شناسه خبر : 55825
سه شنبه 11 مهر 1396 , 15:27
اشتراک گذاری در :
عکس روز

قطع حق پرستاری مادران شهدا !

جانباز و برادر شهید مهربان - دومین ماه هست که حق پرستاری مادران شهداء قطع شده و هیجکس پیگیرنیست!!!

 به جای رسیدگی به امور ما دردمندان و مادران صعب العلاج و زمینگیر مشغول استخدام خواهرزاده ها و فامیل هایشان هستند!

این انصاف است؟ آیا در نظام مقدس جمهوری اسلامی فریادرسی نیست؟!

یاحسین.ع.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
برای مسوولین امرایثارگری متاسفیم که خودشان چندتاخانه وماشین خوب وحقوق وپاداش واضافه کاری دارندوحق والدین بیمارقطع میشود..این خیانت ویک جنایت است درحق بیماران صعب العلاج..خدانگذرد.
خداازشون نگذره شهدا خونشون دادن تا خانوادشون دربرابر دشمنان در امنیت باشن حالا خودیا بدتر از دشمنا شدن
خدا
شهیدان ما برای امنیت و حق و حقوق ملت و کشور عزیزمان ایران رفتند قافل از این که حتی حق پرستاری مادران سالمند و زمین گیر آنها را نیز مسئولین قطع وپول آنها را صرف اتومبیل های میلیاری آقازاده ها ی خود و سرمایه های افسانه ای می کند این ظلم بزرگ را ما نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم.
خدا ازتون نگذره !!!!
اين يك جنايت است؛خدا انصاف بده؛اميدوارم تجديدنظركنند مادرشهيدكه 95ساله است نيازمند برستاري است
وای بر دست اندر کاران بنیاد شهید که متولی خون شهدا و ایثارگران باید باشند اما نیستند.چطور است که به خانواده شهدا و جانبازان که میرسید گدایی مفرط می گیرید.چطور است که شما ها پول مفت بگیرید و خانواده ایثار گران منت شما از خدا بی خبران را بکشند .ما فقط شده ایم سیاهی لشکر دولت.ایا اینجا هم سردا رسلیمانی باید به داد ما برسد.
سلام این دیگه چه کار یه قطع کردن حقوق پرستاری مادر من یکدونه پسرش شهید شده حق پرستاری خیلی براش خوب بود خواهشها دوباره برقرار کنید
واقعا ناحق است قطع پرستاری مادر شهید شما کارکنان بنیاد از حق مادر شهید دفاع کنید تا ضایع نشود
باسلام.چرامسئولین به مشکلات خانواده شهدارسیدگی نمیکنن ومشکل تازه رومشکل ما میگذارن؟چرا اینقدربی خیال وبیرغیرت شدن؟چرانمک روخوردن ونمکدان روشکستن؟چرامستمری حق پرستاری والدین شهداکه خیلی ناچیزبودروقطع کردن؟چه فکری میکنن،باقطع این مستمری میتونن تمام مشکلات حلل وفصل کنن؟؟؟آیا ایثارگری خانواده شهدا روفراموش کردن؟؟؟اگه اون ایثارگریهاوخونهای ریخته شده نبود،شماهاوخانواده شماالان دررفاه وآسایش کامل نبودید..‌بخاطرخدارسیدگی کنید ودیگه شعارقشنگ ندید..
آقای شهیدی پس حق پرستاری ها چی شد چرا شما در معاونت رئیس جمهور در امور ایثارگران پیگیر نیستید.
من هم مادرم بیماری صعبالعاج دارد وحق پرستاری به مدت پنج ماه نگرفته و وضعیتمان از لحاظ پولی خوب نیست وبار قبلی نیز به مدت یازده ماه قطع شد ووقتی که هم ان را دادن یک ماهش را هم ندادن. تو را خدا پیگیری کنید امیری از الشتر لر ستان.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi