شناسه خبر : 56073
شنبه 22 مهر 1396 , 15:57
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آزادسازی بیش از 90 درصد خاک سوریه از اشغال تروریست‌ها

گزارش وزارت دفاع روسیه از روند عملیات علیه داعش در سوریهروزنامه «کراسنایا زوزدا»، ارگان رسمی وزارت دفاع روسیه امروز (جمعه) در گزارشی اعلام کرد که در نتیجه ادامه موفقیت‌های نیروهای دولتی سوریه با حمایت نیروی هوایی روسیه، بیش از 92 درصد از خاک این کشور از دست گروه تروریستی داعش آزاد شده است. بر اساس این اطلاعات، در حال حاضر تنها کمتر از 8 درصد از خاک سوریه تحت کنترل تروریست‌ها قرار دارد.

علاوه بر این در گزارش یادآوری شده است که نیروهای هوایی-فضایی روسیه طی یک هفته گذشته بیش از 500 پرواز نظامی انجام داده اند که در نتیجه آنها هزار و 206 موضع متعلق به گروه‌های تروریستی از بین رفته است.

همچنین طی هفته گذشته، هواپیماهای بدون خلبان روسی نیز حدود 140 پرواز شناسایی انجام دادند که در نتیجه حداقل 130 موضع و محل استقرار تروریست‌ها کشف و شناسایی شده است.

بر اساس اطلاعات وزارت دفاع روسیه، تنها در روز گذشته (پنج شنبه) در نتیجه عملیات هوایی نیروهای روسی به مواضع نیروهای داعش در مناطق مجاور شهر «المیادین»، بیش از 70 تروریست داعشی به هلاکت رسیدند و حدود 30 تن دیگر در تونل‌های انتقالی خود محبوس شدند. 

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi