شناسه خبر : 56200
یکشنبه 30 مهر 1396 , 11:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

مدافعان ایثارگران کجای قصه اند!

جالب است قانون جامع ایثارگری در مجلس تصویب می شود اما اجرا نمی شود. بودجه برای مسکن و تحصیل و...در قانون بودجه سنواتی لحاظ شده ولی سال دارد تمام می شود هنوز جانبازان و رزمندگان در پیچ و تاب اداره بنیاد گیج و بلاتکلیف هستند.

معلم جانباز - با عرض سلام و احترام خدمت همرزمان و سایت وزین فاش نیوز؛ در رابطه با مشکلات جامعه ایثارگری هر روز مطالب متنوعی نوشته می شود و درد دل دوستان گاهی انسان را تا حد جنون پیش می برد. آنچه لازم است نوشته و گفته می شود اما کسی از مسئولین نه گوش می کند و نه مطالب را مطالعه و نه دردی را مداوا و نه مشکلی را حل می کند.

جالب است قانون جامع ایثارگری در مجلس تصویب می شود اما اجرا نمی شود. بودجه برای مسکن و تحصیل و...در قانون بودجه سنواتی لحاظ شده ولی سال دارد تمام می شود هنوز جانبازان و رزمندگان در پیچ و تاب اداره بنیاد گیج و بلاتکلیف هستند. از قبر مجانی تا... سرتان را درد نیاورم، اگر همه این دوگانگی ها و دروغ های دولتیان و مجلسیان را یک به یک بنویسیم خودش کتابی خواهد شد. راستی تابه حال اندیشیده اید علت چیست؟ بانی آن چه کسانی هستند و مدافعان ایثارگران کجای این قصه اند؟ آیا فکر می کنید چون احکام بودجه اجرا نمی شود دلیل خاصی دارد و چرا سایر بندهای بودجه سردرگم نیستند.

آیا ما در دولت و مجلس جانباز و ایثارگر و خانواده شهید کم داریم که قادر نیستند از حق ما دفاع کنند؟ خیر دوستان؛ ما در مجلس فراکسیونی بنام ایثارگران داریم و در دولت فرزند شهید برادر شهید و جانباز فراوان داریم. پس علت پشت گوش انداختن مصوبات ایثارگران چیز دیگری است که شما بهتر ازمن حقیر می دانید. دولت محترم و وزارت محترم امور خارجه یک لطفی بکنند از کشورهای بی دین و کافر متجاوز خارجی تحقیق کنند آنها چگونه به کهنه سربازان خود و مجروحین جنگ های تجاوزگرانه خود خدمت می کنند و نتیجه تحقیق خود را به مسئولین دینمدار و انقلابی ومردان تدبیر و امید بدهند تا شاید تلنگری بخورند و به خود آیند.

امروز همرزمان ما که به واسطه ی رأی ماها و امتیاز ایثارگری معروف شده اند و در کرسی های مجلس جلوس نموده اند به فکر سلفی و جشن اینستاگرامی و مال اندوزی و لابی برای ترقی فرزندان و اقوام و خویشان خود هستند و پاک فراموش کرده اند همسنگران دیروز آنها منتظر شق القمر آنهایند. اما دولتیان هم آنقدر گرفتار دزدی اطرافیان خود هستند که شاید یادمان نیفتند. هر روز برادر یکی از دولتمردان در دام مهلک اختلاس افتاده و مصیبتی را درست می کنند و آن یکی هم مشغول تولید بخشنامه ای است تا دوستانشان در ردیف نجومی بگیران قرارگیرند و از سفره انقلاب متنعم بشوند و هم ذخیره انقلاب شوند و هم منبع تولید ثروت برای دوستان دولتی که فعلا سرشان شلوغ است و گرفتار خدمت!

اما دوستان! ما باز هم دل به ولایت آقا بسته ایم و همچنان گوش به فرمان مولایمان، و از تلاش برای احقاق حقمان خسته هم نمی شویم و مشکلات موجود را پای ناکارآمدی مدیران می گذاریم اما جالب است بدانیم اخیرا تئورسین اصلاحات راه حل این مشکل را پیدا کرده و آن را در مقامات بالای نظام دانسته است. جناب حجاریان ناکارآمدی دوستان خود را در کشورداری نادیده گرفته است. همینجا لازمه است عرض کنیم جناب حجاریان عزیز امثال شما چشم ودلتان آن طرف آب است.

دلبستگی شما به اربابانتان مانع از بکارگیری اقتصاد مقاومتی و حرکت در راستای فرامین آن پیر فرزانه است و شما انگار با اصل ولایت فقیه مشکل دارید و فکر می کنید اگر دو دستی و با تمام کمال غلام حلقه بگوش آمریکا بشویم مشکلات حل می شود. نه جناب حجاریان، مشکل این همه نارسائی از تفکر شماست. امیدواریم انشاالله خداوند متعال کمک کند تا مشکلات میهن عزیزمان مرتفع شود و در کنار آن هم مشکلات جانبازان و ایثارگران که بحق صاحبان سفره نظامند حل شود و تفکر بسیجی بار دیگر غالب بر سایر تفکرات انحرافی گردد.

بله دوستان شاهدیم که هرروز به جای کمک و آسان نمودن امورات جانبازان سعی در پیجیده شدن امورند. نمونه اش تغییر بیمه ایران به دی که شاید یک سال زمان ببرد تا زیر ساخت های آن مانند بیمه ایران شود. خلاصه کلام در حال حاظر تنها رهبری به فکر این جامعه هدف است و ان شاالله محقق هم خواهد شد.

حق یارتان

کد خبرنگار: 17
اینستاگرام
اتفاقا رئیس و روسا و مدیران ایثارگر( که ایثارگریاشان هم معلوم نیست چطور احراز شده) از قانون جامع ایثارگران خیلی خوب سود می برند.
امروز نامه ای را دیدم که اجازه داده بود نیروهای حالت اشتغال سازمانها در شرکت های دولتی هم به عنوان عضو و مدیر کار کنند و دو حقوق با هم از یک سازمان دولتی بگیرند !
یعنی جانبازی که بنیاد اعلام می کند ازکار افتاده کلی است ، در جای دیگر به عنوان مدیر شرکت دولتی تصمیم گیری می کند !
و اینگونه است که وضعیت اقتصادی کشور اینچنین شده است .
اکر کسی بخدا به شرف ویا همشهری وانسانیت اعتقاد دارد تلفن. تماس ایزدی را جهت اگاه کردن از وضعیت من شیمیایی دارای پرونده کامل وفوت دو دخترم وسرطان همسرم وبیکاری دخترم ودامادم ومستآجری ووووووووتا بدانیم کدام تصفیه فقط با همراه بنده بفرستید تا سوالات بنده جواب بدهد. بخاطر خدا
با سلام به برادر زمانی
این شماره دفتر جناب ایزدی ست
تقدیم شما
ان شالله رفع مشکل شود
88747069
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi