شناسه خبر : 56048
پنجشنبه 27 مهر 1396 , 15:12
اشتراک گذاری در :
عکس روز

پس لرزه های سخنان نسنجیده وزیر بهداشت ادامه دارد:

آقای وزیر مواظب حرف زدنتان باشید!

امیدوارم بفهمید ما هم تحصیل کرده هایی هستیم که آمدیم تا به مردانی که جوانی و آرامشمان رابه آنها مدیونیم خدمت کنیم و خیلی بهتر از شما بلدیم حرف بزنیم و با حرف زدنمان طرف را بلندکنیم و یا به خاک بمالیم...

همسر آزاده -  وزیر محترم بهداشت، جناب قاضی زاده! جنابعالی از رزمندگان دفاع مقدس می باشید و ادب حکم می کرد قبل ازاینکه پاسختان رابدهم، بیوگرافیتان رابخوانم.
می دانم جنابعالی قبل از انقلاب دردانشگاه قبول شدید و ماه های طولانی در جبهه بصورت داوطلبانه خدمت کرده اید و مجروح شده اید و این (مجروحیت شما) نشان از آن دارد که فرزندانتان با سهمیه جانبازی جنابعالی وارد دانشگاه شده اند و یقینا" رتبه80000 کشوری متعلق به فرزندان جنابعالی بوده است که اینطور محکم و مقتدر ازنشستن رتبه 3000 درکنار رتبه 80000 سخن می گویید! زیرا درکارنامه ی کنکور فقط رتبه درسهمیه و رتبه کشوری وجود دارد و نمی شود رتبه سهمیه ها را با هم مقایسه کرد، مگر با رتبه کشوری!

مگر تعداد شرکت کنندگان درسهمیه ایثارگران چند نفر می باشد که رتبه 80000 بیاورند؟ درمنطقه یکِ به آن عظمت 60000 نفر شرکت کننده وجود دارد. رتبه درسهمیه ها را فقط می توان با رتبه کشوریشان مقایسه کرد.
قبل ازاینکه رتبه درسهمیه ها و مناطق مختلف را باهم مقایسه کنیم، به رسم ادب، من نیز بیوگرافی کوتاهی ازخودم به جنابعالی ارائه دهم:
من قبل از ازدواج بایک آزاده و جانباز، با رتبه زیر200 دانشجوی یکی ازبهترین دانشگاه های تهران بودم.

درمصاحبه ای ازجنابعالی خواندم که گفته اید "پول دارم پورشه سوارمی شوم"!
من می گویم آن موقعی که جنابعالی سوار شدن به پیکان دولتی برایتان افتخارت بود، من با راننده خصوصی سوار بر بنز به تهران می آمدم.
خدا را شکر اکو سیستم ثروت در ایران عوض شده تا شما با پورشه هایتان چشم مردم را دربیاورید!

آقازاده های قدیم به جای ولگردی در ویلاهای شمال کار پدر را دنبال می کردند و از نوجوانی هم تحصیلات عالیه داشتند و هم در کنار پدر می ایستادند تا کار کنند و یاد بگیرند...
اما آقازاده های حالا اصلا نمی دانند شغل پدرشان چیست و یقینا درخیلی موارد، ندانند و یاد نگیرندبهتراست!
پدرمن یک انقلابی نبود، ولی برداشت اول گندم، سهم جبهه را می فرستاد و به ما می گفت:"به مدافعان وطنتان احترام بگذارید".

اگر فرزندانتان ازسهمیه دانشگاه استفاده کردند و با رتبه80000 کنار 30000 نشستند و دکتر شدند، اجازه بدهید فرزندان ما نیز از این سهمیه استفاده کنند!

جناب دکتر!
اگرکمی وقت بگذارید و به سایت کانون سربزنید می بینید بین رتبه های مناطق کشوری نیز تفاوت ها بسیار است.
به عنوان مثال اگرکسی درمنطقه 1 رتبه اش 10000 شود با همان رتبه کشوری، رتبه اش در منطقه 2 بین 6000 تا7500 خواهدبود
ودرمنطقه 3 رتبه اش بین 1800 تا 2500 خواهدشد و یقینا رتبه 2500 منطقه 3 درکنار رتبه 2500 منطقه 1 خواهد نشست با اختلاف رتبه بسیار در رتبه کشوریشان! و یقینا رتبه در سهمیه ایثارگران با این رتبه کشوری یقینا 100 نخواهدشد!
اگر1000 هم بشود با 2500 منطقه 3 خیلی فرقی ندارد!

این هایی که درمورد سهمیه ایثارگران می گویند در مورد رتبه های زیر500 خیلی صدق نمی کند.
زیرا رتبه کشوریشان زیر20000 می باشد، ولی درمورد فرزندان شما که رتبه کشوریشان 800000 شده است یقینا رتبه درسهمیه شان بسیاربالاست و در دانشگاه های تهران قبول نخواهندشد.
پس نتیجه می گیریم از سهمیه فرزند هیات علمی جنابعالی نیزاستفاده کرده اند.
فرزند من معدل سال سوم دبیرستانش19/5 بوده است و رتبه درسهمیه اش نیزعالی بوده است. تمام سال 6 صبح بیدارشده و11/5 شب خوابیده. درمدرسه شاهد درس نخوانده و درمدرسه خودش رتبه اول امتحان نهایی سال سوم بوده است.
پدرش10 سال اسیربوده... مادرش هم شاگرد ممتاز بوده. حال حق ندارد مانند فرزندان شما ازسهمیه استفاده کند؟
کمی منصف باشید! هرکس که تریبون دستش آمد هرچیزی از ذهنش گذشت، به زبان نمی آورد...
امیدوارم بفهمید ما هم تحصیل کرده هایی هستیم که آمدیم تا به مردانی که جوانی و آرامشمان را به آنها مدیونیم خدمت کنیم وخیلی بهترازشما بلدیم حرف بزنیم و با حرف زدنمان طرف را بلندکنیم و یا به خاک بمالیم...
فقط  آقازاده ایم و این آقازادگیمان اجازه نمی دهد به بزرگان وطنمان توهین کنیم!
تقاضای ما همسران ایثارگران ازشما این است:
اگرفرزندشما حق استفاده ازسهمیه رادداشت، فرزندمن هم حق دارد....
اگربه منطقه 2 و 3 کشوری به خاطر کم بودن امکاناتشان اجازه می دهند رتبه شان با رتبه منطقه 1 فرق داشته باشد باید برای ایثارگران هم این امتیاز وجود داشته باشد و این بسیار منطقی است که اگر برای آنها امتیاز مناطق محروم قائل می شوید برای ایثارگران نیز امتیازاتی قایل شوید..
اگرقرار باشد سهمیه ایثارگران برداشته شود، باید سهمیه مناطق نیز برداشته شود و همه با رتبه ی کشوری وارد دانشگاه شوند.

لطفا" مراقب حرف زدنتان باشید.

من الله توفیق

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
واعظان کاین جلوه در محراب و منبر می کنند. چون به خلوت می روند آن کار دیگر می کنند مشکلی دارم ز دانشمند مجلس بازپرس توبه فرمایان چرا خود توبه کمتر می کنند؟؟!!
با سلام اعتدال این است که همه دانش اموزان به تناسب توانایی و دانش خود وارد دانشگاهها شوند و کنکور اصلا برداشته شود .
کلا نظام اموزش و پرورش و وزارت علوم باید اصلاح بشود .
الان حتی مدیران مدرسه ها هم بچه هایشان را برای تحصیل می فرستند خارج از کشور تا استرس کنکور نداشته باشند و در فضایی شاد تحصیل کنند .
خیلی عجیب است که فرزند وزیر در ایران است !
دردعشق به وطن برای ایثارگرانی است که از همه چیز خود میگذرند بجای مدرک گرفتن از تجاوز دشمن جلوگیری وسوغات جنگ زخم شمشیر را بجان میخرند برای قطع دست دشمن از اهدا دست کوتاهی نمی کنند برای قطع طریق دشمن ازپامیگذرن قطع نخاع میشوند برای نابودی چشم طمع خصم از بذل چشمان میگذرند وعمی به ما عماوار بصیرت میبخشند وبرای خاموش کردن صدای توپ وخمپاره دشمن اگز شهید نشوند با کابوسی از هجوم دشمن موجی وار به منزل قدم می نهند عمری درد میکشند اولادی به این خانه می آید که باید با نبوغ خویش پدر را با غصه های دلخراش مادر تر وخشک کند و آینده خود را با درس خواندن تضمین کند
حالا تازه به دوران رسیده ها نمک همان رزمنده را میخورند چشم غره میروند نمکدان میشکنند شما دانشگاه های سراسر مملکت را مثل تهران مجهز نموده وتهرانیها را مهمان سفره ایثارگران نمایید
اکر خدای نکرده یک روز موشکی نزدیک دانشگاه فرود بیاید نخبگان کشور را نگه میدارند یا ایثارگران البته باید مباهات کنند که در کنار ایثارگرانی نشسته اند که هم غمشان دفاع از مملکت بوده وهنوز شاهد زخم شمشیر دشمنند هنوز شاهد سرفه های دردناک پدرانند
قدرشناسی را از روی احساسات زود گذر ندانیم ازعمق جان درک کنیم ما برای حفظ این مملکت خون دلها خورده ایم حق ما رسیدن به قله های افتخار بیشتری است ا همه فرزندان ایران را فرزندان خود میدانیم حق ما انزوا ودرد و ویلچر سواری و زخم بستر نبود با آرزوی ایرانی مقتدر وآباد و دینمداری باارزش تحت امر مولا ومقتدایمان خامنه ای عزیز وبه امید ظهور منجی عالم
بعد از چهل سال یک سهمیه ای داده اند که با توجه تصویب دیر هنگام آن معلوم هم نیست چقدر به درد ایثارگران بخورد و مرحمی برای زخمهای ناشی از فراموش شدگی آنان شود اینقدر سر و صدا بلند شده ، اگر امکاناتی که سایر کشورها به ایثارگرانشان داده اند ، میدادند چه ها که نمی شنیدیم ( یک سرچی بکنید همینذعراقی ها که با ما میجنگیدند چه امکاناتی بهشان داده اند )
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi