شناسه خبر : 55918
یکشنبه 16 مهر 1396 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

۲۴۰ جانباز هنرمند در فارس وجود دارد

http://media.shabestan.ir/Original/1394/12/16/IMG14020116.jpgمعاون فرهنگی بنیاد شهید فارس با اشاره به اینکه تاکنون ۲۴۰ جانباز هنرمند در استان شناسایی شده است، گفت: به طور حتم تعداد باید بیشتر باشد اما افراد ذکر شده، افرادی هستند که به عنوان هنرمند ثبت نام کرده اند.

سید علی محمدی، معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس امروز (15مهر) در حاشیه افتتاحیه نمایشگاه هنری «مهران افسری» با اشاره به اینکه این سازمان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فعالیت جدیدی را همچون نمایشگاه آثار هنری شاهد و ایثارگر به اجرا رسانده است، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: این نمایشگاه دومین نمایشگاهی است که توسط این معاونت برپا می شود.

وی با تاکید بر اینکه آثار فاخر و ارزشمند حوزه ایثار و شهادت مورد حمایت این سازمان قرار می گیرند، افزود: آثاری که در حوزه ایثار و شهادت نباشند ولی توسط اعضای جامعه شاهد و ایثارگر خلق شده باشد هم مورد حمایت قرار می گیرند.

محمدی با اشاره به اینکه تاکنون 240 جانباز هنرمند در استان شناسایی شده است، اظهار داشت: به طور حتم تعداد باید بیشتر باشد اما افراد ذکر شده، افرادی هستند که به عنوان هنرمند ثبت نام کرده اند و افراد صاحب نظر در رشته خود هستند.

منبع: شبستان
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi