شناسه خبر : 56154
چهارشنبه 26 مهر 1396 , 16:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

«شهید بلورچی» به فرانکفورت رفت

«علی اکبری» مدیر انتشارات یا زهرا، با اشاره به حضور در نمایشگاه بین‌المللی کتاب فرانکفورت، اظهار داشت: کتاب زندگی‌نامه و دست‌نوشته‌های شهید «علی بلورچی»، تنها نماینده انتشارات یا زهرا در نمایشگاه امسال فرانکفورت بود.

وی گفت: این کتاب مجموعه دست‌نوشته‌ها، دلنوشته‌ها و نامه‌های شهید به دوستان، نامه‌های محاسبه وی از نفس خود است.

مدیر انتشارات یا زهرا افزود: این شهید یکی از رتبه‌های برتر و پذیرفته شده دانشگاه صنعتی شریف بوده است که به شاگردی آیت‌الله حق شناس در می‌آید. مادر وی بهایی بوده که مسلمان می‌شود. ایشان در واقع پرورش یافته مکتب آیت‌الله حق شناس بود.

اکبری خاطرنشان کرد: این کتاب تاکنون سه بار تجدید چاپ شده و مورد استقبال مخاطبین قرار گرفته است. همچنین این کتاب برنده یکی از جوایز، کتاب سال دفاع مقدس نیز بوده است.

وی درباره برنامه‌های این انتشارات برای ترجمه آثار دفاع مقدس به زبان‌های خارجی گفت: چند سال پیش تفاهم‌نامه‌ایی را برای انجام ترجمه انگلیسی و آلمانی چند کتاب دفاع مقدس با دانشگاه امام حسین(ع) انجام داده‌ایم اما هنوز کار ترجمه آن به پایان نرسیده است.

مدیر انتشارات یا زهرا اظهار داشت: فعالیت‌ها و مشغله‌های داخلی باعث شده تا فرصتی برای پرداختن به ترجمه و فعالیت‌های بین‌المللی نداشته باشیم.

اکبری همچنین درباره تولیدات جدید این انتشارات عنوان کرد: کارهای تازه‌ای را در دست نوشتن داریم که به زودی خبرهای مرتبط با آن را منتشر خواهیم کرد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi