شناسه خبر : 56112
دوشنبه 24 مهر 1396 , 12:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نوحه‌سرایی برادر بالای پیکر شهید مدافع حرم +فیلم

شهید زینبی «محمد عماد الزین» ملقب به «ملاک» است. برادر او بر بالای سر پیکر مطهر برادرش حاضر شده و با او وداع می‌کند.

شهید محمد زین

لبنان یکی از کشورهایی است که طی شش سال جنگ سوریه با گروهک‌های تروریستی به عنوان یکی از گروه‌های اصلی مقاومت در صحنه مبارزه با تکفیری‌ها حضور داشته و در کنار مجاهدان ایرانی، افغانستانی، پاکستانی، عراقی و سوری در زمره مدافعان حرم اهل بیت(ع) شهدای بسیاری تقدیم جبهه مقاومت کرده است. خط مقاومت اسلامی برای حزب‌الله لبنان که مهمترین و اصلی‌ترین گروه مقاومت این کشور محسوب می‌شود در حال حاضر در دو جبهه نبرد با صهیونیست‌ها در مرز لبنان و نبرد با تکفیری‌ها در سوریه تعریف می‌شود. آن‌ها به شهدای مدافع حرم خود که در راه دفاع از حریم حرم حضرت زینب(س) به شهادت می‌رسند، شهدای زینبی می‌گویند.

شهید زینبی «محمد عماد الزین» ملقب به  «ملاک» از اهالی شهر جنوبی «بنت جبیل» در لبنان است که در 22 آگوست 2017 میلادی به شهادت رسیده است.برادر شهید زینبی محمد الزین بر بالای سر پیکر مطهر برادرش حاضر شده و با او وداع می‌کند. او بالای سر پیکر این شهید مدافع حرم لبنانی نوحه سرایی کرده و مرثیه می‌خواند. او چندی پیش داوطلبانه برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) راهی سوریه شده و بعد از مدتی توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیده بود. فیلم این وداع جانسوز برادر در ادامه قابل مشاهده است:

download

منبع: تسنیم
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi