شناسه خبر : 55901
شنبه 29 مهر 1396 , 10:00
اشتراک گذاری در :
عکس روز

واگذاری خودرو به جانبازان دارای مشکلات جسمی - حرکتی

حدود 10 سال از شروع واگذاری خودروهایی که دولت دهم براساس صدور مجوز «تخفیف گمرکی واردات خودرو مناسب برای جانبازان دارای مشکلات جسمی - حرکتی» به این قشر اختصاص داده می گذرد، اما بر اساس اظهارات معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد...

فاش نیوز - حدود 10 سال از شروع واگذاری خودروهایی که دولت دهم براساس صدور مجوز «تخفیف گمرکی واردات خودرو مناسب برای جانبازان دارای مشکلات جسمی - حرکتی» به این قشر اختصاص داده می گذرد، اما بر اساس اظهارات معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران، هنوز بعد از گذشت این همه سال، این پروژه تکمیل و سهمیه 9300 خودرو اختصاص داده شده به طور کامل به افراد واجد شرایط واگذار نگردیده است.

گذشته از شروع پرکش و قوس و حرف و حدیث این طرح، ادامه و پایان بندی آن نیز ابهامات و سووالات فراوانی را در اذهان ایجاد کرده که جای رسیدگی و بررسی در قالب یک یا چند گزارش مشروح دارد که ان شا الله در آینده به چند و چون آن خواهیم پرداخت؛ اما برای شروع و طرح موضوع، به سراغ مهدی ایزدی، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران رفتیم.

وی در این باره گفت: دولت مجوز واردات خودرو برای جانبازان 70 درصد را قبلا صادر کرده است اما در تلاش هستیم تا این سهمیه در سالجاری محقق شود.

مهدی ایزدی قهفرخی در مورد نحوه اجرای مصوبه دولت و اقدامات بنیاد برای واگذاری خودرو به جانبازان اظهار داشت: موضوع واگذاری خودرو مصوبه دولت و فقط برای یک بار قابل اجرا است و ما بر اساس این مصوبه در تلاش هستیم تا برای جانبازان 70 درصدی که هنوز خودرویی دریافت نکرده اند خودرویی در اختیارشان قرار دهیم.

معاون تعاون بنیاد شهید در توضیح مصویه واگذاری خودرو به جانبازان یادآور شد: دولت مجوز واردات یک خودرو برای جانبازان 70 درصد را قبلا داده است، بنایر این همان مجوز 9300 خودرو هنوز به قوت خود باقی و دوره قانونی آن تمام نشده است.

ایزدی در پاسخ به سوال فاش نیوز مبنی بر اینکه یکی از مسئولین بنیاد گفته است تمام خودرو ها قبلا واگذار شده و فقط حدود 40 تا 50 مورد خاص وجود دارد که سهمیه آنها هنوز در اختیار بنیاد می باشد در حالیکه خودروها به کس دیگری واگذار شده است تصریح کرد: سال گذشته مجوز واگذاری 80 خودرو را برای جانبازانی که هنوز خودرویی تحویل نگرفته اند گرفتیم اما با این وجود هنوز سهمیه  9300 خودرو به طور کامل به ما تحویل نشده است و بعضی از جانبازان هنوز خودرویی تحویل نگرفته اند.

وی در مورد این سوال که مجوز جدید برای چه کسانی است و در صورتی که جانبازان نیاز مجدد به خودرو داشته باشد چه باید کرد، پاسخ داد: این مجوز مختص جانبازان 70 درصد جدید است و کسانی که هنوز خودروی خود را تحویل نگرفته اند می توانند از مجوز استفاده کنند. 

معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران در ادامه تاکید کرد: ما مجوز را به اسم جانباز نمی گیریم بلکه به تعداد افراد اخذ می کنیم و افرادی که همان موقع خودرو نگرفته اند، جانبازان دیگری جایگزین آنها شده اند.

ایزدی با بیان اینکه مجوز واگذاری 9300 خودرو به جانبازان مدت دار نیست اضافه کرد: هنوز واگذاری کامل خودروها انجام نشده است و در مجوز دولت، دوره 5 یا 10 ساله ذکر نشده، بلکه فقط برای یک بار این مجوز داده شده است.

وی در پایان در مورد تعویض و جایگزینی خودروهای مستهلک جانبازان متذکر شد: ما دوره 5 ساله قانونی نداشتیم و 10 ساله بوده است؛ باید در این مورد یک دوره کامل، خودروها واگذار گردد تا تدبیری اندیشیده شود.

***فاش نیوز از برادران جانباز و کسانی که خبر و اطلاع، سووال و یا نظری در این باره دارند تقاضا دارد به منظور پیگیری هر چه بهتر و سریع تر موضوع و احقاق حق ایثارگران عزیز، با ما و کاربرانمان در میان بگذارند.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
جانباز70%.....!فقط؟!خب حقشونه امابرای بقیه هم فکری بکنید.مثال:جانبازی که یکدستگاه خودروپرشیاویکدستگاه خودرو206باضافه5میلیون وجه نقدازایران خودروگرفته بجای40میلیون معافیت گمرکی!خب این امتیاز رو به عموم جانبازان بدهیدهمچنان که دولت مقتدردکتراحمدی نژاداین کار رو کرد امامخالفین نگذاشتند!!!!!چرا؟؟؟!!!!!آیابارمالی داشت؟نه!!!پس چرامخالفت شد؟!چونکه آقایان مخالف مثل رئیس مجلس وقوه قضاییه برای خود و دوروبری هاشون اعمال کردند!اگراین کاربرای جانبازان میشد...چیزی به جیب آقایون نمیرفت!و..........امااین قصه سر درازی دارد!حالا هی بگید دکتر بدبود!نه خیلی هم خوب بود...دردوبلای دکتربخوره روی سر شما بی خردان ومخالفین طرح دکترجان...و..........!
خیلی حیرت انگیز است که این جناب معاون تا این حد از مرحله پرت است یا اینکه خود را به کوچه علی چپ رده است و در باره دو موضوع جدای از هم اینگونه درهم و مبهم حرف رده است.
طبق قانون دولت موظف بوده اسنت که هر ده سال یکبار یک دستگاه خودرو تولید داخل به جانبازان هفتاد درصد "بفروشد" منتهی با حذف آنچه که قبلا" مابه التفاوت قیمت نامیده می شد اما فعلا" برای هیچ کس معلوم نیست که مبلغ این مابه التفاوت چه مقدار است و سالیان متمادی است که دولت و بنیاد از اجرای این قانون ممانعت می کنند.
همچنین به موجب مصوبه دیگر دولت, جانبازان هفتاد درصد "اجازه" دارند که نسبت به "خرید" و وارد کردن یک دستگاه خودرو اقدام کرده و از پرداخت سود بازرگانی فقط به میزان 30 تا 40 میلیون تومان(بسته به نوع ازکارافتادگی) معاف باشند اما باید سایر عوارض منجمله مالیات بر ارزش افزوده را پرداخت کنند.
دو قانون و مصوبه فوق هم هیچ ارتباطی به یکدیگر ندارند و در مورد موصوبه دوم هم اکثر جانبازان هفتاد درصد یا ناچار شدند حواله خود را به قیمتهای پائین به دلالان واگذار کنند یا در دام شرکت فرصت طلب ایران خودرو افتادند و در قبال واگذاری مجوز خود به آن شرکت ناچار به گرفتن خودروی بنجل تولید داخل شدند.
من فرزند شهیدی هستم هرگز بابام ندیدم 30 سالم هنوز حسرت داشتن بک ماشین و خونه خوب دارم

خدایا من از این مسیولین نمیگذرم تو هم نگذر
سلام ، قابل توجه جانبازان محترم زیر 25 درصد که از بی توجهی و بی اعتناعی مسئولان نسبت به مشکلات شغلی و درآمد و هزینه های هنگفت درمان و عیال و همسر و فرزند و روزگار گله مند هستند لیکن وظیفه الهی و رسالت عظیم پشتیبانی قاطع از مسئولان فراموشکار و بی اعتنا را با روح و جسم مجروح همچنان عاشقانه و مسئولانه به دوش میکشند ، بدانند که مسئولان حتی به جانبازان 70 درصد هم اعتنایی ندارند.
چرا مجوز خودروی جانبازان را به جانبازان بالای 50 درصد تغییر دادند در حالیکه طبق قانون سهمیه خودرو به جانبازان بالای 25 درصد نیز تعلق میگیرد. میبایست طبق قانون پنجاه درصد قیمت خودرو توسط بنیاد و 50 درصد توسط وام پرداخت گردد.
در خصوص خودروی جانبازان معزز 70 درصد ابتدا باید بگوییم حدود 35 سال از دفاع مقدس گذشت اما بسیاری از جانبازان 70 درصد هنوز حواله خودرو دریافت نکردند. همکار بنده جانباز 70 درصد است. ایشان با وام 50 میلیون تومنی دارای 18 درصد بهره و حدود 40 میلیون تومن قرض توانست خودروی اتوماتیک مناسب را خریداری کند که با تغییر ترمز و گاز دستی حدود 5 میلیون تومن صاحب خودروی مناسب شد تا بتواند خودش را به محل کارش برساند.
آیا مسئولان حکومتی و بنیاد پاسخی برای وضعیت زندگی و اشتغال عزیزان 70 درصد دارند که با وجود 70 درصد از کار افتادگی و نزدیک به 60 سال سن مجبورند با قرض و وام و هزار مشکل همچون انسانهای سالم و برخوردار کفیل هزینه های زندگی باشند در حالیکه اینگونه مسئولان فقط بوسیله تکیه بر شعارهای ایثارگری و شهادت و عاشورا و غیره که بارها ثابت کردند هیچگونه اعتقادی به آنها ندارند و در مادیات دنیوی غرق شدند پشت میز چنین مسئولیت مهمی برای خدمت به ایثارگران نشستند اما هیچگونه اعتقاد و اعتناعی به ایثارگران ندارند؟؟؟
نظر نوشتن چه فایده پنج ماه پیش حقوق ما قطع شده چه کردین نخاعی ۷۰٪ دو عضو قطع و فقط خدا
بسمه تعالی
باعرض خسته نباشید بخدمت برادران زحمت کش عزیز فاش نیوز این آقای ایزدی معاونت تعاون
خیلی از مرحله پرطه مگه این قانون از نیمهای ده هفتاد کشمکش دارد آخر سر دبیرتشخیص مصلحت نظام آقا رضای همانطوریکه اطلاع داریددرست کرد تازه یکی خودبنده خودرو میخواهم چکار این همه از دولت طلب دارم اگر بدهد از پاداش خدمت کرفته معوقه ۳۵ سال جانبازی ویا هدیه ایثار که دولت مرحوم رفسنجانی معاون اولش مرحوم حبیبی باهییت وزیران به تصویب رساندن من خودم به آقای معاون تعاون خودرو میخرم این آقااز سرش سرما خورده است حیف به آن دوران بهار عمرم که در یک اطاق گذراندم از سن شانزده سالگی جانباز نغاعی هستم والله اعظیم منزلم را درشهرستان مراغه نه بنیاد بلد است .ونه ایثارگران سپاه بلد است وقتی برادران فاش نیوز به خدمت سردار شریف میرسند ایشان ادعا میکند که ما به نیروهایمان سفارش کردیم
ماهی دوبار به خانواده های عزیز شهدا سر بزنند ودوبار نیز به جانبازان لال بمیرم اگه درعرض۳۵سال جانبازیم چنین مهمانی را به منزلم آمداست .درآخر من از برادر ان فاش نیوز عاجزانه تقاضا دارم این نوشته های مرا به گوش مسئول مربوطه برسانیدتا مانده های سالهای گذشتم راهمراه با پاداش پایان خدمت نه خودرو میخواهم نه هیچی لااقل دراواخر عمر برای این ۳ دختر ویک همسر یک سرپناهی جبران سازم ومن الله توفیق .ازشهرستان مراغه
ای کاش شهید میشدم درگذشت جانباز عزیز حاج مصطفی علمدار جانباز 70درصدرابه
فرمانده کل قوا ایت الله خامنه ای وخانواده محترمشان ومدیرکل استان جناب رضایی ومسولین بنیاد شهید مازندران ساری و ایثارگران تسلیت عرض میکنم(سرباز ج فراموش شده وطن(ای مسولین تا هستیم تازنده ایم به دادمان برسید به کی بگم دردمو کی گوش میکنه کسی اهمیت نمیده
با سلام من بعلت قطع پای چپ از کمر وپای رایت پنجاه درصد پای چپ قطع بالای زانوم ومدت پنج ساله خانه تشینم برای یکدستگاه .خودرو ساده گرفتارم تورا بخاک قبر امام کمکم کنین خودرو میخام میخاماز جانبازان شثت درثد شهرری هستم
بنده جانباز 25درصددارای مشکل حرکتی ازناحیه مفصل زانوی پای راست وفمورلگن پای چپ که براثر درگیری ترکش بااستخوان سیاه شده وبه مدت سه سال است که برای دریافت خودر پیگیری میکنم وشهرستان واستان با توجه به مدارک پزشکی موافقت کردند ولی تهران میگوید دولت بودجه ای برای جانبازان دارای مشکل حرکتی اختصاص نداده اجرکم عندالله کد ملی 6449301449میباشدخداوند نگهدارتاباشد
سلام خسته نباشید
جانبازا 50درصد هستم 15ماه خودرو ثبت نام کردم میخاستم بدونم ایا در سال 98 تحویل میدن یا نه و اگه بدن چه مدا خودرویی میدن
سلام مجروح جنگی 70% نخاعی هستم با تبلیغات گسترده بیمه کوثر مبنی بر اینکه پرسنل باز نشسته ارتش و سپاه میتوانند بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه اتومبیل را بصورت اقساطی و کسر از حقوق طی ده ماه پرداخت کنند
از سال 95 بیمه اتومبیل خود را در بیمه کوثر و در نمایندگی آن درشهر بابل انجام دادم سال 96 با توجه به وضعیت جسمانی خودم بیمه را در شعبه سنگ پل بابل بدلیل دسترسی آسان انجام دادم ولی در پایان متوجه شدم که حدود 180 هزار تومان از من اضافه دریافت کرده اند با تماس با شعبه مرکزی تهران به من گفتند چون شعبه خود را تغییر داده ای و اطلاع رسانی نکردی پول قابل برگشت
آیا این بهانه ای یرای کلاه برداری نیست و این پایان ماجرا نیست در فروردین 98 پایان قسط اتومبیل من با مبلغ حدود 180 هزار تومان در اردیبهشت ماه بوده است ول با کمال تعجب در فیش اردیبهشت ماه مبلغ حدود 75 هزار تومان مرا بدهکار کردند با پیگیری قضیه از طریق شعبه سنگ پل متوجه شدم این کار را با خیلی از حقوق بگیران کرده اند و هیج کس هم جوابگو نمیباشد
برای صحت پیام خود اعلام میدارم عبدالجواد کرامتی هستم با کد ملی 2062727127 و کد جانبازی 0203013052
تقریبا سال ۸۶فاکتورشو فروختیم دوباره مجوزبهمون تعلق میگیره ممنون اگه جواب بدین
سوال دارم برای وارد کردن خودرو برای جانبازان ۷۰درصد از چه نوع عرض باید استفاده شود در صورت امکان به صورت اس ام اس اطلاع رسانی کنید متشکر م تز لطف شما
باسلام .بنده جانباز70درصد هستم چشم چپم پای چپم ازدست دادم وپنجه دست چپم هم ناتوان شده .نداشتن پای چپ باعث بروزمشکلات درستون فقرات شدم ونمیتونم ازپروتز یاهمان پای مسنوعی استفاده کنم مردونه به این چند مطلب دقت وفکرشو بکنید بعد بگیدحق من وامسال من هست یانه .هیچ موق ناشکرنبودم اما بزرگتری ارزوم این بوده که بتوانم باخانوادم فقط یکبارقدم بزنم دست پسرم تودستم بگیرم اما همیشه بایدبه جای دست عزیزم زمان راه رفتن عصادردستام ببینم هرموق باپسرم وهمسرم میرم بیرون که خیلی خیلی کم پیش میاد همه چپ چپ نگاه میکنند یدفعه صدای بچه به گوش میرسه که به بغل دستیش میگه نگانگاه این مردپانداره هیچ برای خودم ناراحت نمیشم اما برای پسرم که میبینم اشک توچشماش حلقه زده چکارکنم فقط بایدردشدتافاصله گرفت که ازدیدبچه هادوربشیم که شایدپسرم ارام بشه درحالیکه پسرم داره دوربرش باچشمان تیز وهوشیاری فراوان میسنجد که نفربعدی چی میگه که قافل ازاینکه پرسر بچه یادختر خانم کوچولویی دردیدش نمیبینه ناگاه صدای پیرمرددلسوزی میشنوکه خدایا کمکش کن بیخیال اازاینکه پسرم الرژی شدیدازاین کلمات داره چه چبپ راست ازهرسوصداهایی همچن وای این پاش شکسته اون پاش فلجه یا بعضی مواقه بچه هایی دیدم که باترانه به همدیگه گفتن هه هه هه این اقا پانداره هرکدام اشززشماجای من باشه باپسر جگرگوشش میره بیرون که ازرفتن تابه خونه رسیدن همش بغز بکنه اصلا میتونین فقط یک روزجای من باشید.من اگریه ماشین داشتم میتونستم هرروز برم باپسر بگردم چون توماشین کسی ندونست من چه قیلافه ای هستم یامیدونیدچقدسخته بری خرید خانمد چندبسته حمل بکنه ونتونی کمکش بکنی اگرماشین داشتم وسیله ای ساک لباس یاهرچیزدیگرمیزاشتم توماشین ودقدقه این نداشتم خانمم حمل وسیله بکنه ونتونم کمکش بکنم و این مشکلا رودوشم نبودن حالا میدونین داشتن خودرو برای جانبازان 70درصدچقدرلازم است .سهمه واردات دادن تاماخواستیم به خودبیاییم گفتن یک ماه فرست دارین ازسهمیه واردات وحذف گمرگ استفاده کنید نتونستم پول جمع کنم وخودروتواون فرصت کم وارد کنم مجبورشدم به قیمت 3ملیون بفروشم قبلا هم یک پیکان دادن به خاطر هزینه عمل مادرم مجبور به فروشش شدم تابتوانم مادرم زنده نگه دارم ولی هیچ موق به خودم نمیگم چرا ماشین برای مادم فروختم وبه شدت راضیم و الان تنهاارزوم داشتن یک ماشین معمولی داخلی چندروزیکبار میرم توسایت میگم شاید قانون جدید دادن وخودرو نصیبم شد
اگرکسی چیزی به زهنش میرسه که پسرم توجیح بکنه درمورد احوال جسمانیم که به ای موضوع عادت بکنه ممنون میشم
با سلام برادر گرامی عزیز محترم شما بعد اینمهمه سال نتونستید برای فرزندتون شرایطتون رو جا بندازید؟ حتما خودتون هم احساس تحقیر بهش منتقل کردید ببریدش پیش مشاور کمکش میکنه ولی 100 ها نفر هستند که پدرشان وضعیت بدتر دارد اما حس تحقیر هر بار نمی کنن ایا فرزندتان کوچک است؟
باسلام به همه برادران جانبازی که به خاطر اعتقادات وعشق به وطن از خود گذشتند .بسیار جای تاسف است که دراین برهه اززمان بسیاری از این مسئولین که مدعی دینداری وپایبندی به دین اسلام ووفادار به انقلاب اسلامی می باشند فقط وفقط به فکر پرکردن جیب خودند وهرکدام می خواهند سهم بیشتری ازجهت مادی ازاین اوضاع به هم ریخته برای خودبردارند.خداوند همه مارابه راه راست هدایت کند .آمین
باسلام جانباز70درصدی هستم که دربالا به وضعیت خود وشنیده های پسرم درکوچه وخیابان ازبچه سال تاکهن سال کردم. پسرم متولد91میباشد وفقط 8سال سن دارد این یک تحقیر نیست ایاحق ندارد که فقط فکرکند که ای کاش این حرف ها رونشنوم .جناب محترم خودتوجای پسرم بزارید وبخوای باپدرت توخیابان پیاده روی کنید یابازی کنید ورهگذران با حس ترحم یا تمسخر به پدرتون نگاه کند ....
ازتبریز هستم ۷۰ درصد کی پس این خودروهای وارداتی ثبت سفارش مشوند نه جانبازان ونه وزارت صمت برای ما جواب نمیدهند لطفا برای مایکی جواب بدهد متشکرم
سلام وعرض ارادت به محضرجناب ساقی وجناب مجتهدوهمه جانبازان واقعی عرض شودتمامی این مشگلات برمیگرددنخست به بی عرضگی به اصطلاح نمایندگان ودومابه شخص شخیص پرزیدنت روحانی وهئیت دولتش که باجامعه هدف خصوصاجانبازان واقعی شمشیرروازروبسته وازطرفی بی کفایتی مدیران بنیادشهیدبارها درصداوسیمامشاهده کرده ایم که وزرا ومعاونین حرفی برای گفتن به پرزیدنت روحانی داشته ولی جناب شهیدی ابدا ازسنگ صدا درمیادولی ازایشون نه وحال خطابم به جانبازان واقعی لطفا بی خیال شین وخود را اینقدرخواروذلیل نکنین البته فکرنکنین من تافته جدابافته ام نه بنده درسال87بامجوزی که دولت جناب احمدی نژادبه جانبازان70%که البته همان مجوزهم کلی ایراد داشت وچون میدانستنداکثرقریب باتفاق جانبازان توانایی واردکردن خودرو را نداشته شرط وشروطی گذاشته که بنده وبیش از90%جانبازان70%مجبورشدیم مجوزرابه اندک مبلغی به ازمابهترون واگذارکنیم شایدکمی کمتراز10%خودروی داخلی گرفتن البته حقیربارها درهمین سایت وزین فاش نیوزاعلام کرده ام که جناب روحانی فرض براینکه آن مجوز واردات هدیه دولت نبوده اماالان که بیش از10سال که حَسب مصوبه هئیت وزیران وقانون مجلس شورای اسلامی هر10سال یکدستگاه خودروساخت داخل به جانبازان70%واگذارگرددحال روی سخنم باجناب روحانیست وآن اینکه درزمان دیپلماسی برجام که اوبامابعنوان پرزیدنت وقت آمریکاامضاءکردوخیلیهاگفتن اعتمادنکنیدشماگفتین وقتی رئیس جمهوروقت آمریکاامضاءکرده هرفرددیگری هم که رئیس جمهورآمریکاشودموظف به اجرای برجام هست ودیدیدکه ترامپ ازبرجام خارج شدوشمادرسخنرانی هایتان بارها وبارها اعلام کردیدکه ترامپ ازبرجام خارج شده کارغیرقانونی کرده وبایستی برگردد وبارها وبارها هم اعلام کردیدوترامپ به برجام بازنگشت وجنابعالی گفتین ترامپ کارزشت وناشایستی انجام داده وحال ازشمامیپرسم درهئیت دولت قبلی ودر دورههای قبلی مجلس به تصویب رسیده که حَسب قانون هر10سال یکدستگاه خودروساخت داخل باشرایطی که خودبهترمیدانیدبایستی به جانبازان70%واگذارگرددوشمانیزهمانندهمپای آمریکایی خودنقض قانون کرده وزیرهمه مصوبات وقوانین زده ازطرفی جناب پرزیدنت روحانی جانبازان واقعی قطع عضوباهردرصدی لااقل برای یکبارهم که شده یکدستگاه خودروساخت داخل واگذارنمائیدحال باتوجه به عرایض حقیردرخلوت خودکلاهتان راقاضی کنیدکه ...ازطرفی بحث سنوات پایان خدمت که افرادی درکشورداریم که مشغول بکاروچون درشرایط سخت کارمیکنندبا20الی25سال باحقوق کامل بازنشسته شده وپاداش پایان خدمت وطلب ذخیره مرخصی اشان را دریافت نموده اندحال آنکه جانبازان دوران دفاع مقدس برفرض آخرین سال دفاع راهم درنظربگیریم بیش از3دهه ازمجروحیتشان گذشته ازطرفی کدامین شغل سختروجانکاهتراز درد شبانه روزهست جدای ازدشمنیتان باجانبازان درخلوتتان کلاهتان راقاضی کنیدواگربه چیزی هم اعتقادنداریدیاداریدبماندبه این اندیشه کنیدکه برپیشینیان که به مردمشان خدمت کرده اندوافرادی که به مردمشان خیانت کرده اندتاریخ درباره سرنوشتشان چی نگاشته وآیندگان چگونه قضاوتشان کرده اندازماکه گذشت ولی بخودفکرکنیدکه شماهم حال باچندسال ریاست چاپلوسی ومتملقان دوربرتان باد درغبغبتان انداخته ببنیدیک ویروس که باچشم غیرمسلح دیده نمیشودچه به روز عالم هستی آورده شماهم چندصباحی بیشترازما جزپارچه ای سفید(کفن)چیزی باخودنمیتوانیدببریدنهایتا مراسمی باشکوهتربرایتان برگذارخواهدشدالبته اگردرب بر روی همین پاشنه ای که داردمیچرخد بچرخد ،جناب روحانی تادیرنشده بخودآئیدمرگ ازرگ گردن بهتان نزدیکترس وچه خوبس...جانبازبه ستوه آمده نه از دردزخم دوران دفاع مقدس بلکه ازبی مهری وبی وفائی شماهای که درقبال مامسّولیدولی فقط به شعاربسنده کرده وبعضی ازمردمی که میشودگفت روی اهل کوفه را سفیدکرده اند در روبرویمان قرار داده ،دل براین دنیامبند همچون که شاه عباس رفت جامه زرّین گذاشت وباتن کرباس رفت،دیداربه قیامت
سلام بنده جانباز ۲۵درصد ۳۷ سال است دنبال وام مسکن یا وام خودرو و یا سایر وام هستم کسی جوابگو نیست چرا ۳۵ سال است تعبیض بین جانبازان برطرف نشده چرا همشرایط من دوتا حقوق میگیرد بنده از لحاظ مالی میسوزم و میسازم آیا این گناه نیست
بالام خدمت شمازحمتکشان من جانباز 70درصد هستم وبه خاطرازدواج فرزندم حدود2سال بدون خودروهستم وباوضعیت جانبازیم که دودستم ازموج قطع می باشد باموتور کارهایم راانجام میدهم ولاه قدرت خرید ماشین ندارم دهسال پیش که حوال واردات خودرو گرفتم وتوان وارداتی رانداشتم بناچار حوار فروختم حالابابالا بودن سنم وترکشهای داخل پام
باسلام.جانباز۵۰ درصداعصاب روان وقطع پای چپ زیر زانو هستم چرابنیاد خودرویی مناسب باوضعیت جسمی ما بهمون نمیده؟چرا طرح خودروی 10ساله بهم خورد؟تورابخدا یه کم فکر جانبازان باشید.
با سلام بنده جانباز سی درصد که اعصاب و روان وصعب العلاج وبیماری خونی صعب العلاج خونی ولاپاراتومی های متعدد و ترکشهای در سر مهرههای گردن شکم پهلو وکوتاه کردن روده خانه نشین و به علت اصابت گلوله به باسن وپا ی چپ توانایی راه رفتن ندارم و خانه نشین وبا عصا و ویلچر وبا کمک دو فرزند محصل و همسر بیمار که صعب العلاج است و تنها درآمدم کمک معیشت ناچیز است و چند سال است قرار خودرو بدهند آقای رئیسی آقای شهیدی آقای رئیس جمهور ما با این وضعیت جسمانی حرکتی گرانی مشکلات حرکتی تنفسی خانه نشین هستم و بخدا این چه ظلمی در حق من نا حقی شده بخدا ما نبودیم که الان آقایون حقوق چند صد میلیونی و بنیاد شهید در کار نبود که بنده با این مجروحیت و مدرک تحصیلی کارشناسی ۱۷۰۰حقوق بگیرم و حقوق مزایای کارمندان بنیاد از من چند برابر بیشتر ما حق پرستاری حقوق حالت اشتغال و خودرو مان را از کجا بگیریم بخدا اگه سالم بودیم سر خیابان گل میفروختم‌ وضعیت بهتری داشتم که جلوی فرزند همسر خجالت زده شوم بخدا روزی ۲۵الی ۳۰ قرص و آمپول که اون بیمه دی باید بده من باید از کجا بیارم ما هی یک میلیون پول دارو بدم باید به کجا شکایت کنم پیش کی بروم این چیزها باید برای جانبازان بدونه مراجعه باید داده بشه بخدا تمام اطرافیان دیگه میگفتن به جانبازان تعلق میگیرد دیگه به جانبازان قصه میخورن که همه این چیزها همه دروغ فقط به کسانی که رانت پارتی دارن کسانی که نه سواد دارن ونه زخمی برداشتن شدند برای ما حقوق کم وبرای خودشون حقوق پاداش نجومی میبرن پس کی به حق حقوق برسم
بخدا با این حقوق یعنی جانباز سی درصد که اعصاب و روان وصعب العلاج وبیماری خونی صعب العلاج کمک معیشت بگیر داریم با دو فرزند محصل پول نون نداریم بخوریم با با حداقل حقوق کار کنان دولت در سال ۲۸۰۰ چرا به حرف خودتون عمل نمی کنین بخدا نداریم بخوریم کسی نیست گوش شنوا نیست آقا مدیر آقای رئیس جمهور آقای وزیر یا هر کس دیگر میتونی با این حقوق یک شب سر کنی وجدان انصاف خوب چیزیه
حکایت جانبازان ما با دست دادی حالا با پا بری دنبالش کسی جانباز الان که همه چیز انلاین چطور از شمال کشور بنزین میزنی بری جنوب کارت سوخت دقیق میزنه چند لیتر بنزین زدی وقتی چیزی که به فرد تعلق میگیره اون کارمند که پشت میز کامپیوتر بنیاد نشسته و هرچیز که به تو تعلق میگیرد می بینه وظیفه داره تماس بگیره و به جانبازان اطلاع‌ بدهند
آقا تو که اونجا نشستی یک دقیقه درد رنج من نداری و عمرا میتونی به چه حساب کتاب برای من جانباز سی درصد دویست تومن حقوق اضافه کردی تازه کمترین حقوق ۲۸۰۰ نمیدونم ۱۷۰۰از کجای خودت در آوردی تکه تکه اعصاب و روان وصعب العلاج نشدم که برای من صدقه ببری شکایت شدید دارم ۱۱۰۰میلیون تومن کجا بردین با با چرا قبول نمی کنین سرما خورده نیستم که با یه آستامینوفن حل بشه چند صدتا ترکش تو تنم است ۲۸۰۰ کجا ۱۷۰۰کجا خدا به ما کمک کنه
آقا خدا بخدا خدا بالاترین کلمه دنیاست جانباز بالای بیست و پنج درصد خانه نشین است باید حداقل حقوق و کمک معیشت بگیر پول نون خالی نمیشه اون زمان که کا ر میدادن گفتم بگذاریم اون‌هایی که حق قانونی اون است بره الان همه با پارتی بازی رانت خواری صاحب پول قدرت شدن ولی من‌با سی درصد که اعصاب و روان وصعب با ویلچر و ریه خراب کمک معیشت مستمری نه ۴ نفر هستیم بدون هزاران خرج و گرانی فقط به طور روزانه فقط ۵۰هزار تومن پول نون یا حلوا شکری بخریم شام ناهار بخریم و جانباز هستم چرا میخواستن بیان خونه من دیدار از جانباز پول نداشتم از ترس ابرو چیزی جلویشان بذارم بعد از چندین بار همسرم اسرار کرد که شاید بیان وضعیت مالی مناسبی نداشتم را ببینند کمکی بکنند همسرم رفت از همسایه ۱۲۰تومن قرض کرد یکم میوه شیرینی خرید و آقایان گری شان گرفت موقع رفتن یک جعبه کوچک دادند و من همسرم با کلی تشکر و فرزندانم خوشحال شدن گفتن حتمآ پول یا سکه است و ۱۲۰تومن همسایه را پس می دیم جعبه را باز کردم بخدا به همان دو دست بریده ابوالفضل ۶عدد استکان که بازار ۸۰۰۰ تومن بود و اینقدر تبلیغ نکنین به جانبازان سرکشی عیادت میکنیم ما ۶ تا استکان نخواستیم که تازه بدهی پذیرایی به گردن جانبازان کمک معیشت بگیر بیفته
خودروی نگرفتیم من جانباز کمک معیشت بگیر یک دو چرخ به خاطر دخترم گریه میکرد یه دوچرخه برام بگیر عمویش رفت یک دوچرخه قسطی برایش خرید چون قفل دو چرخه گران بود یه شب اومد دوچرخه دخترم دزدیدن و شب و روز گریه میکرد من رفتم گفتم بنیاد جانبازان یه دوچرخه برای دخترم میدن ندادن خدا چجوری به این خدمتتان پاداش میده
اگه کسی وضعش خوبه خدا شکر
من جانباز کمک معیشت بگیر هستم آقایون مدیران مسئول نمیدونم بخدا از گرونی دارم زجر کش میشم بخدا اگه حقوق من ده برابر بشه بخدا باز نمیتونم حقوق که زیاد نمیشه بخدا الان شب بخوابی میترسی صبح بلند شی لامپ خونه نسوخته باشه یا شیر آب واقعا چیزی برای خوردن نداریم تا یه چیزی خراب بشه تورو خدا جون بچه تون که عزیز براتون نگزارین از امروز دیگه گرونتر بشه بخدا جز خودخوری سکته چیزی نمی مونه آقا هیچ کس از گرون فروشی هیچ ابایی نداره گرونی گرون گرونی خفه کرده منو بخدا تکه تکه شدم‌ مجروحیت خانه نشین شدم با غیرت تمام سعی کردیم گریه نکنم دشمن شاد نشه می خندیدیم تا ته دل دشمن خالی میشد ولی الان از نداری گرونی حقوق کم دارم با گریه می نویسم بخدا جلوی گریه بچه ها را نمیشه گرفت بخدا
واقعا که جانبازان که برای این مرزوبوم رشادتها و خونها ریخته شده است تا جمهوری اسلامی ایران پا برجا‌ و استوار بمونه کسی نیست بداد برسه و جواب این همه گرانی مشکلات بی عدالتی در حق جانبازان مخصوصا کمک معیشت بگیر ها که نه توانایی کاری دارند ونه حقوق حالت اشتغال و حق پرستاری میگیرن خدایا خدایا تو شاهدی
آقای رئیس جمهور آقای وزیر آقای دکتر نوبخت چه طور برای خودتون حقوق نجومی و کارهایی که دست به خودرو سکه ارز حتی کوچکترین سوراخی نمانده که ازش پول در بیاوریم آقا کجای شماها یک زخم برداشته ایا حقوق زیر ۲تومن دیدین آقا ما جان دادیم خون دادیم اعصاب و روان وصعب العلاج وبیماری خونی صعب العلاج خونی ولاپاراتومی های متعدد شکمی وترکش های در شکمو کتف وخانه نشین هستم با به علت اصابت گلوله به باسن وپا ی چپ توانایی راه رفتن ندارم و خانه و وجود ترکشهای در سر مهرههای گردن شکم پهلو جمجمه و ریه و تنفس ریه ما بودیم که شما الان نشسته و کمترین حقوق برای جانبازان مثل من که دارای مدرک کارشناسی و دارای همسر و دو فرزند محصل و همسر بیمار که شبانه روز در خانه پرستاری میکنند وبدون اینکه حقوق و مزایا و چیزی رسیدگی بیمه ما نبودیم الان شما نشسته نبودین که پشت تریبون می خندی آیا طاقتی یک لحظه درد و بی دارویی ان هم ایرا نی که روزی ۳۰ تا می خورم و دردم کم نمیشه به مراسم عروسی به مدرسه دخترم مهمانی نمیتونم برم میگن دیوانه قرصی روانی آمده تازه میدونن اعصاب درست حسابی ندارد اذیت میکنن خونه سنگ میزنن جلوی خونه اشغال می ریزن وماهی یک میلیون تومان پول دارو بدهم ای مرد انصاف کجاست اگه یک شهردار معمولی که یک قرص سرما خوردگی مصرف کنه یک هفته گیج میزنه ۱۵میلیون حقوق کم است ولی اگه اون این حقوق میگیره پس ما که از زن و بچه و درس خوندن و هم چیزهای دنیایی گذاشتم باید ۱۵۰میلیون حقوق بگیریم ولی آقا ما میدانیم که درست نیست بیت المال ولی حداقل حقوق بنده ماهی ۷میلیون تومن است که با دو فرزند محصل و همسر بیمار و پول دارو حداقل حقوق جانبازانمثل من است نه صدقه کمک معیشت بگیر تو رو بخدا این نامه مرا مرا آقایون رد بالا آقای رئیسی کم همش میگوید ما پدر رانت خوارها بیت المالرا در می آوریم و رئیس جمهور آقای وزیر اگر نامه اینجانب را میبینید و حتما مطالعه کنید چون من جانباز سی درصد که اعصاب
بخدا با ده میلیون تومن نمی رسم از شما تقاضا دارم که که حتما این نامه را که جانباز که طبق قانون از کا افتاده کلی میشوموشامل حقوق پرستاری وحالت اشتغال میشوم بخدا اگر مقداری سلامتی راستم و داروی فراوان می خوردم خانه نشین نبودم هیچ تقاصائی نداشتم یا علی به امید روز از بین رفتن اسرائیل و آمریکا جنایتکار
هادی مردانی جانبازان کمک معیشت بگیر
از مازندران قائمشهر منتظر جواب شما هستم
با سلام چرا کسی پاسخ این درد دلها را نمیده چرا درست ما ما دیگر بدرد نخور وخانه نشین هستم ولی میتونم روی یک مین خنثی نشده که خیلی ها جرات دیدن اون از چند صدمتری را ندارم بروم تا دین خودم را به این مملکت ادا کرده باشیم بداد جانبازان برسید
سلام علیکم خداقوت ای کاش بدنیا نمی امدم ای کاش شهیدمیشدم نه جانباز ای کاش اذدواج نمیکردم اونهارااسیرکردم مشکلات مالی داغونمون کرد فولادبجای من مابوداب میشد هرچی به جانبازان ۷۰درصدبدهند کم هستش کسی شاکی نیست جانبازان زیرهفتاددرصدانان چه بنده مجروحیتم قطع عضوپاترکش دست اعصاب روان ترکش به پاترکش به سروووومیباشد درحقم ظلم و ستم شده ۵۰درصدجانبازی دارم گناه ماچیه ماهم مشکل داریم داغونیم داغون تازنده ایم به دادمابرسیدداغونیم داغون چرافقط شعارشعار خودتان بزرگان میگویندجانبازان شهیدان زنده اند جانبازان رهبران نهضتند پس چرامشکلات مالی داریم دوره دوم انتخابات بودگفتن جانبازان ازیک درصدتاهفتاددرصدمیتونن ماشین واردکنن برای یک بار زمانی که اقااحمدنژادرای اوردن پیروزانتخابات شدن بخشنامه عوض کردن فقط گفتن جانبازان ۷۰درصد میتونن ماشین بیارن خیلی ازجانبازان مازیر۷۰درصدرفته بودن ثبت نام کردن توسایت بدجورضدحال زدن مسولان ماچرااخه اقای احمدی نژاد چرادفاع نکردن چون دیگه رای اورده بودن تمام شده بودمشکلشان ماهم ادمیم خودم بابدبختی بیچارگی داریم زندگی میکنیم حداقل ازنظرمالی تامینمون نکردید تابیشترازاین شرمنده زنوبچه هامون نشیم قیامتی هم هستش چی میشه همه جانبازان ماشین واردکنن بخداوندی خدا همین جانبازان بودن دربدترین شرایط اقتصادی مالی روحی و روانی صحنه راخالی نکردن در۸سال دفاع مقدس حتی درخان طومار درراهپیمایی هاروزقدس درنمازجمعه هیچ زمان صحنه راخالی نکردن پشتیبان نظام کشوربودندهستند بخاطر خداکمکشان کنیدجانبازان مارو دیگه عمری باقی نمانده برامون چی میشه کمکمون کنیدانداره یک فوتبالیست ارزش ندارم یک فوتبالیست یک سال قراردادش میلیارد دلار هستش منی که جوانیم روح جسمم رادادم هیچی ندارم حتی امکانات اولیه خونه ماشین ووودرحق جانبازان زیر۷۰درصدظلم شده بدجورگرفتاریم مانبایدرنگ خوشی راببینیم خودم چند ارزوداشتم به هیچ کدام نرسیدم مهم نیست دوتا ارزودارم نه برای خودم برای خانواده یه سرپناه به کی بگم دلم پردرده الان بخوای یه خونه بخری یا درست کنی چقدر هزینه اش هستش کم اوردم بریدم ازهمه چی مسولان بنیادفرق نگذاریدانقدر زیرپایتان راه نگاه کنید کم اوردم دیگه درحال حاضر بایددوچیزداشته باشی تن سالم پول حالا؟ تصورکنید اونی که هردوی اینهارانداره چی می‌ گذره بهش ای کاش شهیدمیشدم تااینقدرزجرنمیکشیدم طرف یه بطری درست میکنه هزاران نفر تشویق میکنن طرف یک گل زده سرتاپیش را طلا میگیرن ما هایی که جوانی مان روح جسم مان را دادیم بایدزجربکشیم تازنده ایم
باسلام خدمت همه خانواده های معظم شهدا و ایثارگر
من پدرم جانباز هفتاد درصد قطع دو عضو میباشد
ولی در تهران مستاجر هستیم و ماهی دو میلیون تومن اجاره میدیم
ماشینمونم پراید مدل ۸۵
این دولت کاری کرده که بابای من که جانباز هفتاد درصده حسرت یه خونه ۵۰ متری برا خودش تو تهران بمونه به دلش
این دولت فقط بلده بگن علی برکت الله
هروقت میریم میگن بودجه نداریم فلانه .................
ایناهمش حرف مفته پس اینهمه بودجه به کجا میره ؟
هزینه بیمه رو هم که بدهکارن پس بودجه بخاطر بیمه هم خرج نمیشود
حقوق جانبازان و شهدا هم که عراق میدهد
پس اینهمه پول به کجا میرود؟
سلام ،جانباز صعب العلاج وا،کار افتاده کلی هستم با حکم حالت اشتغالومعلول جسمی و حرکتی هستم که با ویلچری در خانه و حیات حرکت میکنم حقوق که حکمش صادرشده 5 سال میگذره ه ندادند،خودروکه بایدبدهند اونهم هیچ، فاکتورهای داروهزینه درمان هم هیچ گل به گوشه جواب بنیاد که نبودش به از بودنش با وعده های سرخرمن و گردنه های صعب تاعبوردزددار خدایی سخت میشه گذشت تا جیب خودشون پروسه من و شما می هستیم«؛بنیاددولتی سر جانبازبنیادهست که اب میخوره»»چه روزی که برخوردن حق جانبازمیگدرونید سالها میگذره سرپل ....بگیرمیگیرنتون وگورپئرابرورووعزت سفره ای پهن شده شما ولیمه دی هم بفرما سرسفره خودرو سیری چند؟بکن صعب العلاج ومعلول جسمی وحرکتی






حقوق بدهند5سال میگذره وهنوزازحقوق خبری نیست د
با سلام بنده جانباز سی درصد خانه نشین هستم و جانبازان همه مجروحیت دارند هدف همه یکی ماده ۳۸ باید به تمام جانبازان تعلق بگیره باعث تفرقه و بدبینی نشین باید همه بگیرن روحانی حق همه جانبازان بده به همه تعلق میگیرد خوردن حق جانبازان یا همه یا هیچکس فقط یه کارت بانک دی خالی دادین پولش گرفتین حتما این رو بازگو کنید
با سلام حقیر جانباز۴۵/قطع عضو ازناحیه پا هستم ازسال ۶۵تاکنون هیچ امتیاز ماشینی دریافت نکردم سؤال اینه اگر خودوخانواده تا این مشکل راداشت تاحال حداقل یه ماشین داخلی گرفته بود یانه پس چرا این همه حق کشی میشه
ان شاء الله درست میشه.ناراحت نباشید بخدا نفرین شما زن و بچه های شما عرش خدا را هم بلرزه دراورده. اما خیلی ها باور ندارن.قدیمی ها می گفتن اگه چهل سنگ به درخت پرت کنی آخرش یکیش گیر میکنه.انهایی که حق شماها را ضایعه کردن بزودی چه در خارج چه در داخل باید منتظر عاقبت سختی باشن از جانب خدا ...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi