شناسه خبر : 56055
جمعه 28 مهر 1396 , 12:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

اشراف گرایی را کار بگذارید!

سیدعلی تقی آبادی- درخصوص پرسش فقر و ثروت از آن کیست، عرض شود امام خمینی(ره) فرمودند دلبستگی به دنیا سرآمد هر گناهی ست و این فرمایش بنیانگذار رهبرانقلاب در واقع خطاب به مسئولین نظام بود و امام خامنه ای بزرگ جانباز انقلاب اسلامی همیشه مسئولین نظام را از تجمل گرائی و اشرافی گری منع کرده ولی متاسفانه گوش شنوائی نیست!

 مسئولین البته به نظر حقیر ازمسئولیت دور شده و به میز وصندلی ریاست چسبیده اند و خوی ریاست، امرکردن و دستوردادن و تملق و چاپلوسی اطرافیان را می طلبد.

 عرض شود ایران به تنهایی خود یک قاره است. چراکه نعمات خدادادی بسیار را در خود دارد. ازجمله نفت،گاز، معادنی ازقبیل گوگرد، روی، مس، تیتانیوم، اورانیوم، سنگ آهن ذغال سنگ،خاک آلومنیوم،خاک رس،طلا وانواع آبزیان که صادرشده وارز بسیار وارد کشور می شود وازاین بابت خداوندمهربان را شاکرباشیم.

 عرض بنده را همه میدانند ولی از باب یادآوری باید گفت فقر،بیکاری .... مختص مستضعفین و پابرهنگان است و ثروت از آن کسانی که چه در زمان دفاع مقدس و چه حال که دفاع ازحریم عقیله بنی هاشم پشت به دفاع کرده و به دنبال مال وثروت اندوزی رفته و می روند، درعجبم حضرات چه در زمان دفاع مقدس و چه حال در دفاع از حریم عقیله بنی هاشم شهادت را پیشکش بچه مستضعف ها کرده وبهشت را وعده میدهند ولی فرزندان خودشان باثروت ملت درکشورهای دیگر خصوصاآمریکا وانگلیس درس چپاول واختلاس خوانده و بساط عیش ونوششان هم همه جوره برقراره، پدرانشان هم پول مردم را دلار کرده ومیلیاردی به حسابشان واریزکرده وبه ریش ملت بینوا ومحتاج می خندند!

 قبل از هرسخن دیگری عرض شود به خدمت شما آقایون اگر نمی دانید، بدانید فرزندانتان قبل ازاینکه فرزندشماهاباشند بندگان خداوند هستند و عین حماقت است که به خاطر بنده خدا خودتان را مدیون یک ملت کنید. آقایون میدانیدهرچندمیدانم که میدانید تحصیل کرده های واقعی وکسانی که میتوانندپست ومقام هایی را که افرادبیسواداشغال کرده اند وبه جای خدمت خیانت می کنند، چون سوادش را ندارند تنهاچیزی که از فرنگ یادگرفته وباخودشان آورده اند، چپاول و اختلاس است که انصافا" دراین موارد خوب ترم هایشان راپاس کرده اند، چنانچه متخصصین ومتعهدین برمسندهای قدرت تکیه بزنند، دیگر شماها نمیتوانید ثروت ملت رابه یغما ببرید. برای همین همیشه مقصر راخارجی ها جلوه می دهید!

 آیامیدانیدبااین کارهایتان چه بلایی سر مردم آورده اید؟ فاصله طبقاتی،تبعیض،بی عدالتی،اعتیاد،فقروفحشاءبیدادکرده! آقایون تا دیر نشده از خواب غفلت بیدارشوید. قدراین ملت را بدانید. بیائیدیک گوشتان راباز گذاشته وگوش دیگرتان راببندید وآن وقت باجان ودل به فرمایشات مقام معظم رهبری گوش داده وبه کاربگیرید. آن وقت خواهیددیدکشورمان ایران اسلامی الگوی همه دنیا خواهدشد. بیائید همچون اول انقلاب همه یکی شویم.

باورکنیداگربه اون روزها برگردیدوبرگردیم در دل ها جای داریدنه اینکه الان مردم جلوی رویتان همش بهبه وچه چه می کنند که از روی ترس است ولی پشت سرتان همش لعن و نفرین تان می کنند، مگرنمی بینید رهبری عزیز در دلها جای دارد؟ چراکه همه میدانندکه به دوراز اشراف گرائی بوده ودلبسته بدنیا نبوده ونیستند.

 این را نه بنده حقیر که همه دنیا اذعان به ساده زیستی رهبری وخانواده محترمشان داشته ودارند. مگرپیرومرادهمه ما خصوصا شمامسئولین مقام معظم رهبری نیستند؟ لذاعاجزانه درخواست داریم که بیائیدکاری کنیدکارستان که هم خدا را خوش آید وهم بنده های خدا وهم اینکه بیشترازاین دل رهبری را به درد نیاورید.

 خواهشا،درادامه عرایضم هرکس درهرپست ومقای که هست وصادقانه وبی منت به مردم خدمت میکندکه البته درقبال خدمتش مزد دنیوی اش را گرفته واجر اخروی شم باخداوندمتعال وهرکس درهرپست ومقامی که هست وخیانت می کندودرقبال خیانتش مزدهم دریافت کرده ولی دستش به بیت المال هم دراز می شود خداوندعذابش را زیاد گرداند ان شاءا...،دل براین دنیا مبندید همچون که شاه عباس رفت، جامه زرین گذاشت و باتن کرباس رفت.

 درخاتمه عرایضم نه ازباب تملق وچاپلوسی که از ته دل صحت وسلامتی توام طول عمرباعزت مقام معظم رهبری بزرگ جانبازانقلاب اسلامی ایران را از خداوندمتعال خوهانیم وسربلندی وعزت ملت عزیز کشورم ایران وبه اهتزاز در آمدن پرچم جمهوری اسلامی ایران را درتمام دنیا ازخداوندمهربان خواستاریم

باتشکرمعلول دفاع مقدس

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
http://fashnews.ir/fa/news-details/55971/
نقل از پست فوق
دکترا و سطح 2 حوزه 1396/07/18 - 23:30
فقر برای ایثارگران دفاع مقدس و مستضعفان باید باشد. و ثروت برای بیشتر وزیران میلیاردی فعلی و مدیرکان نجومکی و مسئولزادگان رانتی و ژن خوبکی
البته خدا وکیلی علاوه برشخص رهبرمعظم و محبوب انقلاب تنها مسئول و مقام پس از رهبرمعظم دکتراحمدی نژاد هستند که زندگی معمولی دارند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi