شناسه خبر : 56247
یکشنبه 30 مهر 1396 , 10:38
اشتراک گذاری در :
عکس روز

تولید 4 اثر نوشتاری از مقاومت مردم کرمانشاه

فرزاد زیبایی مسئول دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری از تولید و انتشار چهار کتاب در آینده‌ای نزدیک خبر داد و اظهار داشت: 70 درصد کار این چهار کتاب انجام شده است. علاوه براین چندین کار پژوهشی و ادبی در حوزه دفاع مردم کرمانشاه در جنگ تحمیلی و انقلاب اسلامی نیز در دست اجرا داریم.

وی در این‌باره افزود: یکی از این کتاب‌ها در خصوص شهید «حسین ادیبان» از بزرگان حماسه بازی دراز است. کتاب دیگر مربوط به شهید حسین آزادی و کتاب دیگر مربوط به یک آزاده 10 ساله است. همچنین کتاب پژوهشی به نام حماسه پاوه در دست تولید داریم. چند سوژه نیز در مورد انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در گیلانغرب، سرپل ذهاب و قصر شیرین در حال تولید و آماده سازی است.

زیبایی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دوره‌های مدیریتی گذشته دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری در کرمانشاه گفت: در ارتباط با حوزه هنری تهران و جناب مرتضی سرهنگی آثار زیادی تاکنون به چاپ رسیده است.

مسئول دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری با معرفی آخرین کار تولید شده دفتر ادبیات پایداری بیان کرد: کتاب ماموستا ملا قادر قادری بود در 26 مردادماه در یادواره شهدای پاوه در کرمانشاه رونمایی شد. پیش از این کتاب‌هایی مثل «پناهگاه بی‌پناه» و یا کتاب «فرنگیس» که در خصوص ماجرای زنی است که با تبر چند عراقی را در دوران دفاع مقدس به اسارت گرفته بود و به عنوان نماز زن مقاوم شناخته می‌شود تولید شده است که می‌توان به عنوان کارهای خوب نام برد.

منبع: دفاع پرس
اینستاگرام
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi