شناسه خبر : 56171
پنجشنبه 27 مهر 1396 , 09:03
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نیروهای مزدور بارزانی بازهم نقره داغ شدند

نیروهای مزدور بارزانی بازهم نقره داغ شدند/ ۱۰ منطقه دیگر در نینوا و کرکوک از تصرف نیروهای کُرد خارج شد + نقشه میدانی و تصاویر

نیروهای مزدور بارزانی بازهم نقره داغ شدند/ 10 منطقه دیگر در استان های نینوا و کرکوک از تصرف نیروهای کرد خارج شد

نیروهای عراقی در حومه گذرگاه «ربیعه» موفق شدند شهرک «تل کوجر» و مناطق حومه را از نیروهای اقلیم کردستان بازپس بگیرند.

 به گزارش مشرق، نیروهای عراقی در ادامه عملیات بازپس گیری مناطق تحت تصرف نیروهای اقلیم کردستان موفق شدند مناطق «کومبتلر، باجوان، مرعی، ابوخرجه، مشیرفه و مامه» را در حومه شمالی شهر کرکوک به کنترل خود درآورند.

در حال حاضر نیروهای پلیس فدرال عراق در مناطق بازپس گرفته شده مستقر شده اند و نیروهای اقلیم کردستان این مناطق را به طور کامل تخلیه کردند. پیشروی نیروهای عراقی برای بازپس گیری مناطق تحت تصرف در این محور ادامه دارد.

برای مشاهده نقشه در اندازه بزرگتر، روی آن کلیک کنید

از استان نینوا عراق هم خبر می رسد، نیروهای عراقی در حومه گذرگاه «ربیعه» موفق شدند شهرک «تل کوجر» و مناطق حومه را از نیروهای اقلیم کردستان بازپس بگیرند؛ نیروهای پیشمرگه کرد به نام «روج» وابسته به حزب اتحاد دموکراتیک کردستان (مسعود بارزانی) از این محور عقب نشینی کردند.

نیروهای عراقی در محور «سهل نینوا» (شمال و شمال غرب حومه شهر موصل) همچنین توانستند کنترل گذرگاه «حجی عمر» و منطقه «کرمیان» را در دست گیرند؛ در این محور نیروهای وابسته به حزب مسعود بارزانی به همراه تروریست های پژاک، حزب کارگران و  PU سوریه» با شلیک چند خمپاره نیروهای بسیج مردمی را هدف قرار دادند.

برای مشاهده نقشه در اندازه بزرگتر، روی آن کلیک کنید

در جریان این حملات، تعدادی از نیروهای بسیج مردمی عراق به شهادت رسیدند و تعداد دیگر هم مجروح شدند؛ یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: فرمانده هان بسیج مردمی عراق در این محور تا حد ممکن تلاش می کنند با نیروهای کرد درگیر نشوند.

به گزارش مشرق، نیروهای وابسته به مسعود بارزانی همچنین گروهی دیگر از نیروهای کرد را که حاضر به همکاری با آنان نشدند را در این محور هدف قرار دادند؛ نیروهای امدادی و کادرهای درمانی بسیج مردمی برای مداوای مجروحان پیشمرگه های کرد به منطقه اعزام شده اند.

اینستاگرام
گویا خواب بارزانی رابرعکس تعبیرکرده بودند که گفته بود حالادیگر راحت میتوانم بمیرم یارو فکرکرده بودشهرحرته ومیزارن راحت پرچم اصراکتل را بلند کنه وراحت جون بکنه ..خوب شد دست حساب دست بقیه بدخواهان هم اومد ..البته نباید ازروشنگری واینده نگری دیگربرادران کردکه نگران بیفکردی اوبودند غافل شد
بارزانی عجب خیانتی در حق مردم مسلمان عراق کرد و چهره مزورانه و خائن او آشکار شد. اسلام همیشه از منافقین ضربه خورده است،
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi