌های انقلاب اسلامی کرد. آنان با اینکه می‌دانستند شاید برگشتی در کار نباشد، با ذوق و شوق راهی را رفتند که یاران امام حسین (ع) در روز عاشورا پیمودند.

فرمانده هوانیروز ارتش گفت: امنیت امروز کشورمان مرهون شهدای عزیز و جامعه ایثارگری کشور است.

وی در خصوص ماموریت‌های هوانیروز در نقاط مرزی کشور نیز بیان کرد: هر جا که یک سرباز از هر یگان و نیرویی از سپاه، ارتش و ناجا حضور داشته باشد، هوانیروز هم آنجا حضور دارد. هوانیروز به مراقبت دائمی از تمامی مرزهای کشور می‌پردازد.

امیر قربانی اضافه کرد: هوانیروز ماموریت‌هایی چون شناسایی، پشتیبانی آتش، هلی‌برن، انتقال مجروح، انتقال آذوقه و هر چه که از این یگان برمی‌آید برای پشتیبانی از نیروهای مسلح انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi