شناسه خبر : 56148
چهارشنبه 26 مهر 1396 , 11:24
اشتراک گذاری در :
عکس روز

یک انقلابی واقعی + عکس

ساده حرف می زند. ساده لباس می پوشد. با اینکه برای خودش اسم و رسمی دارد نشانه ای از غرور در رفتارش دیده نمی شود. حس جاماندگی و دلتنگی بیش از هر چیز دیگری در کلام و قلم اش جلوه گری می کند.

هر کس دیگری هم جای او باشد و شهادت صدها نفر از دوستان و همسنگرهای اش را ببیند، هرم فراق یاران ثانیه ثانیۀ عمرش را به آتش می کشد. قلم شیوا و روانی هم دارد. به راحتی در فضاپردازی خاطره های اش گم می شوی. طول و عرض خاطره های حاجی به اندازۀ روزهای انقلاب است. از بیست و دوم بهمن ماه گرفته تا ماههای پر تلاطم اول انقلاب و غائلۀ کردستان و دفاع مقدس و سالهای بعد از آن.

یکسال بعد از ماجرای معروف دیپلمات ها در لبنان کنار یاران و تربیت شده های حاج احمد جنگیده و در حوزۀ فرهنگ هم صاحب نظر است. مواضع روشن و حضور کوتاه ولی اثرگذارش در قلاده های طلا نشان داد که خط و مرز درستی با فتنه و فتنه گرها دارد.

اگر به جریان های تعیین کننده در حوزۀ ادبیات و سیاست کشور متصل بود نامش بیشتر شنیده می شد ولی این راوی سیرۀ شهدا اهل این بازی ها نیست.

با چندین عنوان شناخته می شود ؛ استاد، رزمنده، نویسنده، جانباز، فعال فرهنگی، خبرنگار، عکاس جنگ و ... حمید داودآبادی

* حمید بناء

اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi