شناسه خبر : 56224
شنبه 29 مهر 1396 , 11:40
اشتراک گذاری در :
عکس روز

زندگی با فشارهای اداره ابرکوه

یاقوت سرخ- اینجانب محمد رضا کارگر دبیر آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه با بیش از بیست و هشت سال سابقه کار به عرض جنابعالی می رسانم که حقیر در دوره دفاع مقدس به وسیله موج انفجار مصدوم گردیدم و از آن زمان تاکنون دچار سردردهای شدید عصبی هستم و این سردردهای مزمن هر روز و شب ادامه دارد که این مسئله هم در خانواده و هم در محل کار تاثیر گذاشته است.

 لذا برای حل مشکل کاریم دو بارقبلا و دوبار هم در زمان دولت یازدهم به کمیسیون پزشکی استان معرفی شدم علیرغم اینکه  کمیسیون پزشکی در تمام موارد حقیر را از تدریس و حضور در محیط های شلوغ و استرس زا منع نموده ولی اداره ابرکوه بعد از 15 سال برایم ابلاغ تدریس صادر نموده و به دورترین نقطه شهر نیز تبعید نموده و حتی حاضر نشد که حق امتیاز روستا را به من بدهد.
 
 علیرغم اینکه اینجانب به خاطر همین موضوع سردرد مزمن، ۱۵ سال از تدریس و حضور در کلاس درس معاف بودم و اینجانب در ماه خرداد 96 به ناچار برای مدیریت آموزشگاه ایثارگران و مربی پرورشی و مشاوره تقاضای رسمی داده بودم این در حالی است که اداره ابرکوه با هیچ یک از آن تقاضاها موافقت نکرده و جوابی به حقیر داده نشده است و رای کمیسیون را نادیده می گیرد و حتی دیوان عدالت اداری نیز رای داده که چرا رای کمیسیون را نادیده گرفته و فرستادن اینجانب به کلاس درس را غیر منطقی دانسته است  و شکایت اینجانب را وارد دانسته.

 اینجانب با توجه به همین عارضه هر روز باید سردردهای شدیدی را تحمل کنم و استرس هایی که اداره ابرکوه بر من وارد می کند، مزید بر علت شده و این بیماری را نیز تشدید کرده است.

   لذا از جنابعالی تقاضا دارم با توجه به ماده 7 قوانین و مقررات جانبازان به منظور بهره برداری مناسب از نیروی کار و حفظ شوونات جانبازان دستگاه ها مکلفند از خدمات ایشان در مشاغلی که متناسب با وضعیت جسمی روانی آنان بوده و بیانگر توجه معنوی دستگاه ذیربط نسبت به ارزش های والای این عزیزان باشد استفاده نمایند، نسبت به حل مشکل حقیر اقدام لازم را انجام دهید.

 لازم به ذکر است که اینجانب نزدیک به ۱۵ سال مشاور فرزندان شاهد و خانواده های معزز آنها بوده ام و مدرک کارشناسی ارشد را نیز دارم و آمادگی پذیرش مربی پرورشی یا مشاوره یا معاونت اجرایی آموزشگاه و.......... را دارم

  منتظر اقدام جنابعالی هستم

 با تشکر فراوان محمد رضا کارگر      
دبیر آموزش و پرورش شهرستان ابرکوه   

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
باسلام جانباز و رزمنده دلاور بسيار متاسفيم كه درحامعه اي كه بايد به يادگاران دفاع مقدس بيشترين احترام را گذاشت و آنها را به بهترين نحو ممكن حمايت كرد به شما وديگر رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس اينطور بي احترامي ميشود . به قول امام بزرگوار (ره) نگذاريد پيشكسوتان جهاد وشهادت در پيچ وخم هاي اداري بدست فراموشي سپرده شوند .مسئولين بيدار باشيد خيانت نكنيد به آتش غضب الهي خواهيد سوخت
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi