شناسه خبر : 56222
شنبه 29 مهر 1396 , 13:06
اشتراک گذاری در :
عکس روز

نشست معاون فرهنگی بنیاد با هیئت مدیره انجمن جانبازان

با هدف بررسی و تبادل نظر در مورد مسائل و مشکلات جانبازان نخاعی، نشست مشترک هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی با معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دفتر انجمن برگزار شد.

فاش نیوز -  با هدف بررسی و تبادل نظر در مورد مسائل و مشکلات جانبازان نخاعی، نشست مشترک هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی با معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران در دفتر انجمن برگزار شد.

به گزارش فاش نیوز، نشست مشترک معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران با هیئت مدیره انجمن جانبازان نخاعی، با هدف بررسی و تبادل نظر در مورد مسائل و مشکلات جانبازان نخاعی، در دفتر این انجمن  برگزار شد.

در این نشست که حجت الاسلام «محمد حسن کاویانی راد» معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران که اخیرا" به این سمت منصوب شده، موضوعاتی از قبیل اردوها، ورزش و مسابقات فرهنگی مورد بحث و  تبادل نظر قرار گرفت.

 در این نشست حسین اسرافیلی مدیرعامل انجمن جانبازان نخاعی، گزارش مفصلی از چگونگی تشکیل انجمن و فعالیت های آن در کمیته های ورزش، فرهنگی و سیاحتی زیارتی به سمع و نظر حاضران رساند.

اسرافیلی در این خصوص با توجه به سابقه طولانی معاون جدید بنیاد شهید، خواستار توجه بیش از پیش معاونت فرهنگی به وضعیت جانبازان و فراهم شدن زمینه حضور جانبازان در عرصه های اجتماعی شد.

در ادامه نشست، هر یک از اعضای هیئت مدیره و مسئولین کمیته های مرتبط به بیان دغدغه ها و مشکلات پیش روی جانبازان نخاعی پرداختند.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام کاویانی راد معاون فرهنگی بنیاد نیز با ابراز خرسندی از حضور در جمع اعضای انجمن جانبازان نخاعی به برخی از موضوعات مطرح شده از سوی حاضران در این نشست پاسخ داد.

حجت الاسلام کاویانی در پایان اظهار امیدواری کرد که بنیاد شهید در آینده نزدیک به مطالبات جانبازان در بخش های ورزشی و اردویی و فرهنگی جامعه هدف توجه ویژه ای داشته باشد.

گفتنی است حجت الاسلام محمد حسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران در سخنرانی مراسم معارفه خود گفته بود که" با آگاهی کامل از دشواری‌ های مسیر این معاونت، با توکل به خدا، اعتماد به همکاران و حمایت مسئولین این مسئولیت را پذیرفنه ام.

کد خبرنگار: 18
اینستاگرام
به به چه جلسه پربار و خوشمزه و با وفور نعمتی!
ای کاش منهم یکی از اعضای هیئت مدیره انجمن بودم
می توانی باشی برادر جان.
چون از بس شلم شوربا و شیر تو شیر است که میتوانی به عنوان حتی مدیرعامل هم در جلسات انجمن شرکت کنی و از مزایا و نعمات خورد و خوراک انجمن بهره ببرید. منتها سال بعد باید در انتخابات شرکت کنید و برنده منازعه بشوید.
بنیادشهیدبعداز چهل سال بایئبانخبگان فذهنگی ورزشکاران مدال آور دنبال رفع نواقص مسایل فرهنگی باشد نه اینکه دنبال برنامهجدید به انزوا کشیده شدن جانباز فرهنگی این افراد همکار بنیادن یا معترض
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi