شناسه خبر : 55786
دوشنبه 10 مهر 1396 , 11:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در جریان مسابقات جهانی تیراندازی در کرواسی:

جانباز نخاعی "مهدی زمانی" به نشان طلای P1 دست یافت

در بخش تیمی نیز، تیم ایران در رقابت های تپانچه مردان P1 با امتیاز 1664 در جایگاه دوم ایستاد و تیم های صربستان و لهستان نیز به ترتیب اول و سوم شدند.

فاش نیوز - جانباز نخاعی"مهدی زمانی" در رقابتی فشرده با رقبای خود با به جای گذاشتن رکورد، مدال طلای مسابقات جهانی کرواسی را به گردن آویخت و در نتیجه تیمی نیز تیم ایران دوم شد.

به گزارش فاش به نقل از سایت فدراسیون جانبازان و معلولین مهدی زمانی شورآبادی، مجید فلاح اردشیر و عظیم کریمی در رقابت های تپانچه بادی مردان، P1 با حریفان خود روبرو شدند.

زمانی در رقابت های مقدماتی با رکورد 561 در جایگاه پنجم و فلاح اردشیر با رکورد 556 در جایگاه هشتم قرار گرفتند و راهی فینال شدند و عظیم کریمی نیز در اولین تجربه برون مرزی خود با رکورد 546 در جایگاه سیزدهم قرار گرفت.

در  رقابت های فینال نیز، زمانی با رکورد 235 در جایگاه اول مسابقات ایستاد و فلاح اردشیر نیز با رکورد 191.8 به مقام چهارم رسید.

در بخش تیمی نیز، تیم ایران در رقابت های تپانچه مردان P1 با امتیاز 1664 در جایگاه دوم ایستاد و تیم های صربستان و لهستان نیز به ترتیب اول و سوم شدند.

 

 

تیم ملی تیراندازی جانبازان و معلولین کشورمان با ترکیب مهدی زمانی شورابی، سمانه کوثرمدار(تهران)، مجید فلاح اردشیر(آذربایجان شرقی)، عظیم کریمی، زهرا غلام‌زاده (گیلان)، خدیجه رستمی (خوزستان)، سمیرا ارم، ساره جوانمردی(فارس)، عالیه محمودی (مازندران)، معصومه جلیلیان(خراسان‌رضوی)، رقیه شجاعی(زنجان)، معصومه خدابخشی (لرستان) در این مسابقات حضور یافته است.

حسین امیری به عنوان سرمربی، علی مهدوی و زهرا علی بیگی به عنوان مربیان تیم ملی و رقیه اله کرمی به عنوان سرپرست بانوان، در این اعزام با ملی پوشان همراه هستند و سرپرستی کاروان نیز بر عهده ی حسین شهریاری است.

رقابت های جام جهانی تیراندازی معلولین از 31 شهریور تا 4 مهر ماه به میزبانی شهر اوسیک، در کرواسی برپاست.

* فاش نیوز کسب مقام قهرمانی را به برادر جانباز و ورزشکار«مهدی زمانی» تبریک عرض می کند و آرزوی موفقیت برای وی و دیگر ورزشکاران جانباز را از درگاه پروردگار مسئلت می نماید.

اینستاگرام
ماشاء الله به آقا مهدی همیشه قهرمان
قهرمان کسب مدال طلا را به شما و همه جانبازان تبریک عرض می کنم . منتظر درخشش خوب شما در مسابقات پاراآسیایی و پاراالمپیک هستیم .
مهدی جان فقط طلا .
افرین
‏خجالت پیش بعضی مالپرستان زر وزور شرمنده است
چه امیدها این مظلومان از جنگ برگشته داشتند،
حال عینا پرنده ای بیمار که نای تحرک ندارد!کنجی خزیدندو ناامید و مایوس از بلاهایی که عده ای با عنوان مسوول برسرشان آوردند!
ودر انزوای کامل شرمنده خانه وخانواده هرلحظه منتظر موت زودرس!
بخوریدجماعت عیاش شکمباره ونیشخندهاتان را نثار ضعیفترین قشر جامعه مظلومان تاریخ گمنامان دفاع مقدس کنید!

إن شاءالله فرج حاصل شود،
ظهور وقیام منجی عالم حضرت موعود مهدی صاحب زمان ،،عج،،بزودی زودحکومت گستراند،
ورهائی از هر شر وظلمی بحق مستدام و ظالمان وغصب کنندگان مسندپرست کرسی نشین برچوبه دار و ذلت زوزه کنان چشم حسرت تیز کنند و.....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi