شناسه خبر : 55720
سه شنبه 04 مهر 1396 , 15:13
اشتراک گذاری در :
عکس روز

جانباز ۷۰ درصد «صفدر شرف پور» به یاران شهیدش پیوست

«صفدر شرف پور» جانباز ۷۰ درصد شهرستان اقلید از توابع استان فارس پس از تحمل ۳۶ سال رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست.

فاش نیوز - صفدر شرف پور جانباز ۷۰ درصد شهرستان اقلید از توابع استان فارس پس از تحمل ۳۶ سال رنج جانبازی به یاران شهیدش پیوست.
پیکر این جانباز شهید روز چهارشنبه پنج مهرماه 96 در شهرستان اقلید تشییع و در روستای دژ کرد این شهرستان به خاک سپرده می شود.


گفتنی است، جانباز ۷۰ درصد شهید صفدر شرف پور ۱۳ اسفندماه سال ۱۳۶۰ در منطقه پدافندی چزابه بر اثر اصابت ترکش خمپاره به درجه رفیع جانبازی نائل شده بود و چند روز قبل در حادثه تصادف خودرو حامل وی و خانواده اش به شهادت رسید.

همچنین در این حادثه همسر فداکار این جانباز شهید جان باخته و دخترش نیز بشدت مصدوم شده است.

منبع: ایثار
اینستاگرام
الهی من بمیرم . تو همین فاش نیوز یه بار نوشته بود پس چرا از من عکسی چاپ نکردید؟ مطلب مربوط بود به از چنانه تا آسایشگاه ثارالله ... روحت شاد ... تو رو خدا تا جایی که از دستتون بر میاد برید ، دیدنشون . همین دورهمی از هم عکس بگیرید . بخدا این عکسا هیچ منافاتی با ضایع شدن اجرتون نداره ... به ما لج نکنید ... تقصیر ما چیه که تا حالا نتونستیم شما رو بشناسیم ... بخدا کوتاهی نکردیم فقط خدا می دونه و بس !
جانبازان معزز همتون بیایید عکساتونو برای ما بذارید ... نمی دونی چه حالی دارم . حالا از این ببعد هی کابوس این نوشته و حرف جانباز رو می بینم . بازم روحت شاد شرف پور عزیزم . شربت شیرین شهادت گوارای وجودت باد .
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi