شناسه خبر : 55876
شنبه 15 مهر 1396 , 12:50
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مجمع عمومی انجمن جانبازان نخاعی برگزار شد

هشتمین مجمع عمومی انجمن جانبازان نخاعی با حضور اعضاء ، نمایندگانی از ایثارگرانِ نهادها و ارگان های مرتبط و نماینده وزارت کشور در تالار کوثر مجتمع خدماتی، رفاهی و آموزشی فدک برگزارشد.

فاش نیوز - مجمع عمومی عادی و فوق العاده انجمن جانبازان نخاعی با حضور اکثریت اعضاء برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ما، روز گذشته، هشتمین مجمع عمومی انجمن جانبازان نخاعی با حضور اکثریت اعضاء، نمایندگانی از ایثارگرانِ نهادها و ارگان های مرتبط و نماینده وزارت کشور در تالار کوثر مجتمع خدماتی - رفاهی و آموزشی فدک برگزارشد.

در این مجمع که با دستور جلسهِ ارائه گزارش یک ساله(95) انجمن، برگزاری انتخابات بازرسین و همه پرسی اصلاح اساسنامه انجمن در ساعت10 صبح برگزارشد، پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید، گزارش عملکرد سال گذشته انجمن جانبازان توسط دکتر سجادقنبری، عضو هیات مدیره انجمن قرائت گردید و سپس جلسه برای انتخاب بازرسین  اصلی و علی البدل وارد پروسه انتخابات شد.

انتخاب بازرسین با نظارت نماینده وزارت کشور و بصورت کتبی انجام گردید که در نتیجه، برادران "سیدمحمد مدنی" و "حمیدرضا زارعیان" به عنوان بازرسین اصلی و کاظم مقدس و مهدی مرجانی نیز به عنوان بازرسین علی البدل برای مدت یک سال انتخاب شدند.

دستور بعدی مجمع عمومی هشتم انجمن، به رای گذاشتن بندهای پیشنهادی اصلاح اساسنامه انجمن بود که قبلا به تایید وزارت کشور رسیده بود و طبق قانون، نیاز به رای مجمع عمومی جانبازان نخاعی عضو انجمن داشت که این رای گیری با موافقت حاضرین و نماینده وزارت کشور انجام گرفت و همه پیشنهادات ارائه شده با تأیید اکثریت اعضاء به تصویب رسید.

پایان بخش این دوره از مجمع عمومی انجمن، برپایی نماز جماعت ظهر و عصر در محوطه بیرونی تالار بود که با معنویت و شکوه خاصی اقامه گردید.

ازنکات قابل توجه این مجمع، برپایی نمایشگاهی با موضوع محرم و دفاع مقدس در محوطه ورودی تالار بود که تمثال جانبازان نخاعی شهید آذین بخش آن بود.

تصاویر از "فاطمه زارعیان"

کد خبرنگار: 21
اینستاگرام
آقاى مدنى هم عضو انجمن جانبازان است و هم اينكه بازوس انجمن كانديد شدن و رأى هم آوردن ؟؟!
خدا به آبروی بی بی زینب کبری سلام الله توفیق خدمتتان را صد چندان در محظر خداوند بی همتا محسوب کند و سایه محبتتان را از سر جانبازان و دردمندان کم نکند و خودش آنطور که شایسته است و به بهترین حالات اجری اخروی و دنیوی روزیتان قرار دهد. یا علی و من الله توفیق . برادر کوچکتان سید حمید رضا شجاعی
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi