شناسه خبر : 56117
دوشنبه 24 مهر 1396 , 13:31
اشتراک گذاری در :
عکس روز

ایثارگران جهت اطلاع

جانباز50 درصد  -   صندوق قرض الحسنه شاهد پول ایثارگران را بلوکه کرده مدیرانش سود هنگفت ان را به جیب خود زدند و به سهامدارنش که اعضای ان می باشند هیچ سودی پرداخت نمی کند واز وام های پرداختی 5درصد بهره می گیرد.

ایثارگران جهت اطلاع

 

اینستاگرام
خیر است انشاالله!
برادر این دست خبرها دیگه دمده شده !! یعنی طبیعی وعادی است !!
کجا ی مملکت اختلاس وتبانی وبالا کشیدن نیست که توی بنیاد ومجموعه تابعه اش نباشه!!الان این حرکتهای خفن نه تنها افتخار است بلکه پاش بیفته مدال هم میدن!!!
البته نه از اون مدالهای افتخار ایثار و... که گردن من وتو انداختند وباهاش برامون تره هم خرد نمیکنند.
عزت مستدام
بزرگوار همه میدونن که سطوح مدیریتی سطح بالای بنیاد در ضدیت با جامعه ایثارگر وجانباز در حال یکه تازی میباشند ، متاسفانه این خواست ،خواست دولتمردان در سطوح بالا میباشد مگر نشیدی که رای اکثریت واقلیت را مطرح کردند
طبق اطلاعاتی که دولتمردان از وضعیت رونق مثال زدنی پسا برجام ،(خودشان) در جامعه میدهند وضعیت گل وبلبل است ،حالا این گل وبلبل نغمه سرایش برای خودشان است وبس.
مطالبات قانونی سالها جمع شده جامعه ایثارگر وجانباز دیگر دفن شده است
ذخیره مرخصی شهدای ارتش نفهمیدیم کدوم ارگان بایدبده ارتش یابنیاد؟به هرکدوم مراجعه میکنم مثل توپ فوتبال به همدیگه پاس میدن.ودرحالی که شنیده شده که بنیادشهیدبودجه خوبی ازدولت جذب کرده وبه خانواده شهدا بدهکاره ولی طاهرا کتمان میکنن.خدایا اگه حق مارونمیخوان بدن به هزاردرد گرفتارشن.
باسلام .
خوب است.
خوب است.
باید با داد و بیداد بروید و پولتان رو بیرون بکشید و اعلام کنید که نمی خواهم حتی یک ریال آن ذخیره شود. بعد سعی می کنند با ترفند ما به شما وام جهزیه برای دخترانان را می دهیم و وام برای شغل پسرانتان! که این هم دروغ محض است چون مثل همه موسسات مالی هم آن ها فرد را در نوبت قرار می دهند که آخرش هم آیا بدهند یا ندهند، و زمان را به قدری می گذرانند که دیگر آن وام آن آبرویی که را که باید بخرد، نمی خرد و عملا صرف قرض ها میشود! ...
تمام خانواده بدون ترسیدن از انذارهای مسئولین این صندوق باید بروند و پولهایشان را بیرون بکشند و اعلام قاطع کنند که بعد از آن دیگر حتی یک ریال از حقوقشان را برایشان پس انداز نکنند.
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi