شناسه خبر : 55968
دوشنبه 17 مهر 1396 , 15:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با اهالی اهل مذاکره

محمدرضا سابقی- مختصر عرض می نمایم که بدعهدی شیطان بزرگ، ((آمریکا)) و منفعت طلبی آنها بر مشی نظام استکباری و الگوی سخیف سرمایه داری، همیشگی بوده است و تحریم های گسترده و ظالمانه (هسته ای و فرا هسته ای) و تهدیدهای پیاپی آنان بر علیه ملت اسلامی ایران بزرگ فقط برای نابودی اصول انقلاب مقدس اسلامی است که با اقتدا به مولایمان سیدالشهدا علیه السلام فریاد می زنیم: هیهات من الذله... و به فرموده حضرت امام خمینی: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند. ببینید در واقع دانش هسته ای را از ما گرفتند و از این به بعد تولید دانش در سایر زمینه ها را نیز برای ما محدود کرده وخواهند کرد.

  همین تحریم ها در گذشته نزدیک، خیر و برکتی برای ما به همراه داشته که اگر اندکی فکر کنیم می بینیم پیشرفت خیره کننده در صنایع دفاعی و پزشکی و نانو و نفت و پتروشیمی حاصل آن بوده است. و اگر نبود آنهمه رشد و پیشرفت، آنها پای میز مذکره نمی آمدند و چنان که در مقاله: فتنه در کلام حضرت علی(سلام الله علیه) نوشتم و چند ماه پیش به محضر شما تقدیم نمودم، دشمن هیچگاه برای ما دلسوزی نمی کند بلکه در لباس دوستی و مذاکره!! قصد فتنه های بدتر و تحریم های سخت تری را بر علیه ملت ما داشته و دارند و نیت های پلیدی در قالب مذاکره بر ادامه روش های شیطانی داشتند و خواب های خوبی برای خودشان دیده بودند... (که به بعضی از اهداف شومشان هم در غفلت و سادگی اهل مذاکره امان، رسیدند!

 همه شما بزرگواران و بنده نیز مذاکره از سر عزت را می پسندیم و ان شا الله که مذاکرات برجام شامل این آیه شریف در حال ما شود که خداوند فرمود: و عسی ان تکرهو شیء وهو خیر لکم.ا..و پناه بر خدا که شامل آیه مبارک قران نشویم که فرمود : وعسی ان تحبو شی و هو شر لکم.. (که همین آیه شریفه قران* باز هم عرض میکنم در سایه عدم بصیرت اهل مذاکره با استکبار... برای ایران عزیزمان و مردمان سلحشورش تعبیر شد.

 هرگز منظور بنده، از این نوشته، خانواده معزز شهدا و جانبازان غیور و ملت با شهامت و صبور و افراد متعهد و مسئول خارج انداخته شده از سیاست عزت مندانه نیست. بلکه نقد تفکر مذاکره به هر صورت و هر قیمتی است: که عده ای از ما مردمان! جای تعجب دارد که در میدان آنها به بازی کردن پرداخته و خواهند پرداخت..!! و فکر کرده اند دشمنی طاغوت با ما پایان می پذیرد...مذاکره با طاغوت اگر از سر ذلت صلاح بود حضرت ابراهیم(ع) نعوذ بالله با طاغوت (شیطان) انجام می داد و  رمی جمرات نمی نمود.

 می ترسم که این گروه قلیل مذاکره دوست به هر قیمتی، ((پناه بر خدای حکیم)) رمی جمرات حضرت ابراهیم(ع) را هم زیر سوال ببرند و مثلا" بگویند باید ایشان اول به مذاکره با طاغوت می پرداخت. و در صورت سرکشی ابلیس آنگاه 3بار رمی جمرات می فرمودند، در هر صورت متاسفانه گروهی غافل از شیطان آمریکایی، را ابلیس در تله دشمن انداخته، اما ان شاء الله با تلاش عدالت خواهان با الگو پذیری از هیهات من الذله امام حسین (ع)، خداوند ما را از شر فتنه های شیطان بزرگ و همه دشمنان، حفظ فرماید. و این امر مهم با توکل به خداوند و درایت ملت عزیز و با بصیرت ما، قطعا شدنی است. .....

سلام بر شهیدان والامقام

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
بنده سطح 2 حوزه و دکترای حرفه ای رشته... را اخذ کرده و پس از خواندن چند کتاب مستند زندگینامه شهدا و جانبازان و آزادگان معنی انقلاب اسلامی را فهمیدم. هر چند قبل از آن کتب بسیار حماسی دکتر علی شریعتی و اسلام انقلابی را هم خوانده بودم و اگر نبودند رهبری شجاعانه و خالصانه مجاهد عاشق کوخ نشینان امام خمینی و معلمانی چون دکترشریعتی و مبارزانی نظیر شهید چمران ،هرگز مردم بدون اینگونه افراد و به تنهایی قادر به شکست نظام دیکتاتوری و آن ساواک با پشتوانه ابرقدرت ها و اروپا همچون انگلستان و دیگران نبودند.
اما نکته
قران کریم: فاین تذهبون
پس
به آیه مبارک قران هم منفی می دهید.

واقعا متاسفم!!!!!
سلام دکتر مومنی جان
شما از این منفی ها که هیچ توضیحی نمیشه همراهش داد برداشت لزوما" مخالف نکنید و اینکه مثلا" منفی به قرآن نعوذبالله داده بشه و غیره. میتونه مثلا" معنیش این باشه که برداشت فرد رو از تفسیر فلان آیه و ارتباطش با فلان موضوع رو قبول نداره و .....
کاش اهالی مذاکره کمکی حواسشان جمع بود، و به اوباما و موگرینی و جان کری حیله گر اعتماد نمی کردند ، آخه چه کسی به شیاطین تعهد می دهد و به آنها اعتماد می کند
القصه که نمایندگان دیپلماسی و سلفی بگیران با موگرینی قرارداد برد برد برای 5+1 و باخت باخت برای ایران امضا و تصویب کرده اند.
و به رهنمودهای رهبرمعظم و حرکت گام به گام توجه نکردند و آنهمه تکنولوژی صلح آمیز و میلیاردی را بدون اینکه 5و1 یک گام هم بردارند نابود کرده و دشمن لبخندزنان فقط تحریم پشت تحریم تحویل اهالی مذاکره داد. و همه جا هم دوربین گذاشت و باز هم دیپلماتهای مذاکره دوست لبخند میزنند و مجلس 20 دقیقه ای دوان دوان به دنبال موگرینی برای سلفی گرفتن هستند.
موگرینی هنوز هم علت این رفتار را پس از تحریمهای مداومشان نفهمیده!!؟
رییس دولت و مجلس در هر مصاحبه یا سخنرانی حداقل 5بار از کلمه مذاکره یا مشابه آن استفاده می کنند.
توجه کنیم
نامی از مستضعفان و فقرا نمی شنویم.

درود بر خمینی

سلام بر شهیدان عزیز

درود بر ایثارگران

مرگ بر سیاست بازان آمریکایی و مستکبرین و منافقین و جواسیس و اختلاسگران
......................
برنامه جامع مشترک هسته ای ایران و اروپا
برجام چه پیامدی داشته یا خواهد داشت. اگر جواب مثبتی مخاطبین محترم دارند بیان بفرمایند
بابام می گفت

بابا جان، با کسی حرف بزن که یه جو غیرت و انسانیت داشته باشد.و گرنه بیچاره میشی، و..
از مقالات خوب و ارزشمند جناب محمدرضاسابقی که با قلمی روان مینویسند ممنون و متشکرم.
ضمنا از سایت فاش بابت یادآوری نام و اهداف فراموش شده شهدای معظم و حمایت از ایثارگران و رزمندگان گرامی سپاسگزارم.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi