شناسه خبر : 55789
سه شنبه 11 مهر 1396 , 09:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

در اقدامی ارزشی:

تقدیم مدال قهرمانیِ زهرا نعمتی به خانواده شهیدحُججی

بانوی کماندار و پر افتخار کشورمان در بازگشت از رقابت های قهرمانی جهان، مدالش را به خانواده ی شهدای مدافع حرم و خانواده شهید محسن حججی تقدیم کرد.

بانوی کماندار و پر افتخار کشورمان در بازگشت از رقابت های قهرمانی جهان، مدالش را به خانواده ی شهدای مدافع حرم و خانواده شهید محسن حججی تقدیم کرد.

وی با اعلام این خبر به روابط عمومی فدراسیون افزود: امنیتی که امروز در کشور ما حکم فرماست، مدیون از خودگذشتی شهدا و خانواده های آنهاست و می خواستم با این اقدام از زحمات این شهدای گرانقدر و نیز ایثار و گذشت خانواده های گرامی آنها قدردانی کنم.

نعمتی تصریح کرد: به همین خاطر مدال مسابقات قهرمانی جهان را به خانواده ی شهدای مدافع حرم به ویژه خانواده شهید محسن حججی تقدیم می کنم.

زهرا نعمتی در جریان رقابت های قهرمانی جهان تیر وکمان که به میزبانی چین برگزار شد، به یک نشان طلا در ریکرو انفرادی زنان و یک نشان برنز در رقابت های میکس تیمی دست یافت.

تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان با کسب ۵ نشان رنگارنگ، بامداد امروز، سه شنبه، به میهن بازگشت.

اینستاگرام
احسنت به این اقدام بانوی کماندار ایران
زنده باد ایران و زنده باد ایرانی
‏سلام،متعجبیم بودجه واعتبارات وحق و حقوق مسلم وشرعی ایثارگران عزیز فاقدشغل بدست چه کسانی افتاده،!والله بایکوت شدیم اینها چگونه آدمهای خودخواه ومغرور متکبری هستند،همه قوانین ومصوبات مربوط به عزیزان رزمنده را زیرپا لگدمال کردند وبه دلخواه خودشون برای فرار از پرداخت معوقات به پائینترین وضع وحد تنزل دادند،وازپرداخت حداقلی هم سرباز میزنند،واقعا اینها ازدرد دل بچه های زیر25 درصد اگاهند!؟
میدانند کرایه خانه بدون درامد وشغل وعدم توانائی جسمی وروحی یعنی چه!!
میدانند فرزند بعلت عدم توانائی پرداخت شهریه از دانشگاه محروم شده؟
میدانند اگر کودکی به شیرخشک وابسته باشد وخانواده از تأمین آن عاجز،
شب چه برسرش میاد
گمنامان تاریخیم عزیزان،
جیب خودشون رو با نداری خرید نان ما مقایسه میکنند،
شکم سیررا غم گشنه نشاید،!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi