05 اسفند 1396/ ۰۸ جمادى الثانية ۱۴۳۹
شناسه خبر : 55825
1396,سه شنبه 11 مهر15:27
اشتراک گذاری در:
عکس روز

قطع حق پرستاری مادران شهدا !


جانباز و برادر شهید مهربان - دومین ماه هست که حق پرستاری مادران شهداء قطع شده و هیجکس پیگیرنیست!!!

 به جای رسیدگی به امور ما دردمندان و مادران صعب العلاج و زمینگیر مشغول استخدام خواهرزاده ها و فامیل هایشان هستند!

این انصاف است؟ آیا در نظام مقدس جمهوری اسلامی فریادرسی نیست؟!

یاحسین.ع.


کد خبرنگار : 20


مادر شهید     حق پرستاری     قطع شدن     فاش نیوز                            
Reply
no
0
yes
5
جانباز
1396/07/12 - 17:07
برای مسوولین امرایثارگری متاسفیم که خودشان چندتاخانه وماشین خوب وحقوق وپاداش واضافه کاری دارندوحق والدین بیمارقطع میشود..این خیانت ویک جنایت است درحق بیماران صعب العلاج..خدانگذرد.

Reply
no
0
yes
1
1396/08/23 - 04:54
خداازشون نگذره شهدا خونشون دادن تا خانوادشون دربرابر دشمنان در امنیت باشن حالا خودیا بدتر از دشمنا شدن

Reply
no
0
yes
0
1396/09/02 - 17:53
خدا
شهیدان ما برای امنیت و حق و حقوق ملت و کشور عزیزمان ایران رفتند قافل از این که حتی حق پرستاری مادران سالمند و زمین گیر آنها را نیز مسئولین قطع وپول آنها را صرف اتومبیل های میلیاری آقازاده ها ی خود و سرمایه های افسانه ای می کند این ظلم بزرگ را ما نه می بخشیم و نه فراموش می کنیم.
خدا ازتون نگذره !!!!

Reply
no
0
yes
1
1396/09/03 - 23:34
اين يك جنايت است؛خدا انصاف بده؛اميدوارم تجديدنظركنند مادرشهيدكه 95ساله است نيازمند برستاري است

Reply
no
0
yes
1
حمید
1396/09/06 - 20:28
وای بر دست اندر کاران بنیاد شهید که متولی خون شهدا و ایثارگران باید باشند اما نیستند.چطور است که به خانواده شهدا و جانبازان که میرسید گدایی مفرط می گیرید.چطور است که شما ها پول مفت بگیرید و خانواده ایثار گران منت شما از خدا بی خبران را بکشند .ما فقط شده ایم سیاهی لشکر دولت.ایا اینجا هم سردا رسلیمانی باید به داد ما برسد.

Reply
no
0
yes
0
1396/09/18 - 13:51
سلام این دیگه چه کار یه قطع کردن حقوق پرستاری مادر من یکدونه پسرش شهید شده حق پرستاری خیلی براش خوب بود خواهشها دوباره برقرار کنید

Reply
no
0
yes
0
1396/09/18 - 14:04
واقعا ناحق است قطع پرستاری مادر شهید شما کارکنان بنیاد از حق مادر شهید دفاع کنید تا ضایع نشود

Reply
no
1
yes
0
خواهرشهید
1396/10/10 - 13:50
باسلام.چرامسئولین به مشکلات خانواده شهدارسیدگی نمیکنن ومشکل تازه رومشکل ما میگذارن؟چرا اینقدربی خیال وبیرغیرت شدن؟چرانمک روخوردن ونمکدان روشکستن؟چرامستمری حق پرستاری والدین شهداکه خیلی ناچیزبودروقطع کردن؟چه فکری میکنن،باقطع این مستمری میتونن تمام مشکلات حلل وفصل کنن؟؟؟آیا ایثارگری خانواده شهدا روفراموش کردن؟؟؟اگه اون ایثارگریهاوخونهای ریخته شده نبود،شماهاوخانواده شماالان دررفاه وآسایش کامل نبودید..‌بخاطرخدارسیدگی کنید ودیگه شعارقشنگ ندید..

Reply
no
0
yes
0
1396/10/17 - 02:23
آقای شهیدی پس حق پرستاری ها چی شد چرا شما در معاونت رئیس جمهور در امور ایثارگران پیگیر نیستید.





نظری بگذارید
chapta

بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
بیشتر...
معرفی کتاب

نقل مطالب سایت، فقط با ذکر منبع بلامانع است.

@ 2014 تمام حقوق مادی و معنوی برای پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ ایثار و شهادت(فاش نیوز)،محفوظ می باشد.