شناسه خبر : 56226
شنبه 29 مهر 1396 , 11:55
اشتراک گذاری در :
عکس روز

برای مردان دست ازجان شسته

بی تردید امنیت و آسایش امروز سرزمین ما، مرهون فداکاری ها و رشادت های سپاهیان غیوری ست که جانشان را در کف دست نهاده و در مقابل اهریمنان، قد علم کرده اند

مینا نهامین- تقدیم به سپاه همیشه سرافراز

در میان مومنان، مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستاده اند. بعضی پیمان خود را به آخر بردند ( و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظارند و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند. (سوره احزاب آیه ۲۳)

 بی تردید امنیت و آسایش امروز سرزمین ما، مرهون فداکاری ها و رشادت های سپاهیان غیوری ست که جانشان را در کف دست نهاده و در مقابل اهریمنان، قد علم کرده اند تا پرچم زیبای میهنمان که مزین به نام جلاله الله است را تا همیشه تاریخ به اهتزاز درآورند.

 مردان مردی که از سلاله بارانند و رحمت بی منت خویش را بر سرزمین پاکمان جاری می سازند و از جان شیرین خویش، حصاری برای حفاظت از مرزهای میهنمان ساخته اند.

 مردانی که دست از جان شسته اند و کلمه ایثار را از عمق وجود معنا کرده اند. مردانی که هنوز هم بوی شهادت می دهند و با عزم و اراده ای راسخ، از سرحدات ایران اسلامی دفاع می کنند.

 آنانی که شب و روز برایشان معنایی ندارد و همانند ستارگانی روشن، شب های تارمان را چراغانی کرده اند.

 درود می فرستیم بر شرف و غیرتتان، آن هنگام که سپر بلای سرزمین خویش می شوید و همچون مادری دلسوز که دستانش را مانند حفاظی به دور فرزندش حلقه می کند از جان خویش برای میهن،حلقه های دفاع سترگ می تنید.

 و آن هنگام که پاسداری از ارزش ها و آرمان های ایران اسلامی را فریضه خویش می سازید و در مقابل دشمن قسم خورده، با افتخار سینه سپر می کنید و با غروری وصف ناپذیر از ناموس و شرف میهن دفاع می کنید و سر تسلیم فرود نمی آورید.
درود بر شما و درود بر شرفتان و درود بر  اهداف و نیات پاک و شجاعانه تان.

 دشمنان ایران و اسلام به هوش و به گوش باشند که ملت بیدار ایران و سپاه پاسداران و نظام جمهوری اسلامی هیچگاه  از هم جدا نبوده و نیستند و سه ضلع مثلثی هستند که ایران اسلامی را در آغوش کشیده اند و هیچ دشمن متخاصمی را راه نفوذی به آن نیست.

 دشمنان دون شان ایران اسلامی با سپاه هراسی به دنبال این هستند که چهره ای خشونت بار از سپاه به جهانیان نشان دهند در حالیکه فلسفه وجودی سپاه، دفاع از نظام و انقلاب است و با ایثارگری و قداست، عجین گشته است و به فرموده امام راحل اگر سپاه نبود کشور هم نبود.
درود بر تمامی برادران سپاهی و پاینده باد ایران اسلامی

مینا نهامین فرزند شهید غلامرضا نهامین

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
احسنت به سرکار خانم نهامین . خداوند پدر بزرگوارتان را با امام حسین مشهور دارد .
از ماست که برماست
وقتی حضرات مدعی وقدرت طلب محض تمام گرا های فوق امنیتی کشور را در ‌پشت تریبون ها بصورت کاملا هدفدار و محاسبه شده ای به دشمنی که بارها وبارها طی انقلاب از این ملت بزرگ سیلی خورده وحوزه نفوذ خود را در منطقه از دست داده میدهند
حتما دشمن قسم خورده علیه ملت شریف ایران نقطه های قوت و سربلندی این کشور که نیروهای مسلح سربلند وقدرت باز دارنده موشکی و مراکز مهم استراتیژیک کشور میباشد را هدف خود قرار میدهند
البته باز هم با هوشیاری ملت بزرگ ایران دست این اشخاص خود فروخته به غرب خیلی سریع رو خواهد شد و انشاا... با اتحاد مثال زدنی تمدن بزرگ ایرانی با قدمت ده هزار ساله از این گذار بوجود امده سربلند بیرون خواهد امد وبصورت قدرتی جهانی وقویتر راه خود را خواهد پیمود
زنده باد ایران
سلام تمام دنیا آگاه از نقش موثر سپاه هستند از قدین گفتند مشک آنست که خود ببوید نه آنکه عطار بگوید
گلاب و مشک عالم اشک و خونست
خوشی جستن ز اشک وخون جنونست
زبان بگشای و با من راز می گوی
غم دیرینه خود باز می گوی
که هر حاجت که خواهی آن برآرم
که من در جان و دل پروردگارم
بجز حق بین نداند گفته من
که بنهادستم این اسرار روش
دلا خون خورده ای تا راز گفتی
هر آن رازی که دیدی باز گفتی
دلا خون خورده ای در پرده خود
که تا دیدی عیان گم کرده خود
بجز حق هبچکس واقف نبودست
که این اسرار از دیدار بودست
خدا با توست در دیدار بنگر
درون جان و دل دیدار بنگر
یکی گنجی درون سینه توست
از آن شیطان شده در کینه توست
تو خود بشناس چون حقی تو در حق
خبر دادم تو را از راز مطلق

نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi