شناسه خبر : 56219
یکشنبه 30 مهر 1396 , 09:15
اشتراک گذاری در :
عکس روز

منتظر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح باشید

س - سلام حقوق ما جانبازان حالت اشتغال  خیلی کم وناچیزاست.خداشاهده درتنگناهستندوزندگی سختی دارندچرابنیادبه فکرآنهانیست. توروخدا حضرتعالی  ازطرف مابه گوش مسولان برسانیدپیگیری ماجواب نمیده.باتشکراززحمات حضرت عالی.
ج- سلام آنچه به عنوان حقوق حالت اشتغال به شما پرداخت می شود منطبق بر قانون نیست و موجبات تضییع حقوقتان را فراهم کرده است . باید همت کنید و این موضوع را به صورت جدی و جمعی پیگیری کنید. گویا کسی به فکر نیست . آیین نامه اجرایی آن هم که در سال گذشته و در جلسات متعدد در ستاد کل تهیه شد به دلیل کوتاهی مسئولین ستاد کل ابلاغ نشده است .

***

س -سلام ممنون اززحمات بی دریغ تان باتصویب مجلس قرار شد جانبازان ۲۰درصد شیمیایی واعصاب درصدشان ۲۵محاسبه بشه بااینکه چند سالی هم میگڌره هنوز خبری نیست خواستم ببینم از مراحل پیشرفت اطلاعی دارین سپاس
ج- سلام این موضوع از مصوبات کمیسیون اجتماعی مجلس در دوره های قبل بود که به بوته فراموشی سپرده شده و اقدامی برای آنکه به صحن مجلس جهت تصویب قانونی ارائه شود ، انجام نگرفته است .

***

س - سلام سوالی دارم بنده جانباز65درصدبا11ماه خورده ای جبهه دوفرزندم ازمعافیت مقام معظم رهبری استفاده کردندفرزندسوم بامدرک فوق لیسانس حالامیخوادبره سربازی بنظرشماچندماه معاف ازخدمت میشودخواهشنمدم جواب بدهیدچون برام خیلی حیاتی هست سپاسگزارم ارادتمندا
ج- سلام با توجه به قوانین جدید و توافق ستاد کل با مجلس فرزند سوم شما هم می تواند معاف شود. منتظر ابلاغ ستاد کل باشید.

***

س - با درود و سلام ، چند بار در این مورد مزاحم وقت شریفتان شدم مراببخشید. بنده جانباز70درصد و حالت اشتغال هستم و از بنیادحقوق می گیرم درسال 1367بعداز قطع نامه که هنوزدر نوار مرزی غرب کشور گروهک های ضدانقلاب به فعالیت خودادامه میدادند .بنده سربازوظیفه بودم وهمان موقع  مجروح شدم .چندسال پیش برای ماده38تشکیل پرونده دادم و بعد از این چندسال انتظار حالا بنیاد میگوید کسانی که بعدازقطع نامه مجروح شدندماده38شامل آنها نمی شود  ازایثارگران سپاه شهرستان واستان پیگیری کردم   آنهامیگویند تاسال1370شامل می شود. به خاطروضع  نامناسب جسمانی که دارم توانایی پیگری درمرکزراندارم .حالادرخواست بنده اینه مراراهنمایی فرمایید.ودرصورت امکان نشست انجمن جانبازان بابنیادوایثارگران سپاه که صورت گرفت آنرامطرح فرمایید. ممنون اززحمات حضرتعالی.
ج- این پاسخ بنیاد و مسئولین آن به هیچ وجه منطبق بر قوانین و مقررات نیست. این برداشت یا از روی جهل به مجموعه قوانین در این خصوص است یا نوعی تنگ نظری است که محصول ذهن این گونه افراد است . باید به صورت جمعی به کمیسون اصل نود مجلس شکایت کنید تا با دعوت از نهادهای متولی مثل ستاد کل ، سپاه ، بنیاد و . . . به این موضوع رسیدگی و حق تان ادا شود . پیگیری نکنید کسی به فکرتان نیست .

اینستاگرام
سلام، دوتا سوال داشتم
1. معلوم نیست قانون معافیت و کسر خدمت ، چه موقع ابلاغ و اجرایی میشه؟؟؟
2. چرا حضور در جبهه بعد از قطعنامه، جزو سابقه جبهه محبوب نمیشه؟؟
اگر چنین قانونی تیست، لطفا بگید چجوری باید مسئولان مربوطه را متقاعد کنم تا قبول کنند
و اگراجرایی چنین قانونی هست، دلیلش چیه!! یعد از قطعنامه هم هنوز جنگ ادامه داشت، پس باید شهیدای اون مدت زمان رو هم شهید حساب نکنن!!!
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi