شناسه خبر : 56024
چهارشنبه 19 مهر 1396 , 16:39
اشتراک گذاری در :
عکس روز

با حضور رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان؛

افتتاح اولین مجموعه اختصاصی ورزشی جانبازان و معلولان اصفهان

فاش نیوز- نخستین مجموعه اختصاصی جانبازان و معلولان استان اصفهان ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان، رئیس فدراسیون ورزش جانبازان و معلولان و مدیر عامل ورزش شهرداری اصفهان افتتاح شد.

این مجموعه که با نام شهید حجت‌الاسلام میثمی نام گذاری شده است با مساحت 5600 متر مربع احداث شده و دسترسی آن برای جانبازان و معلولان با ویلچر امکان‌پذیر است.

در این مجموعه سالن اختصاصی چند منظوره، سالن اختصاصی تیراندازی و تمام امکانات لازم برای سهولت ورزشکاران جانباز و معلول ایجاد شده است.

امیدواریم با افتتاح این مجموعه ورزشکاران اصفهانی نقش پررنگی در مسابقات پارالمپیک 2020 ایفا کنند

محمدرضا آقا بابا گلیان رئیس هیئت ورزش جانبازان و معلولان استان اصفهان در حاشیه افتتاح این مجموعه اظهار داشت: داشتن یک ورزشگاه اختصاصی دغدغه اصلی ورزشکاران جانباز و معلول بود که با توجه به اهداف و برنامه‌های فدراسیون داشتن یک زیرساخت مناسب برای جانبازان و معلولان تاکید شده بود. 

وی تصریح کرد: امیدواریم با افتتاح این مجموعه ورزشکاران جانباز و معلول اصفهانی، نقش پر رنگی در مسابقات پارالمپیک 2020 ایفا کنند. این مجموعه از استاندارهای بین‌المللی برخوردار است و تمام دسترسی‌ها این مجموعه با دو رختکن مجزا، حمام و سرویس‌های بهداشتی، اتاق داوران، اتاق پزشک و سالن‌های تیراندازی و بوچیا با ویلچر قابل دسترسی است.

رئیس هیئت جانبازان و معولان استان اصفهان اظهار داشت: با تفاهمی که میان شهرداری اصفهان و فدراسیون جانبازان و معلولان استان اصفهان ایجاد شده است سومین دوره مسابقات جانبازان و معلولان شهرهای خواهر خوانده اصفهان، به میزبانی اصفهان انجام خواهد شد.

ورزش جانبازان

 

بایستی مهمانان خارجی از چنین مجموعه‌هایی بازدید کنند

محمود خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین در حاشیه این مراسم اظهار داشت: امروز شاهد این هستیم که اولین مجموعه ورزشی تخصصی جانبازان و معلولان در استان اصفهان به بهره‌برداری رسیده است و شهروندان معلول از این امکانات استفاده می‌کنند.

وی بیان کرد: از این که نام این مجموعه با نام یک شهید نام‌گذاری شده است، افتخار می‌کنیم. این مجموعه پس از مجموعه ورزشی در شهر تهران دومین مجموعه اختصاصی است و بایستی مهمانان خارجی از این مجموعه‌ها دیدن کنند و این که نگاه شهروندی باعث ساخت چنین مجموعه‌هایی شده است.

رئیس فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: اگر با کمک خیران و ارگان‌های دیگر این مجموعه با اضافه شدن قسمت آب درمانی و خوابگاه تکمیل شود این مجموعه به یکی از کامل‌ترین مجموعه‌های تخصصی جانبازان و معلولان در کشور خواهد شد.

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi