شناسه خبر : 55866
جمعه 14 مهر 1396 , 10:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

استقبال از پیکر ۵۳ شهید تازه تفحص شده ناجا

استقبال از پیکر ۵۳ شهید تازه تفحص شده ناجا در آستانه هفته نیروی انتظامی

  سرویس استان ها - فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم استقبال از شهدای تازه تفحص شده در مرز شلمچه گفت: ۵۳ شهید از ۱۱۹ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از شهدای ژاندارمری هستند.

  به گزارش فانوس، سردار "سید محمد باقرزاده" در مراسم استقبال از پیکر مطهر 119 شهید دوران دفاع مقدس در مرز شلمچه گفت: پیکر مطهر این شهدا مربوط به عملیات تکلیف پذیری رمضان، عملیات خطرپذیری کربلای 4 و عملیات استقامت و رشادت در منطقه زوبیدات در دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

  وی با بیان اینکه 53 شهید از این شهدا از شهدای ژاندارمری هستند، افزود: تقارنی زیبا پیدا کرده که در روز شروع هفته ناجا، نیروی انتظامی میزبانی این شهدا را دارد.

  سردار باقرزاده تصریح کرد: پیکرهای طیبه شهدای تازه تفحص شده امروز مورد استقبال مردم شهید پرور شهر اهواز قرار می گیرند و بعد از مراسم استقبال امشب در محل حسینیه ثارالله در جوار این شهدا مراسم دعای کمیل و سوگواری سید الشهدا برگزار خواهد شد.

  فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح در خاتمه خاطر نشان کرد: عملیات اخیر یکی از عملیات های دشوار بوده که 30 تن از این پیکرها در منطقه باتلاقی و بخشی از آنان در مناطق پرخطر و آلوده به مین تفحص شدند.

  گفتنی است، پیکر پاک و مطهر 119 شهید تازه تفحص شده به میزبانی فرماندهی انتظامی استان خوزستان و با حضور و استقبال خانواده معظم شهدا، جانبازان، ایثارگران، مسئولان استانی، فرماندهان نظامی و انتظامی و اقشار مختلف مردم از مرز بین المللی شلمچه وارد میهن شدند.

منبع: پایگاه خبری پلیس

انتهای پیام/

 

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi