شناسه خبر : 56029
پنجشنبه 20 مهر 1396 , 11:08
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تولد نوه رهبری و دروغ رسانه‌های معاند

ماجرای تولد نوه رهبری در تهران و دروغ رسانه‌های معاند/ داستان خرید حداد عادل از لندن!

حداد عادل گفت: نوه من و رهبری در بیمارستان رسالت به دنیا آمد؛ دکترش خانم دکتر وحید دستجردی بود و خرج بیمارستان 500 هزار تومان شد.
ماجرای تولد نوه رهبری در تهران و دروغ رسانه‌های معاند/ داستان خرید حداد عادل از لندن!

غلامعلی حداد عادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در دومین اجلاس از دوازدهمین کنگره اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد با اشاره به برنامه‌های شبکه انگلیسی بی بی سی اظهار داشت: آنها زمانی، ساده زیستی و پاک دستی رهبری را آماج حمله قرار دهند و بودجه بنیاد مستضعفان و سپاه و دستگاه‌هایی که طبق قانون اساسی زیر نظر رهبری است را جمع زده بودند که بگویند بالاترین ثروت کشور دست رهبری است و او چگونه ساده زیست است در حالی که این سازمان‌ها هزینه بسیاری برای اداره دارند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام به شایعه‌ای که درباره تولد فرزند حجت‌الاسلام سید مجتبی خامنه‌ای که داماد وی است، اشاره کرد و گفت: می‌گفتند آقا مجتبی صاحب اولاد نمی‌شده و همسر و خانواده‌اش به انگلستان رفته‌اند و یک طبقه از یک هتل اجاره کرده‌اند و یک میلیون پوند برای فرزنددار شدن هزینه کرده‌اند و هنوز یک عده‌ای به همسر بنده می‌گویند «دختر شما رفته بود لندن ما خبردار نشدیم!».

حداد عادل افزود: هیچ چیزی از این داستان حقیقت ندارد حتی مراجعه غیرمتعارفی به پزشک نبود و نوه من و رهبری در بیمارستان رسالت به دنیا آمد؛ دکترش خانم دکتر وحید دستجردی بود و خرج بیمارستان 500 هزار تومان شد. این قصه ها را می گویند تا مردم ما را بدبین کنند.

وی عنوان کرد: من در اسفند 87، چند ماه قبل از فتنه 88، از طرف کالج اسلامی لندن سفری به انگلستان داشتم تا در مراسم رونمایی از جلد چهارم اسفار ملاصدرا سخنرانی کنم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: قبل از اینکه از لندن به تهران بیایم روز آخر از دوستان که دخترش سالهاست در لندن مقیم است خواستم مرا برای خرید سوغاتی به جایی که خیلی گران نباشد، ببرند و با آنها با اتوبوس به یک فروشگاه معمولی رفتیم و آنجا از ما عکس گرفتند.

حداد عادل اضافه کرد: بعد از فتنه 88 و موضع گیری علیه آن، این عکس را چرخاندند که این افراد که چنین موضع می‌گیرند خرید خود را از لندن می‌کنند!

به نقل از جهان نیوز

اینستاگرام
همه مردم می دانند که اقای حداد عادل و خیلی های دیگر کاخ نشین هستند و مثل سایر مردم زندگی نمی کنند .
اگرهم این کارهاروکرده باشیداشکالی نداره بالاخره شماها کم کسانی نیستیدبذاربترکه چشم حسودا...
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi