شناسه خبر : 56062
شنبه 22 مهر 1396 , 13:49
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ملت یمن به مزدوران سعودی درسی فراموش ناشدنی خواهند داد

فاش نیوز- رییس جمهور اسبق یمن گفت: ملت یمن دیر یا زود انتقامش را خواهد ستاند و به مزدوران که از مشاهده قتل کودکان زنان، جوانان و سالمندان یمنی لذت می برند، درسی فراموش ناشدنی خواهد داد.

خبرنگار شبکه خبری العالم گزارش داد؛ علی عبدالله صالح رییس جمهور اسبق یمن و رییس کنگره مردمی سراسری این کشور گفت که ملت یمن دیر یا زود انتقامش را خواهد ستاند و به مزدوران که از مشاهده قتل کودکان زنان، جوانان و سالمندان یمنی لذت می برند، درسی فراموش ناشدنی خواهد داد.

وی به مناسبت پنجاه و چهارمین سالگرد انقلاب 14 اکتبر افزود که هدف دشمن از قتل مردم یمن، تجزیه این سرزمین و تبدیل آن به کشورهایی کوچک و درگیر با یکدیگر می باشد.

وی ادامه داد که اگر مزدورانی که دشمنان را فراخواندند، نبودند، رژیم سعودی قادر به اجرای توطئه هایش ضد یمن نبود خصوصا که از خائنین و انواع مزدوران یمنی برای اجرای توطئه هایش استفاده نمود چون با تمام قدرت، اموال و جبروتش نمی توانست به تنهایی کاری انجام دهد.

علی عبدالله صالح سپس گفت که خون مردم بی گناه یمن، با گذشت زمان فراموش نمی شود، ظلم پایدار نمی ماند و پیروزی از آن یمنی هایی خواهد بود که به عدالت و یاری خداوند ایمان دارند.

منبع: العالم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi