شناسه خبر : 55897
سه شنبه 25 مهر 1396 , 07:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نماینده مجلس: بنیاد باید داد بزند، یقه بدراند و مدعی باشد

نماینده ی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از شیوه اجرایی مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران در استیفای حقوق ایثارگران بشدت انتقاد کرد.

فاش نیوز -  نماینده ی مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی از شیوه اجرایی مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران در استیفای حقوق ایثارگران بشدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار ما، دکتر حسن کامران نماینده مردم اصفهان با اشاره به لزوم ارائه خدمات مصوب در قوانین ایثارگری به ایثارگران از سوی بنیاد شهید خاطرنشان کرد: بنیاد در اجرای قوانین کوتاهی می کند و متاسفانه بانک ها، شهرداری و موسسات دولتی و... قوانین مربوط به ایثارگران را اجرا نمی کنند.

نماینده ی ادوار مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: ما قانون ایثارگری را دائمی کردیم تا بطور مثال اگر واحدی واگذار، در حال واگذاری و یا در لیست واگذاری است دستگاه های ذیربط موظف باشند قوانین را در مورد ایثارگران به طور کامل اجرا کنند.

عضو فراکسیون ایثارگران مجلس شورای اسلامی با انتقاد از شیوه مدیریتی موجود در سطوح مختلف بنیاد شهید اظهار داشت: این بنیاد شهید است که در مورد حق و حقوق ایثارگران باید برود داد بزند و یقه پاره کند و مدعی شود؛ اما متاسفانه در بسیاری از موارد  با طمانینه جلو می رود.

دکتر کامران با بیان اینکه در رابطه با ظلمی که به یک فرزند شهید یا جانباز از سوی برخی از دستگاه می شود این بنیاد شهید است که باید یک تکانی به خودش بدهد تصریح کرد: من فکر می کنم مدیریتی که دوباره برای ریاست بنیاد حکم گرفته است باید تغییراتی در آن بدهد، چرا که ما این همه فرزند شهید و جانباز در سطح کشور داریم که همگی کارشناس و متخصص هستند و باید در بدنه مریض بنیاد شهید بکار گرفته شوند و مسئولیت بگیرند.

نماینده مردم اصفهان در پاسخ به این سوال که مسولان بنیاد شهید کمبود اعتبارات را از موانع عمده در ارائه خدمات به جامعه هدف عنوان می کنند، نظر شما چیست اظهار داشت: مسئولان بنیاد در مورد اعتبارات می توانند صرفه جویی کنند و ساده زیست باشند تا هزینه هایشان را پایین بیاورند اما متاسفانه هرینه هایشان بالاست و سر سفره های رنگین هم می نشینند.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
جناب کامران ....

مغز تنها چیزی است که پس از شسته شدن کثیف می شود .
خود بخوان از این مجمر .....
با سلام
بنیاد هم یقه میدراند وهم مدعی است اما از قشر مظلوم ایثارگر................
اقای دکتر در چندسال دولت تدبیر چنان ظلمی روا میدارند که کارمندان سطوح پایین ادارات هم به جانبازان بی محلی میکنند چند روز پیش حقیر برای سنوگرافی به یک درمانگاه بیمارستان دولتی مراجعه کردم ومتصدی دکتر بیمه تکمیلی را قبول نمیکرد میفرمود ما از اول هم با بنیاد قراردا نداشتیم این درحالی قبلا رفته بودم بیمارستان استفاده هم کرده بودم و من داشتم میگفتم بیمارستان قرارداد دارد من استفاده کردم ان خانم گوش نمیکرد فقط می فرمود شما برای خودنان جنگ رفتید یعنی انقدر دل پری از ما دارند که تا از حق قانونی خود دفاع میکتیم بلافاصله مورد هجمه وتوهین قرار میگیریم کمکم بی مهری دولت به بودجه واعتبارات خلاصه نمیشود در سطوح اداری هم بیمهری فراوان شده علت مشغول شدن کارمندان بنیاد به مسائل خودشان ونپرداختند به مشکلات جامعه هدف بعد از پیگیری متوجه شدم راست میگوید با بیمارستان قرارداد دارد اما با درمانگاه ندارد یعنی در یک شهری که بیمارستان دولتی فقط یک درمانگاه دارد همین درمانگاه هم قرارداد ندارد جانبازان باید از جیبشان بپردازند ومسئول بستن قرارداد هم بیخیال موضوع است
با سلام و درود به همه انسانهاي آزاده و آزاد انديش

بخدا قسم با وضع اين قوانين و عدم اجراي اين قوانين خيانت و جنايت و ظلم بزرگي در حق شهيد، شهادت و خانواده شهدا نموده اند ، مگر ظلم و جنايت و خيانت شاخ و دم دارد.
وقتي مملكت و نظام بدست نامردان و نا اهلان بيفتد انتظار بهتري نبايد داشته باشيم.

اي كاش زماني كه آن جنگ ناجوانمردانه و نابرابر تحميل شد حداقل بابا و عموها و ديگر عزيزاني كه داوطلبانه عازم جنگ شدند نمي رفتند تا همان صدام با همه اربابانش سفره اين نظام و كشور را در هم مي پيچيدند تا ديگر اينقدر شاهد ظلم و جنايت و خيانت نبوديم و عده اي هم اينگونه ديگر ادعاي آقا زادگي و ژن برتر نمي نمودند. و ما را هم اينقدر سر زبانها نمي انداختند و اين همه باعث سلب آرامش ما نمي شدند.

ظلم، خيانت،جنايت كردن شاخ و دم ندارد.

صمد مهدي پور فرزند شهيد هميشه سرافراز و دلاور دفاع مقدس
جانبازان تبصره شش ازهمه چيز محروم هستند درحق اين عزيزان واقعاً ظلم مى شود ايا مسئولين نمايندگان مجلس شوراى اسلامى اطلاعى از حالت اشتغال تبصره شش دارند آيا مى دانند حات اشتغال تبصره شش يعنى چه به چه كسانى مى گويند اين اين عزيزان را يارى كنيند بخدا اگر توان ماندن سر كار را داشتند ازاين قانون لعنتى استفاده نمى كردنند ياحق
با سلام و احترام، اینجانب غلامعلی مریخ، کارشناس خبره تعاون، شاغل در اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنکابن، دارای بیش از 21سال سابقه کار در بخش تعاون، فوق لیسانس مدیریت، و از جانبازان دفاع مقدس می باشم. در اداره ما پست کارشناس مسئولی تعاون در اختیار همکاری است که از بدو استخدام در حوزه کار و در بخش بیمه بیکاری بوده و بالتبع هیچگونه اطلاعی از مباحث تعاون نداشته و ندارد. آیا این واقعاً معقول و منصفانه است؟ در حالیکه کارشناس خبره تعاون با این همه سابقه در اداره حضور داشته باشد، اما پست کارشناس مسئولی آن را به همکاری بدهند که از تعاون چیزی نمی داند. آیا به لحاظ قانونی می شود پیگیر موضوع شد و احقاق حق نمود؟ لطفاً پاسخ دهید.
برادر بهتراست که پیگیری جدی نکنی چون حال که پست را داده اند دیگر عوض نمیکنند حق با شماست اما ایثارگر ستیزان کم نیستند بعضی هایشان حتی با لباس ایثار حرکت میکنند و حفظ ظاهر میکنند بیشترشان هم در سطوح بالا حضور دارند ودل خوش از ایثارگر ندارند پس مواظب دورویان باش قانون هم حمایت چندانی از شما نمیکند پس صبرپیشه کن توکل بخدا کن بهترین سرنوشت ها را برایتان رقم میزند .انشاا...
تبیض بین حقوقها را حل کنید میگویند ماده ۳۸ فقط بسیج مگر دیگران سپاهی سرباز ووو حالت اشتغالند چرا کمتر بگیرند مگر ترکشها فرق داشت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi