شناسه خبر : 56119
سه شنبه 25 مهر 1396 , 10:45
اشتراک گذاری در :
عکس روز

آشی که برای ما پختند

شما فکر می کنید کل هیات حاکمه و نظام (دولت ، مجلس و ...) اگر سنوات ارفاقی را برای بازنشستگی فرزندان شهدا تصویب کنند دردی از درد های ما کم می شود .

صمد مهدی پور - شما فکر می کنید کل هیات حاکمه و نظام (دولت ، مجلس و ...)  اگر سنوات ارفاقی را برای بازنشستگی فرزندان شهدا تصویب کنند دردی از درد های ما کم می شود.

سلام و درود بر شما جناب آقای دکتر سید محمود مدرس هاشمی رئیس محترم دانشگاه صنعتی اصفهان و همه انسانهای آزاده و آزاد اندیش
آقای دکتر شما فکر می کنید کل هیات حاکمه و نظام (دولت ، مجلس و ...)  اگر آمدند و سنوات ارفاقی را برای بازنشستگی فرزندان شهدا تصویب نمودند دردی از درد های ما کم می شود و آن زخم و جراحت و درد ناشی از یتیم شدن فرزندان شهدا که بر روح و روان و ذهن و حتی جسم آنها ایجاد شده درمان می شود؟ باید بگویم این غیر ممکن است!.

هیچ مرهمی برای آن زخم ها و جراحاتی که در اثر شهادت پدزان ما ایجاد شده است را درمان نمی کند، شاید فقط مرهم و مسکنی برای درد و رنج ها باشد که عمری داریم با آن می سوزیم و می سازیم.

متاسفانه عدم توجه به موقع و متعهدانه شما به عنوان یک مسئول در این کشور و سایر مسئولان این درد و زخم ها و جراحات کهنه را تازه تر می کند، اما ای کاش همینطور که اکنون نظر و مخالفت خود را با قانون سنوات ارفاقی برای بازنشستگی ما فرزندان شهدا اعلام کرده اید، سن شما هم اقتضاء می کرد در همان سال 60 که پدر من داوطلبانه عازم جبهه شد با رفتن او مخالفت و مانع از رفتن  امثال او می شدید.

آنوقت می گفتید فلانی حالا که دارید میروید جبهه و جنگ شهید می شوید و بعد از تو همسر و فرزندانت رنج ها و مصائب زیادی را را متحمل خواهند شد.

بله آقای دکتر فقط روی صحبتم با شما نیست بلکه با همه مسئولان و مردمی است که متاسفانه با حرف های نسنجیده خود
باعث رنجش و تازه شدن درد ها و رنج های ما شده اند.
تا غمت پیش نیاید          غم مردم نخوری
فکر نکنید این قانون بازنشستگی حتما و قطعا به نفع ما تمام می شود، نخیر،  چه بسا ممکن است ما را دچار مسائل و مشکلات دیگری نماید، اما چه کنم که دل خوشی از این دانشگاه ندارم. عوامل زیادی باعث شد از این دانشگاه دلسرد و بی انگیزه شوم و حالا که این قانون هست اگر شما اجازه دهید از این قانون استفاده می کنم.

اما اینکه بعد از بازنشستگی چه خواهد شد توکلم به خالق این جهان هستی است و از او خواهش و استغاثه می کنم تا برای من و هر کسی که دست نیاز به رخ بی نیاز او دراز می کند بهترین ها را مقدر کند.
الهی و ربی من لی غیرک
ای کاش هیچ گاه جنگی نمی شد و همه مردم دنیا همواره در صلح و آرامش زندگی کنند تا نه کسی کشته شود و نه قوانینی به نفع دیگران وضع شود، تا عده ای حسرت نخورند که عجب همه چیز برای خانواده کشته شدگان جنگ مهیا و چقدر برای خانواده و فرزندان شهدا اوضاع خوب شده است و در ناز ونعمت و همه امکانات غوطه ورند.

آقای دکتر سوال من از شما این است که چند روز می توانید از همسر و فرزندان خود دور شوید؟ همسر و فرزندانت چقدر طاقت و تحمل دوری از شما را دارند؟

حالا شما تصور کنید امثال پدر بنده  36 سال است از ما دور شده و ما را در انبوه درد و رنجها گذاشته و رفته اند و من 36 سال است او را ندارم و در نبود او دردها ، زجرها و رنج ها و مصائب زیادی را متحمل شده ام.
اما به چه قیمتی؟ به این قیمت که از انواع و اقسام قوانینی که برای من فرزند شهید تصویب شده حظ و لذت ببرم؟ و شما هنوز هم نمی دانی چه لذتی دارد.!
خدا قسمت و روزی ناکامان و حسرت به دلان و آنهایی که حسرت ما فرزندان شهدا را بخاطر این همه امکانات و نعماتی که برای ما فراهم شده کند.

بابا جان قربونت برم تا آمدم طعم داشتن بابا را بچشم رفتی، اما شاهدی که بعد از رفتنت بعضی از مسئولان کشور و بعضی از مردم آشی برای ما پختند که خدا می داند چند وجب روغن ناب و خوشمزه روی آن جمع شده و من نمی دانم با چه حرص و ولعی آن بخورم.

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
فرض کنید در سالهای دفاع مقدس همه رزمندگان دارای گوشیهای هوشمند مجهز به اینترنت پر قدرت بودند ، تا حالا فکر کردید چه اتفاها و چه صحنه هایی در تاریخ به ثبت میرسید؟ من و پیکر شهید ‌... همین الان یهویی !!!
من و خدمه تانک چیفتن ،، فکه دوکیلومتر مانده تا مرز عراق !!!
مادرجان : این عکس رو از ارتفاعات شاخ شمران نزدیک سد دربندی خان عراق همین الان یهویی گرفتم واست فرستادم . مادرجان ببین نهار نون خشک کپک زده با تن ماهی داریم !!!
وای ؛؛؛؛ مادرا چی میکشیدن ؟؟؟
اوه ..اوه .. اوه.. پدرا چی میگفتن ... نیگا کن پسر دسته گلمو با نون لقمه ایی ده تومن بزرگ کردم ..اونوقت دارن بهش نون کپک زده میدن ؟
راستی امکان داشت موگرینی هم اونجا دم در سنگر باما سلفی بگیره ؟ یا فقط آفریده شده بود واسه بعضی مجلس ها ؟
بگذریم ... اما اگر گوشیها بودند چقدر داغها تازه تر می شد !! از جان گذشتگی رزمندگان و جانبازان و شهدا به این زودی ها فراموش نمیشد . شاید دو سه نسل طول میکشید تا به زور متدد روز از یادها برویم .
بله ... امروز بهروز وثوقیها و خواننده های زمان شاه بیشتر در ذهنها جا خوش کرده اند تا مردان یکه مرد دهه شصت . دلاوران بی شیله پیله از جان گذشته .
اگر گوشیها بودند شاید کلاه کمتر سرمان میرفت وبه اسم ما دکان و بقالی های آنچنانی و سه هزار میلیاردی ها خود را یواشکی با صنف ما قاطی نمیکردند ‌.
از چندین سال پیش تا هم اکنون هر که از راه میرسد یا رزمنده بوده یا مجروح بدون صورت سانحه ویا شهید شده خودش خبر ندارد ،، وچون هنوز بدنش گرم است سر پا ایستاده است وپیگیر حقش است .
ایکاش گوشیهای هوشمند را در زمان جنگ داشتیم تا تیری ، ترکشی ، موجی ، ناز ما را میخرید .... سلفی من وترکش تبری همین الان یهویی !!!
من و موج انفجار لب کارون !!!
من و زنجیر تانک همین الان شلمچه سه را شهادت ، یهویی !!!

فلسفه عرایض بنده برای این است که دقیقا مشخص می شد که چه کسانی اون جلوها بودند و جانشان در کف دستشان و چه کسانی پشت تلویزیونها بودند و شعار جنگ جنگ تا پیروزی را سر میدادند ...
چه کسانی مخلصانه از کیان نام وعزت ایرانی دفاع کردند و چه کسانی ناجوانمردانه در حال چپو کردن بیت المال هستند .
اگر این همه پیشرفت آن زمان بود مشخص می شد چه کسانی واقعا کسی بودند و چه کسانی ناکس .
تصور کنید در خط پدافندی مهران هستید و گوشی خود را روشن میکنید و وارد سایت فاش نیوز می شدید !!! فکر میکنید تیتر اول سایت فاش چه بود ؟
جناب ساقی تهران بود ویا جبهه ؟
قنبر هنوز هم در حال کل کل با بچه ها در سایت بود ؟
جانباز عسگری کجا بود ؟
جانباز شیمیایی 1 .. . محمد رضا ... ترابی ... فرید اسکندری ... هموطن ... محسن ناطق ... و همه دیگر عزیزان تهران بودند؟؟؟
خانم محمدی زحمتکش باز هم از جانبازان هفتاد درصد مصاحبه میکرد ویا یک راست می آمد خط مقدم وبا مرتضی خاکپور گیلانی هم مصاحبه میکرد .

عزیزان یقینا و مطمئنآ ایمان دارم همه شما ها در جبهه و خط مقدم بودید زن و مرد هم نداشت اهل دل نزد اهل دل رود ...
امیدوارم گوشی های ملائک خداوند تمام چهره های نوارنی دلاوران بی نام نشان دیروز را ضبط و ربط کرده باشدتا در دادگاه عدل ، باسند محکمی جانباز شناخته شویم وخانه دومتری آخرتمان بهشت باشد .
یا علی مدد .
سلام جناب ساقی . قدر داشته هایت را نمی دانی !!!

زمان زود میگذرد
بی بی ها هم یک روز نی نی بودند
فقط...
گذر زمان
نقطه هایشان را جا به جا کرده است
پس قدر داشته هایتان را بدانید و از لحظه لحظه زندگیتون لذت ببرید ...
احسنت برشما اگر اون گوشی ها بود الان متن زیبای شما هم به جای برجام وجناح بازی در سایت در کوشه ای با تیتر درشت میدرخشید دلاور
شما چرا یه فیلمنامه تخیلی واسه بالیوود نمی سازی با این متن هایی که سراسر بافته ذهن متلاطم شماست برادر جان.....
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi