شناسه خبر : 55761
پنجشنبه 06 مهر 1396 , 11:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدیرعامل جدید موزه دفاع مقدس منصوب شد

دومین جلسه هیئت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس صبح امروز به ریاست سرلشکر باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح با حضور اعضای هیئت امنای این موزه در محل ستادکل نیروهای مسلح برگزار شد.

در این جلسه دکتر علی‌اصغر جعفری طی حکمی از سوی سرلشکر پاسدار محمد باقری به مدت سه سال به عنوان مدیرعامل جدید موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منصوب شد. پیش از این، سردار جواد خضرایی مدیرعاملی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را بر عهده داشت.

متن حکم سرلشکر باقری به این شرح است:

جناب آقای دکتر علی اصغر جعفری به استناد تبصره دوم ماده هفت و ماده 10 اساس‌نامه مصوب 1395/12/1 مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا و با پیشنهاد رئیس ستادکل نیروهای مسلح و مصوبه 96/7/6 هیئت امنای موزه و نظر به سوابق علمی و تجارب ارزنده در مسئولیت‌های مختلف، جنابعالی را به عنوان مدیرعامل و عضو حقوقی هیئت مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای مدت سه سال منصوب می‌نمایم.

انتظار می‌رود، برابر وظایف مندرج در ماده 11 اساس‌نامه، مصوبات، هیئت امنا، مصوبات هیئت مدیره موزه و با هماهنگی کامل رئیس، اعضا، هیئت مدیره و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و با مشارکت‌ سازمان‌های نیروهای مسلح و دستگاه‌های کشوری و مؤسسات مردم نهاد نسبت به اداره تکمیل و معرفی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اقدام نمایید.

ضروری است، هماهنگی لازم با شهردار محترم تهران در زمینه تامین بودجه برابر ماده 13 اساس‌نامه صورت پذیرد.

ان شا الله با توکل و استمداد از خداوند تبارک و تعالی و پیروی از صراط نورانی حضرت امام خمینی(ره) و فرمانده معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌‌ای عزیز و شهیدان والامقام در انجام مأموریت‌های محوله موفق و مؤید باشید.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح و رئیس هیئت امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس

سرلشکر پاسدار محمد باقری

انتهای پیام
منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi