شناسه خبر : 56259
یکشنبه 30 مهر 1396 , 14:17
اشتراک گذاری در :
عکس روز

از کجا معلوم جانبازی؟!

وحید اکبری- حاج آقا شهیدی!

 بنده وحید اکبری بسیجی جانباز هشت سال دفاع مقدس می باشم. در سال 67 زمانی که دانش آموز بودم، از طریق سپاه هشترود به منطقه ی عملیاتی پیرانشهر اعزام و در قسمت تدارکات و ترابری به عنوان راننده مشغول انجام وظیفه شدم و در مورخه 26/9/67 در حین ماموریت و سوخت رسانی به پایگاه های عملیاتی در جاده عملیاتی پیرانشهر و سردشت دچار حادثه مجروح و مصدوم گردیدم.

 با اینکه از سه ناحیه سرو صورت و کمر به شدت آسیب دیده بودم تا سال 93 با این ناراحتی ها دست و پنجه نرم می کردم و عذاب را متحمل می شدم. هیچ دنبال پرونده جانبازی نرفتم اما در سال 93 بنا به ناراحتی هایی که از این حادثه داشتم با اصرار دوستان جانباز تشکیل پرونده داده و پرونده به بنیاد شهید تبریز ارسال گردید اما پرونده جانبازی بنده در کمیسیون 4 نفری بنیاد رد و تحت پوشش قرار نگرفتم.

 متنی که در کمیسیون برای پرونده اینجانب مرقوم نمودند عین این است که به اطلاع میرساند:

 پرونده جنابعالی در مورخه 94/10/28در کمیسیون احراز، مطرح و طبق نظریه کمیسیون احراز با توجه به زمان و مکان تصادف قابلیت احراز نداشته و تحت پوشش قرار نمی گیرد.

 آخه به چه علت پرونده بنده را رد نمودند؟ این خلاف برنامه ششم توسعه در خدمات رسانی به ایثارگران می باشد. مصوبات اخیر می گوید کسانی که صورت سانحه و مدارک معتبر پزشکی دو سال اول مجروحیت را دارند و نیروی اعزام کننده مجروحیت آنان را تایید نموده است، بنیاد باید 5 درصد به آنها بدهد و حتی این 5 درصد مانع از آن نمی شود که در کمیسیون پزشکی برای درصد بیشتر شرکت نکند، پس برای چه پرونده بنده را به نا حق رد نمودند و حق بنده را پایمال نمودند؟ آیا این از عدالت است؟ حق بنده باید برگردد.

  لطفا پاسخ بفرمایید . شماره پرونده 509/830/20686به تاریخ 1394/12/20

بنیاد شهید تبریز

کد خبرنگار: 20
اینستاگرام
برابر ماده 102 تبصره یک برنامه ششم ایثارگران درصد جانبازی نیروهای مسلح که برابر قانون این سازمان ها احراز جانبازی را به عهده تشکیلات هر سازمان و نیروهای مسلح به صورت مستقل قرار داده که در برنامه ششم تصویب شده واجرائی نمی شود لیکن چون تاکنون فردی از ایثارگران به عملکرد بنیاد شهید در این خصوص اعتراض نکرده آنها خودشان را صاحب جانبازان می دانند اصلا موازی کاری ضرورت ندارد ستاد کل نیروهای مسلح وبنیاد شهید هردو زیر نظر فرماندهی معظم کل قوا قرار دارند احراز جانبازی در قوانین ارتش سپاه پاسداران ناجا وزارت اطلاعات پیش بینی شده وموازی کاری توهین بزرگی به جانبا زان است چون ولو که احراز را هم قبول کنند 2 نوع تعیین درصد نارضایتی شدید می آورد لذا نمایندگان محترم مجلس باید به بنیاد شهید متذکر شوند که آئین نامه قانون مذکور را طوری تنظیم نمایند که درصد جانبازی نیروهای مسلح را به رسمیت شناخته وحق دخل وتصرف به میزان درصد آن را نداشته باشند وفقط به داوطلبان بسیجی که تعیین درصد نشده اند حق اظهار نظر دارند هدف از تاسیس بنیاد خدمات دهی به ایثار گران بود نه حاکمیت بر ایثار گران لذا باید احراز جانبازی که از طریق نیروهای مسلح تصویب می شود به رسمیت شناخته شود و حاکمیت و تحکم و تفسیر وتخریب از بنیاد شهید گرفته شود و به وظیفه خدمت رسانی به ایثار گران بپر دازند .
خدا پدر و مادر و جد وآبا تو بیامرزه!!!!
باسلام لطفا جلو تحسن رزمنده بسیجی که در جلوی کمسیون بنیاد در خیابان وصال را رفع نمایید به خدا قسم خیلی از رزمنده ها با توجه به بی مهری وتحقیرهایی که از طرف بنیاد می شود طرف بنیاد هم نمی روند لذا این ظلم بنیاد در دل رزمندها برای تاریخ ثبت خواهد شد .خواهشمند است به خاطر ارزش بالای رزمنده ها و دفاع بی نظیر ملت ایران از اینگونه کارها که در شان ملت ایران که همه رزمنده بودهاند را بگیرید صحنه ناراحت کنند و دور از شان می باشد .
باسلام تاحالاتونستم خودمو بکشم الان که حدود 46 سالمه از درد قفصه سینه وریه وپهلوی سمت چپ ودست چپ که ترگش خورده من برگه ای, که در بیمارستا بانه وارد شدم هست ولی نامای که جواب میدن که پرونده بالینی ندارم زمانی که جبهه رفتیم من شناسنامه خودم رو دست کاری کردم تا قبولم کرن الان به کجا باید دادمو بگم اون زمان به فکر جانبازی این حرفا نبود کسی چون پرونده گم سده یا هر جی باید تا کی درد بکشم, نیشابور, مدارک جانبازیم توبنیاد شهید شهر وجود داره
چرا کسی جواب گو نیست
نظری بگذارید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
مقدار صحیح است
مقدار صحیح وارد کنید
بدون ویرایش از شما
آخرین اخبار
تبلیغ کانال فاش در ایتابنر بیمه دیفتح‌الفتوحصندوق همیاریخبرنگار افتخاری فاش نیوز شویدمشاوره و مشاوره تغذیه ویژه ایثارگرانسایت جمعیت جانبازان انقلاب اسلامیانتشارات حدیث قلماساسنامه انجمن جانبازان نخاعیlogo-samandehi