شناسه خبر : 56221
شنبه 29 مهر 1396 , 10:54
اشتراک گذاری در :
عکس روز

حق ما ویلچر و زخم بستر نبود!

حق ما انزوا و درد و ویلچر سواری و زخم بستر نیست و ما برای حفظ این کشور خون دل ها خورده ایم و حق ما رسیدن به قله های افتخار بیشتری است.

فاش نیوز-حق ما انزوا و درد و ویلچر سواری و زخم بستر نیست و برای حفظ این کشور خون دل ها خورده ایم و حق ما رسیدن به قله های افتخار بیشتری است.
 درد عشق به وطن برای ایثارگرانی است که از همه چیز خود می گذرند، به جای مدرک گرفتن، از تجاوز دشمن جلوگیری و سوغات جنگ زخم شمشیر را به جان می خرند.

برای قطع دست دشمن از اهدا دست کوتاهی نمی کنند و برای جلوگیری از تجاوز دشمن از پا می گذرند تا قطع نخاع شوند. برای نابودی چشم طمع خصم از چشمان می گذرند و عمی به ما عماوار بصیرت می بخشند.

برای خاموش کردن صدای توپ و خمپاره دشمن، اگر شهید نشوند با کابوسی از هجوم دشمن موجی وار به منزل قدم می نهند. عمری درد می کشند، اولادی به این خانه می آید که باید با نبوغ خویش پدر را با غصه های دلخراش مادر تر و خشک و آینده خود را با درس خواندن تضمین کند!

 حالا تازه به دوران رسیده ها نمک همان رزمنده را می خورند، چشم غره می روند و نمکدان می شکنند، شما دانشگاه های سراسر کشور را مثل تهران مجهز کرده و تهرانی ها را مهمان سفره ایثارگران نمایید. اگر خدای نکرده یک روز موشکی نزدیک دانشگاه فرود بیاید، نخبگان کشور را نگه می دارند یا ایثارگران؟

البته باید مباهات کنند که در کنار ایثارگرانی نشسته اند که هم و غم شان دفاع از مملکت بوده و هنوز شاهد زخم شمشیر دشمن و  سرفه های دردناک پدران هستند.

 قدرشناسی را از روی احساسات زود گذر ندانیم، ازعمق جان درک کنیم. ما برای حفظ این مملکت خون دلها خورده ایم. حق ما رسیدن به قله های افتخار بیشتری است.

همه فرزندان ایران را فرزندان خود می دانیم. حق ما انزوا و درد و ویلچر سواری و زخم بستر نبود!

با آرزوی ایرانی مقتدر وآباد و دینمداری باارزش تحت امر مولا ومقتدایمان خامنه ای عزیز وبه امید ظهور منجی عالم

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi