شناسه خبر : 55767
پنجشنبه 06 مهر 1396 , 12:59
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تجدید میثاق پیشکسوتان بسیجی شهرری با شهدا

به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، جمعی از یادگاران دفاع مقدس و رزمندگان بسیج ناحیه یک دولت آباد شهرری، طی مراسمی در گلزار شهدای تهران گرد هم آمدند تا بار دیگر در فضای معطر به عطر دوستان شهید خود، عهد و میثاقی مجدد با آرمان‌های مقدس آن عزیزان سفر کرده و عروج یافته به معراج اولیای الهی داشته باشند.

دولت اباد

هشتمین همایش سالانه میثاق پیشکسوتان بسیج ناحیه یک شهرک دولت آباد شهرری با 250شهید (انقلاب اسلامی،دفاع مقدس،مدافعین حرم) در سالن شهید آوینی خانه شهید با حضور بسیجیان، ایثارگران، جانبازان و خانواده شهدا برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیمی امام جمعه موقت شهرستان ری در خصوص پیروزی‌های اخیر جبهه مقاومت و شهید محسن حججی و لزوم توجه به ابعاد گسترده توطئه‌های دشمن همراه بود. در این مراسم، محسن صدقی در سخنانی کوتاه به نقش و وظایف نیروهای مومن و انقلابی در مقابله با جنگ نرم دشمن پرداخت.

همچنین از پنج نفر از پیشکسوتان ایثار و شهادت و خانواده شهدا: ناصر اسماعیل یزدی(دارای سابقه 8 ساله حضور در جبهه های دفاع مقدس)، مادر شهید حمیدرضا محرم مرکب ساز، پدر شهید اسداله صراف‌نژاد، محسن صدقی(پیشکسوت بسیجی و برادر شهید)، محمد تقی زمانی فرزند شهید و از عوامل فعال همایش تقدیر به عمل آمد.

بعد از اتمام این مراسم حضار بر مزار مطهر شهدای شهرک دولت آباد حاضر شدند و با قرائت فاتحه و غبارروبی و عطرافشانی مزار مطهر این شهیدان، یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامی داشتند. در پایان با حضور در حسینیه ام البنین(س) بهشت زهرا نماز جماعت را اقامه نمودند و بر سر سفره احسان شهدا میهمان شدند.  

انتهای پیام/

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi