شناسه خبر : 55860
چهارشنبه 12 مهر 1396 , 16:21
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نادیده گرفتن سنوات خدمتی

صمد مهدی پور- درود بر ارواح پاک و مطهر شهدای کربلا خاصه سید و سالار شهیدان امام حسین(ع) و همچنین شهدای هشت سال دفاع مقدس که در عمل ثابت نمودند از رهروان و پیروان راستین امام حسین(ع) هستند.

بنده فرزند شهیدی هستم که پدرم در سال 60 و دو عمویم در سال های 61 و 62 به فیض عظمای شهادت نائل شدند، دیگر از این همه ظلم و بی عدالتی خسته شد. در دی ماه سال 95 سنوات خدمتم بیست سال شد. محل کار بنده دانشگاه صنعتی اصفهان است.
1- درخواست کتبی مبنی بر بازنشستگی به مسئولان محل کارم تحویل دادم.
2- برنامه پنجم توسعه شامل حال من میشد چون در برنامه پنجم  توسعه سنوات خدمتی ام بیست سال تمام شده است.
3-  متاسفانه با بی توجهی و اهمال کاری مسولان محل کارم مواجه شدم و مجبور شدم به دیوان عدالت اداری داد خواست تنظیم نمایم.
4- زمانی که نامه دیوان عدالت اداری به محل کارم آمد محل کارم مجبور شدند جواب دیوان عدالت اداری را بدهند و محل کارم به دیوان عدالت اداری جواب داده بودند که ما در حال پیگیری مراحل بازنشستگی ایشان هستیم.

5- محل کارم فرمی را تهیه نمود و من هم بعنوان درخواست کننده امضا نمودم و در آن فرم اشاره شده بود که تامین اعتبار شده است.این فرم با نامه ای به صندوق بازنشستگی تهران رفت و موافقت نامه و تصویب نامه با سنوات ارفاقی برای بازنشستگی بنده را به محل کارم فرستاده است. اما متاسفانه مسئولان محل کارم هم چنان اهمال کاری می کنند و می گویند اعتبار نداریم، در صورتی که اگر واقعا متعهد به اجرای قانون بودند هم در اواخرسال 95 و هم در اوایل سال 96 اعتبار و بودجه آن را داشته اند.

6- و من الان به شدت دچار بلاتکلیفی و انتظار و سر در گمی شده ام و واقعا زندگیم مختل شده چون بشدت دچار بی انگیزگی شده ام.

 یکی به این مسئولان محترم نظام بگوید یا قانون وضع نکنید و ما را بیشتر از این سر زبان ها نیندازید یا اگر قوانین وضع می کنید اقتدار و ضمانت اجرایی داشته باشد.

صمد مهدی پور فرزند شهید دفاع مقدس

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
با سلام
پیگیری قانون های نامتعارف که ضمانت اجرایی ندارند فقط باعث ازار ایثارگران است .
با علاقه به کار خودتان ادامه بدهید تا بتوانید خوشحال زندگی کنید
سلام بر شما
از انجا که محل کارم دانشگاه صنعتی اصفهان بسیار مذخرف و بیخود است واقعا نمی توانم
شما می توانید به جایی که دوست دارید خدمت کنید منتقل شوید
و یا حتی مامور شوید
صمد، فریادگری در سکوت کویر, [۰۶.۱۰.۱۷ ۰۳:۳۰]
با سلام و درودی دوباره خدمت شما و همه انسانهای آزاده وآزاد اندیش

وقتی رییس محترم دانشگاه صنعتی اصفهان آقای ه می فرماید، من قانون بازنشستگی فرزندان شهدا را قبول ندارم یکی از معانی و مفاهیم آن یعنی هیات دولت (رییس جمهور) و مجلس و نمایندگان مجلس که این قانون را وضع کرده اند کشک و بیخودْ یعنی قوه قضاییه و دیوان عدالت اداری کشک یعنی کسانی که در دفاع مقدس شرکت کردند ، مجروح شدند، به اسارت رفتند، و کسانی که شهید شدند با کسانی که هیچ کدام از این رنج ها و زجر و مصایب را متحمل نشده اند هیچ فرقی ندارند، یعنی مملکت بی در و پیکر و خود مختار، یعنی هر کسی هر گونه دلش می خواهد رفتار کند و ...................
با سلام و درودی دوباره خدمت شما و همه انسانهای آزاده وآزاد اندیش
در مورد سنوات ارفاقي براي بازنشستگي فرزندان شهدا
وقتی رییس محترم دانشگاه صنعتی اصفهان آقای دکتر ه می فرماید، من قانون بازنشستگی فرزندان شهدا را قبول ندارم یکی از معانی و مفاهیم آن یعنی هیات دولت (رییس جمهور) و مجلس و نمایندگان مجلس که این قانون را وضع کرده اند کشک و بیخود یعنی قوه قضاییه و دیوان عدالت اداری کشک و بیخود ، یعنی کف روی آب ، یعنی باد هوا،یعنی کسانی که در دفاع مقدس شرکت کردند ، مجروح شدند، به اسارت رفتند، و کسانی که شهید شدند با کسانی که هیچ کدام از این رنج ها و زجرها و مصایب را متحمل نشده اند هیچ فرقی ندارند، یعنی مملکت بی در و پیکر و خود مختار، یعنی هر کسی هر گونه دلش می خواهد رفتار کند، و تو بخوان حديث مفصل از اين مجمل .....
سلام زیاد به باز نشستی فکر نکن فردا مجبوری دم ست عیال سبزی پاک کنی همین نصف علت هم میبره امتحانش مجانیه
[Forwarded from صمد، فریادگری در سکوت کویر]
با سلام و درود به همه انسانهاي آزاده و آزاد انديش

بخدا قسم با وضع اين قوانين و عدم اجراي اين قوانين خيانت و جنايت و ظلم بزرگي در حق شهيد، شهادت و خانواده شهدا نموده اند ، مگر ظلم و جنايت و خيانت شاخ و دم دارد.
وقتي مملكت و نظام بدست نامردان و نا اهلان بيفتد انتظار بهتري نبايد داشته باشيم.

اي كاش زماني كه آن جنگ ناجوانمردانه و نابرابر تحميل شد حداقل بابا و عموها و ديگر عزيزاني كه داوطلبانه عازم جنگ شدند نمي رفتند تا همان صدام با همه اربابانش سفره اين نظام و كشور را در هم مي پيچيدند تا ديگر اينقدر شاهد ظلم و جنايت و خيانت نبوديم و عده اي هم اينگونه ديگر ادعاي آقا زادگي و ژن برتر نمي نمودند. و ما را هم اينقدر سر زبانها نمي انداختند و اين همه باعث سلب آرامش ما نمي شدند.

ظلم، خيانت،جنايت كردن شاخ و دم ندارد.

صمد مهدي پور فرزند شهيد هميشه سرافراز و دلاور دفاع مقدس
با عرض سلام منظور از افزایش سنوات برای جانبازان زیر 25درصد چیست لطفا اطلا ع رسانی کنید
سلام.من یک رزمنده ای هستم که دارند حقم را در تامین اجتماعی پایه مال میکنند وتقاضای انتشار مشکلم را دارم شاید فرجی شد
موضوع.اخیرا در بند ت ماده28 برنامه ششم دولت مکلف شده سنوات ارفاقی را قبول کند ونسبت به تجدید محاسبه حقوق بازنشتگی این افراد اقدام کند.در متن قانون قانون گذار کارکنان پیش از موعد دولت مورد لطف قرار داده واسم آنها را آورده
و چون شرایط من که از ماده ده نوسازی بازنشسته شده ام و تمام شریطم مانند کارکنان دولت است تقاضا اعمال قانون کرده ام ولی سازمان میگوید چون اسم شما نیست شامل شما نمی شود
لذا خواهشمندم چون قانون برای همه یکسان باید اجرا شود.واز نظر بیمه پردازی بازنشستگان ماده ده نوسازی و کارکنان پیش از موعد کاملا یکسان هستند تقاضا دارم قانون فوق الذکر را برای هم سال اینجانب اعمال نمایند.جهت مزید اطلاع شرایط هر دو بیمه شده را در ذیل ذکر میکنم. کارکنان پیش از موعد دولت. دارای 25 سال بیمه پردازی. حداکثر سنوات ارفاقی5 سال. پرداخت حقوق بازنشستگی بر اساس میانگین دوسال 24 و25. خواسته..احتساب حقوق بر اساس میانگین دوسال اخر29 و30. بازنشستگان ماده 10 نوسازی صنایع دقیقا همین شرایط را دارند. سوال اینجاست چرا باید قانون بند ت ماده28 فقط برای کارکنان دولت اجرا میشود.از مسئولین محترم تقاضا داریم حق ما را که تعداد کثیرمان رزمنده هستیم رابگیرنند. با تشکر چهره افروز بازنشسته ماده ده نوسازی شعب شش اهواز.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi