شناسه خبر : 56162
جمعه 28 مهر 1396 , 15:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

همه درها را به رویمان بستند!

بنده جانباز شیمیایی و اعصاب و روان هستم و دیگر همرزمان ودوستان که برای اجرای عدالت ومصوبات مربوطه همیشه چشم انتظار و امیدوار بودیم

سرگزی- همه درها را به رویمان بستند!

 در دفاع مقدس، جنگ هشت ساله قوانینی داریم که افراد غیر شاغل و داوطلبان بسیجی و رزمنده براساس وتعاریف آن قوانین به عنوان کادر رسمی بسیج و سپاه محسوب می شوند و سال هاست امروز و فردا کردند اما برای عده‌ای اجرا شد و برای اکثریت خیر.

 از جمله قانون 175سپاه پاسداران که بنده حتی طی نامه ای رسمی  وممهور به مهرسپاه، ناحیه مقاومت شهرستان مرکز استان، معرفی شدم برای تکمیل پرونده، متاسفانه شخص مسوول قسمت ایثارگران پرونده رو به طریق دیگری که متفاوت با هدف ماده 175 سپاه بود تشکیل نمود وازجائی که ایشان درمحل کار حضورنداشتند وبنده بجهت سرگردانی گلایه داشتم، چندسالی هم پرونده بنده را اختفا نموده بود و در مراجعات بعدی جهت اطلاع از حصول نتیجه اظهارات غیر معمولی بروز میداد. متاسفانه دولت ها هم درحق شرعی و قانونی رزمندگان و جانبازان فاقدشغل کوتاهی های غیر قابل گذشت و ظالمانه ای اعمال نمودند.

 بنده جانباز شیمیایی و اعصاب و روان هستم و دیگر همرزمان ودوستان که برای اجرای عدالت ومصوبات مربوطه همیشه چشم انتظار و امیدوار بودیم وحتی با مصاحبه هائی که رئیس ایثارگران کشور با گزارشگران وخبرنگاران داشتند کرارا" وعده ونوید اجرا وپرداخت معوقات ومطالبات گذشته را عنوان می نمودند، اما در دولت جدید به ناگاه همه این مصوبات وقوانین مربوطه را کنار گذاشتند وبه کمترین حد امکان بصورت کمک معیشت مبلغی ناچیز بصورت سلیقه‌ای و دلخواه شاید به اندازه صدقه وهر ماه دیر و دیرتر واریز می کنند، و عنوانش را کمک معیشت نام نهادند برای پایمال کردن حق و حقوق این قشر مظلوم وبی سرپناه و مدافعان بی مدافع، اگر ببینید وبگویم وبنویسم،شرح حال وزندگی یا آوارگی ام را نمیدانم چه احساسی خواهید داشت!؟

 هرچند احساسات و حس نوع دوستی و عدالت کمرنگ وجایگاهی ندارد. مخصوصا دوره ای که مسوولان فقط تلاش دارند حقوق ها نجومی تر وضعفایی همچون جبهه ای ها لگد مالتر بشوند! باید ببینید و درک کنید و سرگذشت عجیب مون با دانش آموز مانده از تحصیل و آواره خانه دوست و آشناو بستگان آن هم شهرهای مختلف،آنگاه با تدبیر ومدبرانه تفکر کنید وحستان را بیان کنید.

 اجاره نشینی، آوارگی، عدم توانائی مالی، بازمانده از تحصیل، فشار وضعف حاصل از اثرات مواد شیمیایی حتی تا مرز نابینائی چشم ها، سستی ها و فلج های جسمی،فشار بر مغزواعصاب وسردردهای فوق العاده خطرناک و جانکاه که درکش بر دیگران محال است، حتی گاها لرزش هائی بصورت جان کندن هم اتفاق افتاده،با سه فرزند،دوتا شون آواره از تحصیل مانده واز همه زجر آور تر زمان شیرخوارگی فرزند کوچک،مجبور به مصرف شیر خشک وعدم توانائی تامین شیر،و ضجه های شبانه! بی شیر!

چگونه میتوانید تحمل کنید، برای رزمنده‌ای که یلی بوده،کوچکترین جنگاور جنگ بوده،خاطرات که مرور میشود، قابل قیاس با امروز وکرسی نشینان که چه عرض کنم،!حتی فکرش هم مشکل و آزار دهنده و والله کشنده هست! به فکر که فرو میرویم حتی به سکته زدن می رسیم، آیا چاره ای هست؟

 برادر عزیز سرلشکر بزرگوار فرماندهی محترم سردار جعفری!
آیا امیدی هست که فرزندانمان بتوانند به تحصیل اعاده بشوند؟!
ریاست محترم دولت آقای روحانی!
آیا وعده‌های ریاست محترم ایثارگران سردارابوالقاسم شریفی و عمل به نص صریح قانون وپرداخت معوقات رزمندگان، بار دیگر از زبان ایشان قابل تکرار هست!
جناب ریاست محترم مجلس شورای اسلامی برادر عزیز لاریجانی که جنابعالی هم ملبس به لباس مقدس سپاه پاسداران بوده اید!؟

آیا به لباس مقدس سپاه پاسداران انقلاب که نماد مهربانی وعطوفت و ایثار و ازخودگذشتگی است این اتفاقات برمیتابد!؟

اللهم عجل لولیک الفرج

آمین

لا حول ولا قوه الا بالله العلی العظیم
ماشاءالله کان لا حول ولا قوه الا بالله

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
کجایند مردان بی ادعا
باسلام وخسته نباشید،سئوال بنده به‌عنوان یک رزمنده بسیجی با حدود 8ماه سابقه در جبهه و عملیات این است که مشخصا تا به حال چه قوانین اجرائی و عملی برای رزمندگان در نظر گرفته شده است، بعنوان نمونه سند راهبردی رزمندگان که توسط آقای جهانگیری معاونت محترم رئیس جمهور ابلاغ شده است،جز مشتی ماده و بند و تبصره نتیجه دیگری عاید رزمندگان دفاع مقدس شده است و یا مصوبات غیر اجرائی مشابه دیگر در مورد رزمندگان جز مثنوی هفتاد من کاغذ،در عمل و اجرا حتی یک مورد میتوان ذکر نمود که بدرد بخورد و متاسفانه بیشتر سبب سردرگمی و اتلاف وقت و بعضا تحقیر و تمسخر،نتیجه ای دیگر عاید نمیشود.مشکل مصوبه نیست درد اینجاست که متاسفانه هیچ اراده و نیت خیری برای کمک به جامعه ایثارگران در بین دولتمردان نیست، وگرنه میتوان با 4بند در یک مصوبه مشخص و الزام آور که یک چهارم کاغذ a4 برای رزمندگان و صد البته برای جانبازان و خانواده شهدا مصوب میشود،خدماتی در خور و شایسته به این قشر دلسوز و وفادار به نظام و امام راحل و رهبری معظم،ارائه نمود.ضمن تشکر از برادران عزیز دست اندر کار این سایت تقاضا دارد اگر ممکن است ساز وکار و راه حلی اندیشیده شود (پیروفرمایشات حضرت آقا در مورد لزوم توجه به ایثارگران) جامعه ایثارگران بتوانند همه در سراسر کشور شناسائی شوند و با نمایندگان قانونی که انتخاب می نمایند حرف و حقوق حقه خودرا درمراجع تصمیم گیری و قوای سه گانه پی گیری و به عرصه عمل و اجرا برسانند.
باسلام:ضمن خسته نباشيد خدمت يكا يك عزيزان همسنگر م مخصوصا عزيزان اصحاب رسانه فاش نيوز.بنظرمن اگه اين گروه از اصحاب فاش نيوز محترم بتونن خواسته هاي ايثارگران عزيز رارسانه اي بكنند بهترين روش باشه براي اجراي قوانين فقط رسانه اي بكنيم البته با همت بزرگان ايثارگران ميشه رسانه اي كنيم.
باتشكر از همه مسئولين محترم
سلام . سردار شریفی کجائید؟
حداقل بیائید احوال جویی کنید از این ایثارگران تاریخ گذشته . فکر میکنم ، نه یقین دارم باز به قول و وعده های شما گوش میکنند وحداقل یک سال دیگر در رویای خود فرو میروند.
سلام آقای ساقی عزیز مطلب قبلی من را به دید سیاسی نگاه کردید وچاپ نکردید اگر به دید جانبازان مطلب را مطالعه میکردید بیان درد دل ایثارگران به سردار شریفی بود اما...

دوباره فصل نوشتن بودجه و ارائه آن به مجلس و در آخر وعده و وعیدهای مجلس به ایثارگران شروع شد بگذریم اینها مقدمه سخن من با سردار شریفی می باشد . آقای شریفی شما هر سال اجرای قانون را به سال آینده موکل میکنید به دلیل های گوناگون مثل عدم تخصیص بودجه ، با توجه به مسئولیت بزرگ و سنگین شما در قبال ایثارگران ، خواهان آن هستیم از هم اکنون، آقای نوبخت را در تدوین بودجه همراهی و راهنمائی کنید. قبلا تمام ایثارگران از شما ممنون و سپاسگذارند.


آقای ساقی عزیز شاید بازی با کلمات من مثل شما نباشد و آدم کم سواد زیادی باشند که مطلب را درست نخوانند شما لطف کنید و مطلب را به روز چاپ و یا به اطلاع سردار شریفی برسانید ممنونم.( دلخور نشوید شاید وسیله شده و درد تعداد زیادی از ایثارگران را برطرف کنید). اگر هست اجرتون با اون. ممنونم
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi